- CES 2025: Műholdas nyakörv? Nem lesz olcsó
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- MIUI / HyperOS topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #18329 üzenetére
1560 és 1997 ccm a jók, abb esetén a gyengébbet érdemes venni, és az olaj durvaszűrő műanyag kosár problémát kizárni. 1.9 PD tartósabb szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #18266 üzenetére
Király, melyik kereskedő? Az AdBlue csomi alján, vagy tanksapka mellett megy már ebbe?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mukucs #18215 üzenetére
Bocsi, de én előbb rozsdára költenék, valószínű lesz (ha nincs, akkor megelőzésre). Utána meg bontottan műanyagok pár ezresért lesznek szerintem, vagy ha nem akarsz szerelni, simán fóliáztasd le szerintem valami matt, sötét cuccal Karbon minta kicsit ricer, fényesen minden meglátszik, csak ezek miatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #17980 üzenetére
Veres Péter úton régebben voltam a Laca autókozmetikában, de nem tudom, most hogyan dolgoznak Végülis az Elit legalább a Duna jó oldalán van
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #17975 üzenetére
Ha XVIII belefér, Elit Car Cosmetics nagyon alapos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jupp008 #17820 üzenetére
Az újabb Superb óriásit fejlődött, szinte Passat belül (ugyanolyan alaposan kitalálva és összerakva, csak nyilván más anyagokkal a VW alá pozícionálva). Nem akarom elrontani senki játékát, de pár részlet szembeötlően zavaró volt Mk5 Mondeo-ban, Mk4.5 és Skodák után is. Használtan nagy fegyvertény a Ford ára, nyilván a dízeleket látom jobban, azok potom pénzért mennek, nyilván később is lejjebb megy az áruk, benzinesből egy hibrid Mk5 városba elég biztonságos választás lehet, Skoda még nem volt alternatív hajtással. Eltérő körülmények, eltérő szempontok
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #17562 üzenetére
Úgy rémlik, neked már van okos akkufelügyelet, ami miatt nem mindig tölti fel teljesen mindig a generátor az akkut. Ha lehúzod a testkábelen a kis szenzort, maxon tartja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #17547 üzenetére
Cégtől kb szomszédban van az Unix, szóval gyakran betérünk. Egyszer mesélte az eladó, hogy feltöltve hozták vissza az akkut, elég egyértelmű volt az utalás Valami legolcsóbb 2 év garis kéne neked szerintem, ha ezz ennyit bírt (kedvezmény nélkül már nem biztos, hogy megéri). Mondjuk otthon EP, Banner, sőt random használt is van néha, de pár gépre és autóra mérten jobban van kapacitás odafigyelni, nameg van több csepptöltő is a békebeli és az Aldis mellé, mind tervezetten felül bírja. Sok a rövid táv?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #17545 üzenetére
Unixnál ha lemerült akkut viszel, kb már amiatt is kicserélik
-
molnarpeter
nagyúr
Rendeld meg utánvéttel a legolcsóbb helyről (árukereső, árgép, stb), aztán ha régit küldenek vagy ilyesmi, max nem veszed át. Gumis topikban még nem nagyon láttam panaszt, nem kell félni. Illetve hátha annál olcsóbbat mondanak még index gumis topikban, egy próbát megér.
-
molnarpeter
nagyúr
Hirdetni kell olyan áron, hogy ne fájjon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forintuser #17330 üzenetére
Mindenre is
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tailor #17049 üzenetére
Szerintem sem válóok egy okoskerék, de sokan nem akarnak költeni, csak néha leszívni a termelt benzint Termosztát is drágább bele, talán lambda szonda is több, azért összességében kicsit drágább fenntartani.
1.8-2.0 esetén némelyiknél a szívósorban csappantyúk is ki tudnak kopni, javítható, de egy generál mellé már nem finom
Ha kell a kraft, 2.5 kéne, ha közlekedni, akkor bármelyik 1.6
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kemalboy01 #17041 üzenetére
1.6 100 ló a legnagyobb tuti, Ti-VCT okoskerék be tud halni. 1.8-2.0 menetrend szerint elkezdi enni az olajat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Debilon #17037 üzenetére
2.0 szívó akár az 1.8 Mazdával közös motor, olyat néznék, ami bevallottan zabálja az olajat, és egy generállal+bontott katival olcsóbb (ha nagyon sokat használták olajat etetve vele, katalizátor is kaphatott). 2.0 SCTI nagyon érzékeny, csak olyantól venném, aki véresen komolyan karbantartotta&hímestojásként bánt bele, és a powershiftet kerülném. Valójában pedig 2.5-öt néznék, ha erős Mondeo kéne, csak kb. nincs eladó belőle ezt az apróságot leszámítva viszont maga a Volvo motor megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #16820 üzenetére
Át kell öblíteni, míg nem tiszta víz jön le. Mennyire rozsdás? Én desztillált vízre szavaznék e célra, tisztító segédanyag nélkül, utána pedig előírt fagyálló 2 évente cserélve.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #16772 üzenetére
Ha pl. éjszakára felkapcsolva marad valamelyik lámpa 1-2 napra egy dízelen, úgy egy vékony kábellel csak hő termelődik, mozgás már nem nagyon Pont a keresztmetszet számít, hogy a motor indításához szükséges több száz Amper közlekedni tudjon a segítő oldalról on demand - rendes kábellel gyakorlatilag nullás, döglött akkuval is beindul a gép, csak nem tudja majd feltölteni, illetve lecsatlakoztatást követően a motorvezérlő alacsony fesz miatt leállhat.
Talán még benzineshez jó egy olyan kábel, ami a legdrágább a kúton/autós sorban. Ha van ismerős, aki tud nagy keresztmetszetet forrasztani, veszel két pár csipeszt, meg szereztek hegesztőkábelt/hasonlót, és össze lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Pont akciós Dízelhez is elég lehet
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #16705 üzenetére
Akkor továbbra is tart a hagyomány kb újonnan kellene fújni rá még egy réteget, ahogy néztem némelyiket, még a nap is durván kiszívja. Az egyik Fiestával is volt olyan, hogy kátyú után kalapálni kellett a felnit, bár ott relatív alacsony az oldalfal is (195/50R15).
Ragaszkodó példány duda, kormány kérdés megoldódott?
Ez a baj különben, hogy külföldön lefut 200-300 ezret az autó, megtekerik, szervizkönyv le van cserélve vagy elveszik, aztán jó esetben fél évig nem omlik össze. Otthoni Golf is német import, sajnos onnan nem is lehet sokat lekérdezni, csak a szerviztörténetet, meg az ECU-ból kiolvasni, az alapján rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #16702 üzenetére
Ez a magán Golf volt, fb csoportban legnépszerűbb bontós A gumi miatt szerencsés volt, hogy elvitték egyáltalán. Cégnél nem jellemző ilyesmi, vagy új téli szett felnivel szalonból, vagy ha egy garnitúra van csak, akkor a gumisnál intézik mindet, esetleg biztosítás... Egyszer nonstopgumi polírozott karcos alut, de ennyi. Azt viszont meg kell erősítsem, valahogy hamarabb feladja a festék a Ford felniken, úgy Mk2.5 Focus idejéig biztosan, újabbakat még nem tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával