- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22284 üzenetére
Gyanús a pollenszűrő (nem nagy tétel, maximum melósabb cserélni).
Powershift nem ördögtől való, de több a fenntartása, mint egy manuális váltóval szerelt példánynak. Katona Jácint műhelyét szokták ajánlani, használt alkatrészeket is tartanak, hogy olcsóbb legyen a javítás. Nameg az olajcsere a lelke, előírás szerint 60 ezrenként szükséges.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #27070592 #22309 üzenetére
Belső oldalát megnézném, hátha van benne cikkszám. Milyen típus felnije?
Talán Escort? Vagy jófogáson keress még rá felnikupakra.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz redingitell #22384 üzenetére
Mi a pontos hibakód? Nem ideális a kényszerített regen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz redingitell #22408 üzenetére
[link] de úgyis visszajön.
hibakód, megoldási javaslatok
Nézd körbe, hátha csak az egyik nyomás a probléma mondjuk. Elő adat, kábelek stb ellenőrizni. Ha biztosan el van tömődve, menet közben meg lehet próbálni egy kézzel indított aktív regenerációt (s utána kötelező olajcsere). Ha az sem segít, akkor pl. dpfcleaner.hu tudja normálisan tisztítani (vegyszerrel, slaggal mosós olcsó megoldások kockázatosak hosszú távon, károsodik a szűrő maga). Mivel itt arról van szó, hogy el van tömődve, nem tud átmenni a kipufogógáz sem rendesen, "fojtja" a motort, magyarul illene javításig letámasztani, különben drágább bajt is tud csinálni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #22429 üzenetére
Nincs adalék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz redingitell #22424 üzenetére
Nem érdemes, némelyik utángyártott nem is szűr normálisan, de legalább drága.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #22431 üzenetére
Illetve a Focus mk2 idején volt, az euro 4 motoroknál, az euro 5 már nem Eolys tudtommal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #22449 üzenetére
EF-nél is volt egy fóka tavaly valami 1.6-ért, vezérléscsere/nagyszerviz előtt persze, de azt letudva még mindig korrekt. Szóval szerintem is van akár ilyesmi árban jó autó, de kevesebb, mint a drágábbak közt, többet kell menni utána.
Toyota topikból a cikk, hódít a hibrid az egyterű kínálatban
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #22468 üzenetére
Régebbi szerintem a téma, gázszett és 2.5T gondolom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #22528 üzenetére
Cégnél volt egy mk7 Fiesta Van, amit én is használtam. 1.4 TDCI (KVJA motorkód) DPF Euro 5 70 lóerővel, 200k fölöti futással lett eladva. Első évjáratokban talán lehetett kapni DPF nélkülit is belőle, ezügyben pontos infót nem tudok sajnos mondani. Általában 35 liter körül tudtam bele tankolni, szóval pesszimista a kijelzés, de ennek megfelelően nem melegszik meg a gázolaj és szépen tud regenerálni, kevésbé okoz gondot az alacsony üzemanyagszint. Hátsó dobfék hidegben, első indulásnál néha nyekkent némileg. Határozottabb elindulásnál néha talán a lendkereket lehetett hallani, de nem volt teljesen egyértelmű a probléma. Kormánymű vagy gömbcsuklók érzékenyebbek, kezdett kialakulni némi kopogás. Műszerfal kétféle volt, egyik fajtán nincs hőmérséklet kijelzés, ha az zavar. Kivitelből adódóan hosszúak voltak az ajtók, azt nem kedveltem, parkolóban könnyebb kiszállni 5 ajtósból, illetve az övekért nem kell annyira hátranyúlni (én ezt alul kitámasztottam, elvégre 2 személyes volt). Acélfelnik (Fordnál általában) vékonyabbak talán, gumisnak kellett kalapálni kátyú miatt, 195/50R15 abroncsokon futott (14" jobb lett volna). Apróság, de szerettem az olyan változatot a korabeli Fordoknál, ahol volt a fényszóró kapcsolónak Auto állása, akkor nem kell kapcsolgatni, és nem kell a menetfénnyel sem szívni. Volt egy melósabb példány, ahol nehezen mozgó váltókarral találkoztam, mondjuk az csak pár apróság (jobb esetben elég kenni). Végül pedig ami nagyon gyakori, hogy a műszerfal két oldalán az ajtóra menő kis légbefúvó rostély kiesik - ezt orvoslandó egy fekete fejű kisebb csavar felfelé behajtva egyrészt nem feltűnő (megbújik a rácsok között, csak ügyesen kell fúrni a helyét), másrészt bontóig kibírja onnantól kezdve
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22569 üzenetére
Karcos műanyagról tudsz egy fotót dobni? Szerintem simán fel lehet újítani (lefújni) és akkor mondjuk egy átlátszó fólia rá...
Illetve ford_emblema_22505 ha jól látom
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz paltom #22607 üzenetére
Akkor esélyesen hiányzik. (Volvo burkolat benzines motorhoz szokás, akkor neked nem az kell)
Pl [link]Bluetooth extra volt, nem feltétlenül van benne - némelyik Ford fejegységen simán ott van pl a zöld és piros telefonkagyló, de csak annyit csinál, hogy lenémítja a rádiót
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Senpai8 #22651 üzenetére
[link] benzin fronton kevésbé vagyok otthon, a Van helyett az lett a cégnél, de kevés km, semmi baja. Benzin fronton az talán a legegyszerűbb motor a turbós Ecoboost (1.0-1.6) ellenében, nincs sok rizikó. Szíjas vezérlés (cserére figyelni), 16 szelepes, pörgősebb fajta. Bp-re Euro 5-nek lehet előnye, vidéken kb mindegy. Külföldi esetén márkakerben szervizkönyv ellenőrzése nem árt, vagy pl holland és belga esetén van km-ről állami adatbázis, érdemes lekérdezni.
-
molnarpeter
nagyúr
Akku saru le-fel mondjuk fél óra szünettel esetleg megér egy próbát. Csatlakozók ellenőrzése nem árt, hátha kontakt probléma, esetleg némi spray-s wellness Márkakerben egy szoftverfrissítést lehetne kérni. Amerikai fórumon relé hibát is írtak hasonló esetre. Másik fejegységet is be lehetne tenni egy kis teszt erejéig. Hallottam olyat is, hogy nem volt a rádióban CD, és azért csinált furcsa dolgokat. Mégegy ilyen probléma thread.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Foxpost
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest