- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ákinard
aktív tag
válasz ggeleven #290 üzenetére
Nekem is folyamatosan összevonják a rendeléseim, egy nyitókód alá. Néha olyan rendelésszám-lánc van az email
tárgyában, hogy ki sem fér… Én Budapesten vagyok, gondolom itt telítettebbek az easyboxok. Egy kód nyit több ajtót is, nekem talán 4 volt eddig a “rekord”. Kirakja a kijelzőre, hogy melyik ajtók nyílnak majd, és hány csomagot tartalmaznak.Ráadásul egyszer pont rosszul jártam ezzel, mert egy megrendelést töröltetni akartam, de már elindult. Mondták semmi baj, ne vegyem át, ezzel rendezve van. Erre mellé raktak egy kuponozott BB terméket ami mindenképp kellett… Hiába hívtam az ügyfélszolgálatot, csak annyit tudott mondani, hogy vegyem át, majd ott helyben küldjen is vissza… Persze így ki kellett fizetnem, hogy utána visszakapjam a pénzt…
Kérdésre válaszolva: szerintem nem veszik ki közben a “lejáró” küldeményt, semmi értelme nem lenne. Persze Emag, bármi előfordulhat :-))))
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz =Mentor= #301 üzenetére
Sokadjára használtál fel kupont a 12e/-3000 akcióban hozzá? Akkor jó eséllyel azért.
Ha nem, akkor írj nekik üzenetet.
Nekem egy kb jelentéktelen élelmiszer rendelést töröltek, párezer ft értékben. Írtam nekik, hogy miért került törlésre, és kérem küldjék ki a megrendelt àron. 2 nap múlva vàlaszoltak, hogy rendszerhiba miatt törlődött, és visszaállítottàk a rendelést. Próbát megér. -
Ákinard
aktív tag
válasz Vikusz77 #308 üzenetére
[https://www.emag.hu/help/termekek-visszakuldese/]
google: “emag visszaküldés”, első találat
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz Rodzser Mór #329 üzenetére
Appról rendelve ingyenes az easybox.
-
Ákinard
aktív tag
válasz Rodzser Mór #332 üzenetére
Gondolom ugyanaz, mint bármely más cégnél: rá akarnak szoktatni az app használatára. A telefon mindig kéznél van, oda tud küldözgetni push üzenetben ajánlatokat (—> impulzusvásárlás). PC-n, weboldalon nincs ez a közvetlenség, mert van reklámblokkolód, a hírlevél meg megy a spambe. (Persze a push is letiltható ha akarod, de hanyan tiltják le?)
-
Ákinard
aktív tag
Nekem 2x küldtèk ki a nagyszoba bútort, mindkétszer darabjaira törött üveg alkatrészekkel. Mindig visszacsomagoltattàk az összes dobozt, elvitték-hozták a 120 kilónyi terhet, és újra törött volt az üveg. Utolsó körben ráuntam, mondtam, hogy cseréljék külön az üveget. Hetekig szórakoztak, végül ràuntam, visszaküldtem.
Szerintem annyira automata a rendszer, hogy nem fér bele nekik 1-2 alkatrésszel szaródni, küldd vissza,* majd küld helyette egy új bontatlant. (Új garival mindennel.)Egy TV esetèben ez jól is jöhet, a 120 kilós bútornàl csak szaródás volt…
* Ebből meg lesz újracsomagolt, hasznàlat apró jeleivel, hiànyzó kiegészítővel -
Ákinard
aktív tag
válasz MittuDomain_ #389 üzenetére
Akkor már nem. Ha nincs rá szükséged, nem veszed át. Akkor ciki csak, ha más is van az easyboxban, ami kellene, mert mellérakják.
-
Ákinard
aktív tag
válasz MittuDomain_ #391 üzenetére
Az nem fog menni.
Rendeld meg újra, az elsőt ne vedd át. Ha tudod, másik közeli boxba kérd, mert jó esèllyel benne lesz még az első, mire a 2. érkezik, és egybe rakjàk. -
Ákinard
aktív tag
válasz ridiculous #555 üzenetére
Nem.
-
Ákinard
aktív tag
válasz #21346560 #562 üzenetére
Sehogy. Jó eséllyel rég nincs benne, csak nem regisztráltàk be.
Tippre nem emagos rendelés volt, hanem partnertől, ők meg hanyagabban kezelik a rendszert. Én rendeltem Romàniából, átvettem, de hetekig azt írta ki, hogy jön a csomag. Majd egyszer átàllt arra, h csomag átvéve, de dátum-időpont meg sem közelítette a valósat 😀 -
Ákinard
aktív tag
Szerintem ott a teljes árat adják vissza. Ha minden igaz annyi jár vissza, amennyit fizettél érte, azaz a dobozon már levonják a kedvezményt.
Én nemrég egy air fryert vettem, ott a teljes ár volt rajta (ugye erre a kupon nem érvényes), és a mellé bedobott tusfürdők ára csökkent 2000-rel.
Esetemben az Airf. visszaküldése esetén szerintem a teljes ára visszajönne, hisz az nem is csökkent kuponnal. -
-
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #684 üzenetére
"Ez olyan mint a nyomdai hibáért feleloseget nem vállalunk."
Jaja, meg a pénztártól való távozás után blablabla, amit már 1000x cáfoltak, hogy messze nincs így...
Ez szimplán téves tájékoztatás. Más kérdés, hogy egy csokis croissant áráért akar-e harcolni velük az ember. (GVH) Vagy szimplán köp egyet, és nem rendel onnan többbet. (Ha megsértve/átverve érzi magát ) -
Ákinard
aktív tag
válasz abdulka1 #743 üzenetére
Hibásan van jelölve. Én is kérdeztem tőlük (Balaton csoki) hasonlót, meg volt jelölve a termékoldalon, mégsem lehetett boxba kérni. Azt írták, utánanéznek.
Végül levették a csokiról az "Appról easyboxba ingyen" megjelölést...Mondanám, hogy írj nekik, de neked is csak le fogják szedni a jelölőt róla...
Beni2360
Roviden nem az Emag forgalmazza.
Ha esetleg te is elolvasod, az is oda van írva, hogy csak magyarországi és romániai forgalmazókra vonatkozik, így makkmindegy, hogy nem az emag forgalmazza, mert egy bukaresti cég a forgalmazó.Szimplán szarul van megjelölve, mint a csokim is volt.
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
Én az ügyfélszolgálattal boxoltam le ilyet, ott sérült Tefal wokot kaptam. Ugyanez volt, felment duplájára az ára közben, én meg mondtam, hogy szükségem van rá, de nem sérülten.
Új megrendelést rögzített be, (az új magasabb áron) és egyedi kedvezményként megadta rá a különbözetet. Visszaküldésnél azt kellett kérnem, hogy az emag egyenlegemre kerüljön rá, amiből ki tudtam fizetni a cserét.
Szerintem hívd vissza őket, hogy nem találsz ilyen opciót, és így megoldható-e.
-
Ákinard
aktív tag
válasz kircsi21 #764 üzenetére
Nincs trükk rá, erről írtam fent.
Szerintem lekapcsolták, hogy ilyen kis értékű cuccot ne rendeljünk boxba Csak ha rendelnél 10-15-öt…. Akkor sem.
Múlt héten még olyan hiba is volt, hogy meg voltak jelölve a csokik “Appról easyboxba ingyen” felirattal, közben egyiket sem lehetett boxba kérni. Írtam nekik, erre levették a feliratot….Pedig írtam, hogy mást is rendelnék, ami mellé be tudnák tenni, de nem… Végül én is boltba kértem… Mert 1/3-ával olcsóbb mint a sparban….
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #770 üzenetére
Mert amúgy a bemutazóterembe ingyen kerül oda teleporttal? Mert oda meg engedi.
Nomeg, ha nem éri meg, ne forgalmazzák… 😂+Fizetősen sem engedi kiszállíttatni (ha a hülye ügyfél fizetne 690-et egy csoki szállítására, akkor sem lehet)
+Más, értékesebb termék mellé sem engedi, ami viszont nem lenne többletköltség.
El van qrva a beállítás szimplán… -
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #773 üzenetére
Ilyen logikán nézve: a boxhoz jó eséllyel akkor is megy az autó, ha nem viszi azt az egy darab csokit... Főleg a forgalmas boxokhoz. Ígyis-úgyis elég az a gázolaj, csak visz még csokit is.
Emellett már, még apróbb, olcsóbb, vagy hasonló értékű cuccot meg visz boxba ingyen.
És mint említettem, más, nagyobb értékű, ingyenes boxos termék mellé sem rakja be.Csűrjük-csavarjuk, de mint mondtam már, szimplán szarul vannak termékek konfigurálva.
-
Ákinard
aktív tag
válasz kircsi21 #774 üzenetére
Mert pl. egy palack ásványvizet 110- Ft-ért simán lehet boxba kérni most is. Akkor egy 300-Ft-os csokit miért nem?
Pontosan. Ezt próbálom napok óta átadni, de lassan feladom a harcotÉn személy szerint 15 darab csokit rendeltem, ami már nem 159 forint, mégsem hozza a boxba, mert az csoki. De a 110 ft-os ásványvizet hozná... Itt semmi racionalizálás nincsen, valami el van állítva a rendszerben. Mondjuk nem para, elmegyek érte a boltba...
Nemrég olyan vászon képet láttam Appról easyboxba ingyen megjelöléssel ami akkora méretű, hogy bele sem férne...
-
Ákinard
aktív tag
válasz Exelsior24 #779 üzenetére
Ez az emagnál mindig is divat volt. Néha a leglogikátlanabb kombinációkban szedik szét…
-
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #781 üzenetére
Sokszor látszik a címkéken, hogy másodpercek telnek csak el a két doboz csomagolása között. Ott ugyanaz a fazon, ugyanannàl az asztalnál csomagolta külön. Ezt adja meg neki a program, rakja külön, és kész.
Olyan is van, amikor órák telnek el 2 csomag között, az teljesen OK, de a másodperceknél csak konfig hiba. -
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #784 üzenetére
Igen, azt mondja el, hogy a KÜLÖNBÖZŐ megrendelések összevonása, és egyszerre kézbesítése az automatizált rendszereik miatt nem lehetséges.
De ugye itt egyáltalán nem erről beszéltünk
Hanem arról, hogy EGYETLEN rendelés termékeit értelmetlenül szétpakolják, még akkor is, ha pár mp-en belül kerülnek csomagolásra. -
Ákinard
aktív tag
válasz Beni2360 #786 üzenetére
Egy rendeles egy cimke nyomat egy dobozra. És nincs ideje nezegetni, hogy ugyan az e a rendelő es mi cs lehetősége egybe csomagolni es új cimket gyartani.
Ötödjére is elmondom: mi arról beszéltünk, hogy egy rendelést sok kis dobozba szednek szét, holott elférne egy dobozba is. Nem arról, hogy sok KÜLÖNÁLLÓ megrendelést miért nem raknak egybe.
De te tényleg nem érted amiről beszéltünk, uh zárom a témát -
Ákinard
aktív tag
válasz AnonymusX #787 üzenetére
Ez így elég alja… Mert az edigital már emag. Persze szarnak bajnak nincs gazdája.
Mondjuk az emag partnerek àllandó gyakorlata, hogy az elárazás esetén törölnek, majd jön egy email az usernek, hogy mennyire sajnàlják, hogy ő törölte a rendelését….
tesóm rendelt macskakaját elárazva partnertől, törölték, reklamàlt, visszahívták: Sajnos a raktárban leborult a macakakajás doboz, szétdurrant, megsemmisült, sajnos nem tudják kiszállítani. Mondta tesóm, semmi gond ráér, megvárja hogy beszerezzék a pótlást. Jajj sajnos sohatöbbet nem lesz már ez a termék készleten, nem forgalmazzák már többet.
Akkor megkérdezte, hogy nem lenne gerincesebb azt mondani, h elbasztuk az árazását és nem adjuk oda harmad (fél?)árban? Akkor ment a nagy hallgatás…
Nyilvàn nem múlt ezen az élete (a macskáknak sem) csak ez a vásárló nyílt hülyèbe vétele…
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5