Hirdetés

  • n0tr3adY81

    senior tag

    Azért, mert folyamatosan fejlesztik az engine-t, ami visszafelé/lefelé nem lenne kompatibilis a modokkal. '17-nél behozták a rendes fény-árnyék rendert, ami a specular változását vitte magával.
    Nem akarok belemenni a technikai bla-bla-ba, de '19-nél már nagyon durván belenyúltak az anyagkezelésbe, a modderek javára. De ezt majd meglátjátok ti is.
    Mondjuk a HDR-t én kihagytam volna belőle, azok a kimosott színek nem az én világom. Amit én hiányolok nagyon, az az 5.1-es hang támogatás.

    Aláirásomban lévő konfigon fullon fut az FS17, 9.4giga válogatott moddal. GPU 70%+, cpu 40-50% szokott lenni. És stabil 60 fps. Volna rá megoldás, hogy meg low-endebb gépen is elfusson, de akkor helyfoglalást nézve legalább 1,5x méretnövekedéssel fájna. Nyilvánvaló, hogy nem egy kvarcórára optimalizálják a játékot ;)

    Ezt így már csak off-ba teszem, mert ezek tények.
    Addig, amig valaki nem jártas a 3D modellezésben, nem fogja megérteni az engine műkődését.
    Adott egy map, PGR Sliwno. Veszedelmesen jó map. Viszont a készitőnek fogalma sincs arról, mi az a rigid body, collision, LOD, optimalizált textúraméret stb. És igen, az én gépemen is produkál a map 40 fps-t, mert "eszetlenül", átnézés nélkül vannak beimportálva az objectek. Az nem az engine hibája, hogy a vga fizikai számitásért felelős része nem képes kezelni ennyi objektumot.

    Offense : lagolni max. az internet szokott. Inkább fps drop a keresett kifejezés ;]

    Summa: nem védem a Giants becsületét, nem is akarom. Csak arra próbálok rávilágitani, hogy kicsit több "szakirányú" háttértudással más is lehet a leányzó fekvése. ;) :R

    Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI GTX1060 6GB, 2x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX960 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit