- iPhone topik
- Egy hét múlva érkezik a Huawei kamerabajnoka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
2 napja lejárta a garancia egy porszívón. Előtte több mint egy hónapig volt szervízbe garis javításban. Ilyenkor meghosszabbodik a garancia annyival amíg odavolt? Sajnos nem válaszol az emag. Lapítanak.
-
#01110937
törölt tag
Az mennyire normális, átlagos, hogy a sokadik ajtó csukódik csak? Azt gondoltam a gombnyomásra kellene záródnia, de kiderült, hogy nem. Az itt olvasottak alapján direkt megnéztem csukódik-e próbálgattam...
-
#01110937
törölt tag
na ba*ki este azt gondoltam, termék korlátozás van, mostanra kiderült a készlet fogyhatott el, mert tovább csökkent a rendelhető mennyiség akciósan... szívás... kár, hogy nem este rendeltem...
-
surgyi
senior tag
válasz
gyuri2008 #1292 üzenetére
Szia!
Igaz más, de leírom.. (Román beszerzésre utalva)
Minap vettem át Emag-ról rendelt Zenfone 9 készüléket,melyet akciós áron rendeltem (valami pár napos akciózás volt éppen akkoriban sok termékre).- Így 2023 májusában kaptam egy 2022.07. havi gyártású, azaz majd egy éve készült telefont.
- Beüzemelés során a készülék felajánlotta a termék regisztrációt az Asusnál.
Megcsináltam,és a 3 év helyett a rendszer 2024.08 hóig jelzi a garancia érvényességét!!! (Bontatlan dobozban, új készüléket kaptam egyébként)Írtam az Asusnak, küldve a számlát és a Garancia papírt. Most válaszra várok...
-
trebrona
nagyúr
válasz
Winnie The P #1289 üzenetére
Törölni szeretném az eMAG fiókomat, mit kell tennem?
Ebben az esetben kérjük, hogy küldd el kérésedet a data.protection@emag.hu e-mail címre. Ezt követően munkatársaink feldolgozzák, majd legkésőbb 30 napon belül visszaigazolják a kérésedet.
[link]
Legalul. -
Winnie The P
őstag
Hali! Leírná nekem valaki, hogy hogy a bánatba kell egy fiókot törölni?
-
DS39
nagyúr
A vélemények ellenőrzése mennyi ideig szokott tartani?
Két vásárolt termékhez is írtam, és kb. 1 hónapja ellenőrzés alatt van. Ez normális?
(Mindkettő pozitív értékelés, ezért sem értem miért nem rakják ki.) -
zsiz
őstag
"Rövid" történetem maradjon itt az utókornak:
2022.-ben rendelni akartam egy kenyérsütőt karácsonyra. Ki is választottam melyik lenne szimpatikus, de amíg gondolkodtam, addig elfogyott az emag forgalmazásából. Pontosabban egy darab még volt, de csak üzletben, nem lehetett kiszállítással kérni. Helyette kb. 10 ezerrel drágábban volt Extreme Digital forgalmazótól, és még vagy 5-6 random webshopból, mind párezerrel többért, mint az ED-os ár. Mivel az volt a legolcsóbb, meg úgy voltam vele, hogy egy cég lettek, mi baj lehet?! Meg is rendeltem ~55 ezerért. (Pár nappal később persze újra volt emagos 45k-ért.)
Szóval megtörtént a rendelés 2022. dec. 11.-én.
A futár hívott december 15.-én, hogy nem fér be a csomag az automatába, ezért megbeszéltük, hogy elhozza a munkahelyemre (kb. 3 percre van az automatától). Átvettem, minimális szakadás volt a kartondobozon, de nem vészes. Azért átvétel után kibontottam a csomagot. A termék saját dobozának az egyik sarka be volt nyomódva, alatta a hungarocell széttörve (nem egy helyen volt a külső karton és a belső doboz sérülése). Nyílván még a raktárban csomagolás előtt elejtették. A gépnek viszont nem esett semmi baja.
Hétvégén volt idő rendesen átnézni, kivenni mindent a dobozból és kipróbálni. Találtunk ilyen plusz csavarokat a dobozban, ki tudja honnan hiányoztak. Az üstöt nem bírtuk sehogysem kiszedni, pedig még a használatit is elolvastam hozzá, meg hát amúgy sem az első kenyérsűtő volt a kezemben. Gondoltam kipróbálom, megmozgatom, hátha akkor kijön majd könnyebben, de az érintőgombok is nagyon nehézkesen reagáltak. Az egyik lapát annyira lötyögött a tengelyen, hogy szerintem ha tészta is van a gépben, akkor el is forgott volna a tengelyen. A másik lapát is lógott, de az sokkal kevésbé. Úgyhogy el is dőlt, hogy visszaküldöm.
Ezt jeleztem is az emag felületén, 2022. dec. 17.-én. Szépen visszacsomagoltam, jött érte a futár (bár én pont nem voltam otthon, mert bármiféle előzetes bejelentés nélkül jelent meg a futár, ő hívott akkor, amikor már itt volt a háznál). Mindegy, megoldottuk, elvitte, nyomkövetés alapján 2022. dec. 21.-én délelőtt visszaérkezett a csomag az emaghoz. Délután pedig már írták is a visszaküldés állapotánál, hogy megkapták és a termék megfelel a visszaküldési feltételeknek.Na és innentől nem történt semmi. Nem keresett senki, nem írtak, nem hívtak és nem utaltak vissza. Türelmes vagyok, először január közepén írtam nekik, a válasz annyi volt, hogy majd keresnek. Vártam pár hetet, nem kerestek, felhívtam őket. Megnyugtattak, hogy folyamatban van, hamarosan visszakapom a pénzt. Megint vártam, persze nem kaptam semmit. Felhívtam őket, ne aggódjak, mostmár tényleg hamarosan megkapom a pénzt. És ezt játszottuk hónapokig, hogy én néhány hetente hol írtam emailt nekik, hol pedig felhívtam őket, ők pedig minden alkalommal leráztak, hogy folyamatban van az ügy és majd keresnek, hogy egyeztessünk (amúgy semmit nem kellett egyeztetni, mert már a visszaküldéskor meg kellett adni, hogy a pénzt kérem vissza, nem pedig utalványt, és hogy milyen számlaszámra kérem az utalást).
Mikor meguntam, jeleztem a békéltető testületnek. Ők persze olyan dokumentumokat kértek, amik nekem nem voltak (a csomag átvételéről nem is kaptam semmit, a visszaküldésről kaptam, de így 3-4 hónappal később az már nem volt meg sehol...). De írták, hogy ha x napon belül nem küldöm be ezeket, akkor dönthetnek azok nélkül, vagy megszüntetik az eljárást. Itt megint eltelt pár hét, mert nem szóltak, hogy most akkor döntenek vagy lezárják az ügyet.
Utóbbi lett, mert nem történt semmi. Közben az ügyfélszolgálattal is beszéltem párszor, továbbra is eredménytelenül.
Miután már biztos voltam benne, hogy a békéltető testület nem lép semmit, újra indítottam az ügyet náluk, megadtam nekik minden adatot, amit elsőre hiányoltak. Amit nem tudtam benyújtani, azt megpróbáltam képernyőfotókkal bizonyítani (pl. a csomag átvételéről nem kaptam semmi papírt, úgyhogy elküldtem a pdf-et amiben az emag küldte a csomagszámot, elküldtem a nyomkövetésről egy képernyőfotót, amin látszik percre pontosan mikor vettem át a csomagot, meg az OTP-től a tranzakció kivonatát, aminek a pontos időpontja megegyezett a nyomkövetésben írt átvétel időpontjával, az összege pedig a számlán szereplő összeggel. Így el is fogadták).
Ez a hiánypótlás történt április 23.-án. Gondolom nem puszta véletlen, hogy ezután 2023. ápr. 26.-án visszaérkezett a vételár a számlámra.
Ezután még postán kaptam egy levelet az emagtól, amiben semmi más nem volt csak egy számla a visszautalásról, 04.24. dátummal. Illeve a békéltető testülettől kaptam még egy levelet, hogy kitűzték a meghallgatás időpontját, szerencsére erre így már nem került sor.
Az edigital-emag kft-től se egy "elnézést kérünk", se egy "bocsánat", se valami utalvány kárpótlásul.
2022.12.17.-től eltartott az ügy 2023.04.26.-ig, azaz több, mint 4 hónap kellett hozzá. -
Viktoár
addikt
Sziasztok
Érdekelne a véleményetek illetve a tanácsotok. A történet a következő.
Vásároltam egy monitort és promóció lévén járt hozzá egy Asus bill+egér kombó, temészetesen erre is jár a garancia.Sajnos az egér elromlott így március 16-án felvettem facebookon a kapcsolatot az emag ügyfélszolgálattal. Azt mondták csak az egeret küldjem vissza, a billentyűzet nem kell.
Rendben, kitöltöttem a vonatkozó adatokat, elindítottam a visszaküldési folyamatot. Kaptam is a visszajelzést emailben.Március 17-én jött a futár, elvitte az egeret. Majd teltek múltak a napok/hetek és Április 3.-án kaptam egy emailt az ügyfélszolgálattól hogy mégiscsak kellene a billentyűzet a szervíznek és elnézést a félretájékoztatásért bla bla bla....
"Illedelmesen" megköszöntem hogy ilyen jól tájékoztatott embereket alkalmaznak, de természetesen küldöm a billentyűzetet is. Április 5.-én elvitte a futár a cuccot. Megint teltek a napok/hetek és csak a kuss van.
Május 2.-án rákérdeztem annál az ügyfelesnél aki eddig "intézte" a dolgot hogy mégis mi a helyzet? 3 nap múlva kaptam is választ hogy :
"Felvettem a szakszervizzel a kapcsolatot és megsürgettem a javítást.
Amint pontosabb tájékoztatást kapok megírom Önnek válaszüzenetben."
Na ennek 10 napja, és még mindig csak a kuss.
Most ránéztem az emag fiókomban a visszaküldés-re és ezt látom:
Május 11?
A kérdésem a következő, nincs valamilyen kötelezettségük hogy záros határidőn belül teljesítsék a javítást vagy cserét vagy bármilyen megoldással álljanak elő?
Az érdekesség a dologban hogy a monitorhoz járt a kombó egy promóció keretein belül, a számlán így szerepel:
Illetve kaptam egy helyesbítő számlát:
A várakozáson kívül van valamilyen opció amivel esetleg meg lehet sürgetni a dolgot?
-
z67
őstag
Szutyok emag megszüntette a telefonos elérést a robot chat miatt?
-
smog86
senior tag
Amennyiben egy termék csak boltban átvehetőre írja akkor semmilyen más módon nem tudom megkapni csak ha elmegyek érte? Házhozszállítás, másik boltba átvitel, stb. nincs?
-
Faterkam
addikt
Sziaszok!
04. 23-án az eMagon rendeltem egy töltőkábelt, előre ki is fizettem. Nem az eMag forgalmazta, hanem egy partner. 04.24-én átadta a csodálatos SameDay-nek. ez a csökött cég azóta nem tudta kihozni, mert nincs szabad box. Ez megesik, evvel nincs is gond. De! Írtam e-mailt, hívtam őket. Azt mondták csütörtökön kihozzák, erre pénteken hívtam megint őket, és egy nő pikírten közölte technikai hiba miatt visszaküldték a feladónak!!! Próbáltam érdeklődni, hogy ezt mégis hogy? Erre közölte, emberek vagyunk hibázunk, nem? Én is hibáztam már életembe nem? Erre nem nagyon tudtam mit mondani, mert az hogy késlekednek, nem hozzák ki, nem ajánlanak fel másik boxot stb, de hogy még neki állt feljebb. Ő avval elintézte, majd visszautalja a feladó az árát!A kérdésem, ilyenkor a 690Ft-os szállítási díjat levonják? mert ehhez nekem közöm nem volt, nem is adtak lehetőséget átvenni, viszont a feladó sem hibázott, mert feladta!
-
herion
tag
Ma újra felhívtam az ügyfélszolgálatot és kiderült, hogy az előző munkatárs hülyeségeket beszélt.
Ugyanis semmilyen alkatrészt/tartozékot nem pótol az eMAG, az általuk forgalmazott termékeknél. Tehát feleslegesen vártam volna bármire is
Kizárólag két opció van ilyenkor, kompenzációs kuponkód eMAG által forgalmazott termékre, és visszaküldés.
Legalábbis ez az ügyfélszolgálatos ezt állította most.
Kellett csinálni fényképet arról, hogy mit tartalmazott a doboz, és emailben elküldeni. Most jött a válasz nemrég, hogy 10 ezer forintos kuponkódot tudnak felajánlani kompenzációképpen.
Napközben utánajártam és legolcsóbban 16.500 forintból megtudom venni a tartozékokat, szóval belementem a kuponkódba, mert csak 6500ft-ot kell így ráfizetnem a 75 ezerre, ami nekem még megéri.Mondjuk mindezt elkerülhetnék, ha olyan emberek vizsgálnák át a visszaküldött csomagokat akik tudják is, hogy mit kell tartalmaznia a doboznak
-
ROBOTER
addikt
Üdv!
Vettem (kifizettem) két terméket emag online boltban. Az egyik személyes átvétellel volt, mert EMAG forgalmazású, a másik OFISITEL. Előbbi megérkezett a boltba, átvettem, bár otthon derült ki, hogy sem magyar, sem angol útmutatót nem adtak hozzá. Csak orosz, ukrán, lett, litván, bolgár stb. Üzenetet írtam, választ nem kaptam.
A másik termék futáros, előre megadott kézbesítési intervalluma lejárt. Mivel külső szállító, nyomkövetés nincs. Emailt nem kaptam, telefonon nem hívtak. Az EMAG honlapján annyit írnak, hogy a külső partner tud tájlkoztatást adni, azért ennek jogszerűségére kíváncsi lennék.
Mit tegyek szerintetek? Rohadtul be kellene építenem a terméket.
Köszi!
-
surgyi
senior tag
Sziasztok! Rendeltem egy telefont, adnak hozzá ajándékba egy autós tartót, vírusírtó szoftvert, meg egy Voda Sim-et. A telefont elvileg hamarabb elküldik, s a részleges díj is van feltüntetve a csomaghoz. Mi van ha nem veszem át az ajándék cuccokat később cirka 17,500 Ft-ért? Ennyivel olcsóbb lenne a teló
Lehet később probléma belőle? Esetleg a garancia papírja marad bent?
Ha valakinek van hasonló tapasztalata esetleg szívesen venném ha megírná! -
herion
tag
Ja hogy 30 nap az elállás, akkor no para
Köszi, akkor van remény, hogy pótolják a tartozékokat.
Majd megírom, hogy végződött ez a procedúra. -
herion
tag
Sziasztok!
Bosch AdvancedAquatak 140 - újra csomagolt eMAG által forgalmazott magasnyomású mosó.
Viszont hiányzott a dobozból 4 tartozék (ki sem tudtam próbálni ezek nélkül a gépet).
Jeleztem az ügyfélszolgálatnak először telefon, a munkatárs azt mondta dél körül, hogy rákérdez a raktárban mi a helyzet és visszahív még a mai napon mindenképp. Természetesen nem hívott vissza.
Nemrég egy jegyben is leírtam nekik a problémát, hogy legyen írott formája is a panasznak.A kérdésem, hogy ha valaki járt hasonló helyzetben, akkor mennyi rá az esély, hogy az eMAG pótolja a hiányzó tartozékokat? 75 ezer volt a gép újra csomagolva, egyébként nem volt használva, vlsz. aki korábba rendelte az kilopta a cuccokat, a géptestet meg visszaküldte.
A tartozékok külön is megvásárolhatók, melynek az ára 20 ezer körül van. Na most a gép új ára 100 ezer forint, szóval úgy már annyira nem meg érős nekem, hogy 20 ezerért sajátzsebből megveszem a cuccokat. Akkor már inkább visszaküldöm és veszek máshonnan egy bontatlant.Sokat vásároltam már az eMAG-ról, tudom hogy ha levélben keresem meg őket akkor azon 1 hétig is ülhetnek mire válasz érkezik. Ezért vagyok tanácstalan, hogy vajon van e értelme várni arra, hogy hátha pótolják a tartozékokat, vagy jobb ha már holnap-holnapután intézem a visszaküldést, nehogy kicsússzak 14 napos elállási jogból.
-
ace22
tag
Mi lehet az oka, ha a boxba rendelt termék követésénél a "Csomagja szállítás alatt van." -> "A futár úton van feléd. Ha az Easybox szolgáltatást választotta, a csomagja a szekrénybe kerül" -> "Csomagja a helyi raktárban van." állapotok napokig ismétlődnek?
Se SMS, se email, se telefonhívás, se VIBER üzenet. Mintha naponta a futár megsétakocsikáztatná a rendelést...
-
burny
aktív tag
Ügyfélszolgálat mennyi idő után szokott visszaírni?
Vettem telefont (moto g32), és nem volt töltő a dobozban.Használjam így is a telefont, visszaküldeni már tuti nem kell?
Mondjuk ha azt a választ kapom hogy nem is jár hozzá töltő akkor egyből visszaküldöm. -
DorianGray
csendes tag
-
Monya78
veterán
válasz
Silentfrog #1258 üzenetére
Csakhogy ne legyen hülyeség leírva:
Lidl-ös 20V-os 4Ah aksiból kettő kell és így lesz 40V-os 4Ah-os aksi...azaz ugyanolyan áron nem lesz dupla teljesítményű aksi idő...
Így a parkside készüléknek az előnye annyi hogy szélesebben vág, kefementes a motorja...
-
Monya78
veterán
válasz
Silentfrog #1256 üzenetére
Elvileg igen.
Kompatibilis akkumulátorok: Parkside PAP 20 A1, PAP 20 A2, PAP 20 A3, PAP 20 B1, PAP 20 B3.Ráírtam ismerősre akinek van ilyen fűnyírója, ezt válaszolta 2 Ah-ra: "Nem jó, tilt a nagy áramfelvételtől"
-
Monya78
veterán
válasz
Silentfrog #1254 üzenetére
Én a Lidl-ös nagyobb fűnyírójára váltok...alapgép 60k+ 2db 4Ah akku+töltő: 35k = 95k
A visszaküldendő B&D alapgép + 1db gyári aksi 2Ah 65k + 1db pótaksi 2Ah: 30k = 95k
úgyanolyan áron 2x több aksi + nagyobb vágószélesség.De továbbra is ha kisebb fűfelületem lenne, maradna a B&D fűnyíró.
-
Beni2360
félisten
válasz
Silentfrog #1251 üzenetére
Szerentem egy ekkora gephez 2A-s aksi nagyon sovány. Min 4A kellene hozzá. Egy kicsi marok lancfureszhez adtak 2A-t.
-
Monya78
veterán
válasz
Silentfrog #1251 üzenetére
Köszi!
Igen pontosan ezt vettem, 65eFt-ért
Még három hete ritkább volt a fű, 5-ös magasságon vágva...bőven hozta a 300m2 sőt többet is... most hétvégén dúsabb volt már a fű, 4-es magasságon, 120m2-ert számoltam ki egy töltéssel. Ez nekem már karcsú, a pótaksi pedig 30eFt.
Akinek kicsi a füves része, és nem hagyja felnőni 10cm-esre, annak szuper kis gép lehet.
-
Silentfrog
veterán
válasz
Monya78 #1250 üzenetére
Az Alza számol értékcsökkenést,emagnál még ilyt nem hallottam. Én vettem olyan újracsomagolt porszívót ami koszos retkes karcos volt , az előző vevő hajával volt tele a forgófej. Hiányzott a töltő. Visszaküldtem, visszakaptam az eredeti árat.
( pont fűnyírót akarok venni akkusat lehet tudni hogy melyiket vetted? Nem a jóáras Black & Decker-t?
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
Emagnak pár dolgot küldtem már vissza (monitor, egér, router) , de most egy aksis fűnyírót küldenék vissza, 2x használtam igazából működik maga a fűnyíró, aksi viszont gyenge csak 1/3-át tudja a leírásban szerepeltekhez képest.
A lényeg hogy a használat jelei picit látszik a késen és annak környezetében. Fűmaradékoktól viszonylag sikeresen megtisztítottam.Van esélye hogy visszaküldést elfogadják? Esetleg értékcsökkentést kapok a használati jelekért?
köszönöm!
-
smog86
senior tag
Van most valamilyen olcsóbb termékcsoport amit ingyen szállítanak boltba vagy boxba?
-
tahepa
senior tag
A honlap "Érvénytelen Captcha" hibaüzenettel nem enged belépni....úgy hogy meg sem jelenik a captcha kiválasztási lehetőség.
Sütik törölve , adblockker kikapcsolva és több gépről- több böngészőből próbálva.
Az androidos appból egyenlőre még be vagyok lépve...de lehet ha kilépek akkor ott is probléma lehet. -
fradi81
veterán
Hali
Bosch kávégépre elektronikus garancia van, ha beviszem a helyi emag üzletbe intézik a garit vagy nekem kell elküldeni szervízbe? -
flegga92
senior tag
válasz
South Velen #1238 üzenetére
Ennél rosszabb csak a UPS, szerencsére ritkán jön velük cucc, de akkor is nagy értékű. Múlt héten, jött egy csomag az asszonynak, nem rutinos külföldről rendelő és címnél Őr utcát írt, amiből a UPS "r utca" kapott meg. Felhívtam őket, (mert már volt, hogy 40e értékű cuccot odaadott egy random embernek mert nem talált ide) de nem is telefonált, de amíg nincs egy sikertelen kézbesítés addig nem tudják átírni a címet...
A futár 19:30-kor telefonált, hogy megjött a csomaggal. Kicsit ki volt szerencsétlen, nem tudom, hogy bírják ezt... -
gorgocska
tag
Folytatodott a történet ma hajbalban átvette a futár cég a tv 7 után jött az üzenet az emagtol hogy elindult felém a csomag, mondom szuper ma lesz tv erre 11 körül jött az sms szintén emag hogy a futárcégnél (Sameday) csúszás van úgy néz ki ma nem hanem következő 1-3 napon belül megkapom a terméket.persze közbe hívom a futárceget persze várakoztatnak mert annyian telefonálnak ez két szer 5 percig bírtam de közbe ment e mail persze arra sincs válasz.most utána olvastam ennek a futárcégnek milyen véleményeket kapott hát eléggé lehangoló amit róluk irtak ugyhogy ha meg is jön a tv tuti kibontom mert ennyi kocsikázás után ki tudja hogy vigyáznak rá.
Hát 8gy még nem jártam peddig már pár dolog jött.de hogy a futár cég még 1 sms vagy 1 emailt nem ír hogy mikor jön az azért nem semmi trehányság. -
Nikaré
őstag
válasz
gorgocska #1227 üzenetére
Terméktől független, az utóbbi időben úgy tűnik rosszul szervezik a termék kínálat, készletezés, szállítás folyamatot.
Törölt rendelésem is elfordult és nem elárazott, akciós pakk
Aztán a nem törölt rendeléseim, ismételten az általuk "becsült" határidő után vagyunk, de küldik a tájékoztatást, hogy a szállító blabla, akár három munkanap is lehet a csúszás .
Nem kényelmes így! -
Winnie The P
őstag
Hali!
Április 05-ei rendelés, két termék készleten van. Online kifizetve, szállításnak 04.12. Ma reggel (04.13.) még sehol a cucc. Biztos gyalog hozzák Romániából!? Soha többet emag.
Értem én, hogy húsvét, de a mai már a 4. munkanap! -
Silentfrog
veterán
válasz
gorgocska #1227 üzenetére
Amikor kap a termék csomagszámot utána általában 2 nappal szokott odaérni a termék . Az hogy csomag "elküldve" , az semmit nem jelent. Van egy termékem ami egy hete van rögzített rendelés alatt egy meg olyan "elküldve" státuszú. Amíg nincs csomagszám addig nem lehet tudni mikor kapod meg. Pedig a kiszállítás napja több napja lejárt.
-
gorgocska
tag
Rendelt már valaki Tv (tcl) az Emag-ról tegnapra vagy mára irták a kiszállítást de még a futárnak se adták át a csomagot.ki mennyi idő alatt kapta meg tölük?
-
gyuri2008
veterán
válasz
Silentfrog #1225 üzenetére
Nekem eltűnt a sameday raktárban 2 hét után találták meg .
Az emag azt mondta. -
Gergi
senior tag
Nálatok sem engedi termékvisszaküldésnél kiválasztani az easybox-on keresztüli visszaküldést?
-
Silentfrog
veterán
Pont egy hónapja küldtem vissza egy Elektrolux porszívót, garanciális javításra. Tegnap jött egy mail hogy a szervízesek megkapták , és akár egy hónap lehet a javítás mire visszakapom.
Jól értem egy hónapig ültek rajta és a napokba kapta meg a szerviz? Létezhet hogy több hónap egy garanciális ügyintézés az Emagnál? Írtam nekik csak sablon szöveg jött, elküldték majd szólnak. -
#01110937
törölt tag
Felhívtam őket és akkor azt mondták ők nem tudják ezt a rendszer automatikusan oldja meg. Több kisebb dolog volt, de az össz méret nagyobb lett mint egy box mérete... ami azért furcsa, mert volt külön külön boxom is már és volt, hogy több rendelés volt egy boxba,. Vagy egy több boxba. Így hiába virított ott zölddel, hogy "ingyen kiszállítás" abból semmi nem lett... végül annyit szórakoztam vele, hogy nem is rendeltem semmit...
Akkor ez lehet a gond, mert 20-26 darab kisebb dolog lett (volna) rendelve hogy meg is legyen a 10+k... lehet mégis belefért volna... pech...
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz
#01110937 #1218 üzenetére
Szerintem nem volt mindig így, az elmúlt időszakban egyre nagyobb szívás easyboxba rendelni.
- maximalizálták, hogy hány termék kerülhet easyboxba (azt hiszem 10?), mérettől független
- élelmiszert egyáltalán nem enged
- appból ingyenesség helyett 10k (amit fenti limitekkel nehéz összeszedni)Valószínű köze van ahhoz, hogy most már az easybox nem csak eMAGos cuccoknak lesz fenntartva.
-
#01110937
törölt tag
Akartam rendelni emagtól. De hiába ingyenes nem fért a boxba ezért nem engedte a rendszer... szét nem szedték... mindig ilyen rugalmatlanok voltak?
-
flegga92
senior tag
válasz
Ákinard #1216 üzenetére
Szerencsére van másik box, de az idő miatt nem szórakozok vele. Na meg az is lehet, hogy ennek is hibás lesz a kijelzője, akkor csak szimplán visszaküldöm
Gyanítom a román raktárban van csak belőle, azért ilyen soká szállítják, mert a szombati rendelést is jövő hét hétfőre írta. Volt más termék is benne azt már következő napra írta volna.
-
flegga92
senior tag
válasz
Ákinard #1212 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Nem foglalkozok vele akkor, 2500 Ft a difi, mert nagyon kéne a telefon.
Alzával 13. óta szerencsétlenkedek mert a 2022/8 havi telefonok négy részre kijelző hibás, persze mindig ugyan ebből küldtek cserét.
Itt már február végén 9 havit küldtek ami már jó. -
Ákinard
aktív tag
válasz
flegga92 #1209 üzenetére
Nem fogják átállítani, azt annyiért rendelted meg, és kész. Azt mondják majd ők is, amit gyuri2008: rendeld meg újra, elsőt ne vedd át. Viszont vigyázz! Ha időben ennyire közel rendeled egymáshoz ugyanabba a boxba (és most hétvége is közbe esik) jó eséllyel egyszerre kerülnek be a boxba, VAGY ha nem is egyszerre, de a 2. úgy érkezik, hogy az első, amit nem aakrsz átvenni, még ott van. Ez esetben a futár össze fogja rakni egy rekeszbe őket, így mindkettőt ki kell fizetned. (Aztán helyben visszáruzhatod a drágábbikat rögtön.)
Ezt elkerülendő, érdemes másik easyboxba rendelni az olcsóbbat. (Ha bp-i vagy akkor ez könnyen megy, vidéken kicsit macerásabb.) -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Szerdán rendeltem egy eMAG által forgalmazott, raktáron lévő telefont easyboxba amire nem írt szállítási időt.
Ma délután feladták, hétfőre ér ide, de közben az ára lejjebb ment. (Egyszer már szombaton megrendeltem aztán vissza mondtam mert lejjebb ment az ára kedden)
Mivel feladták a rendelést már nem tudom törölni. Valakinek van tapasztalata, hogy az ügyfélszolgálat a jelenlegi olcsóbb árra állítsa át? -
gyuszos
tag
válasz
Vismajor01 #1198 üzenetére
Ismered a mondást....a stílus maga az ember.....
-
Viktoár
addikt
válasz
Vismajor01 #1200 üzenetére
Hát mondjuk ha idő közben már nem kell a cucc akkor esetleg lemondhatod és akkor nem kell a kocsira pakolni meg szaladgálni vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kuponkunyeráló
- iPhone topik
- Nintendo Switch 2
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- Egy hét múlva érkezik a Huawei kamerabajnoka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest