- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
A legnagyobb közösségi hálózat a világon: Facebook
Új hozzászólás Aktív témák
-
tylerddd
veterán
Hol tudom azt beállítani (ha egyáltalán lehet), h ha likeolok egy bejegyzést vagy hozzászólok, akkor azt ne tegye már ki az idővonalamra és azoknak az ismerőseimnek, akiknek semmi köze hozzá, h mit kommentelek vagy egyszerűen nem akarom őket ezekkel fárasztani, azok ne lássák. Utólag a tevékenységnaplóban lehet állítani, de pl. a likeot csak törölni lehet, magyarul dislikeolni.
Tehát pl. ha én likeolom az egyik mobil tesztes oldal bejegyzését egy új mobilbejelentésről, akkor azt ne kelljen már az ismerőseimnek néznie. Mert ez ugye kikerül a főoldalra, h "Jóska Pista kedveli Technobuffalo bejegyzését" .
Csak egészség legyen, meg térerő!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hír A Facebook Európában is háttérbe szorítja a híreket
- Hír Fizethetünk, hogy reklámmentes legyen a Facebook?
- Hír Teljesen felforgatja a Facebookot és a Messengert az AI
- Hír Beszáll a Facebook-hirdetésekbe a generatív AI
- Hír Úgy néz ki, hogy betiltják a politikai reklámokat a Facebookon
- Hír Nem nő a Facebook: csökken az aktív felhasználók száma, de pörög a metaverzum