Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lajmund

    senior tag

    válasz LosBlancosRM #15 üzenetére

    Csak a harmadik élö csevegésben amikor megint azt irták ezt nem tudják megoldni ahoz fel kell hivnom öket... Csak mivel nem hivtak vissza legutobb amikor beszéltem velük csak felvették az adataimat hogy majd hivnak de persze nem hivtak élö csevegésbe már irtam nekik hogy mekkora hulladékok. Bosszanto hogy ami jár azért 3 csevegést 2 emailt meg 2 hivást kell inditani az én idömböl meg idegrendszeremböl... És a hab a tortán azt mondta a faszi a telefonba hogy enm tudják mikor lesz szij... Nem tudta a samsung hogy fogyni fog? Nem számitottak rá? Nyomorult egy rendszer ezt amugy hányja ki magábol a gyártosor gyorsabban tizszer jobban mint az orákat de kevés van.. Gyanitom hogy sokan nem mentek utána és igy nem is fogják megkapni ennyivel kevesebb macera a samsungnak kevesebb pénz a kiszállitás stb stb.. Mi ez ha nem hulladék rendszer? Mert a faszi erre hivatkozott hogy amikor rendeltem hibás volt a rendszer.. De utolag senkinek se szolnak vagy inditják el maguktol a folyamatot.. Ha én pl várom a hivásukat az idö végezetéig akkor sose kapom meg az ajándék szijat amivel reklámozták a nyomorékok. Na ez egy hul,adék szar rendszer szégyen egy ekkora cégnél. Pusz amit az évek alatt olvastam hallottam.. irom ezt s23 ultra és 6 klasszik 47 tulajként mert a termékek amugy rendbe vannak.

    [ Szerkesztve ]

    Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/

Új hozzászólás Aktív témák