Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz biker #860 üzenetére

    Simán láttam 500-900ezerért is "töltőt". Ennyiért ne kötelező kommunikáljon már az autóval!
    Némileg finomítva a kérdésfeltevésemen, nyilván olvasgattam már valamennyit a témában, de számomra megnyugtató választ nem sikerült találnom, a konkrét műszaki tartalomhoz képest mi is kerül ennyibe.
    Kb. mint hogy az USB Type-C is tud mindenféle áramot és feszültséget (sőt irányt is, attól függően, hogy a laptopba pendrive-ot vagy töltőt dugsz), ahogy a két fél letárgyalja egymással. De van olyan filléres telefontöltő, ami tojik ezekre az úri huncutságokra, és azt mondja, hogy "kapsz 5V-on 1A-t, oszt örüjjé".

    A terhelés megosztóhoz viszont áramváltók is kelleni fognak, ami szintén nem két fillér.
    Az a sanda sejtésem, hogy a 160-180ezres "töltők" még nem fogadják a megosztó jelét. Legalábbis még a Webasto Pure vagy Mennekes Amtron leírásában sem találkoztam ilyesmivel.

    Lényegesen egyszerűbb lenne, ha az autó kaphatna dedikáltan akárhány ampert, arra pedig tudok figyelni, hogy ne épp a vasárnapi ebéd sütése + nagymosás közben töltsek. Vagy esetleg az autó oldaláról lehetne megmondani, most épp max. mekkora árammal töltsön.

    Az szívás, hogy a Nissan-Kia vonal meg Type1 (azaz csak egyfázisú lassútöltés), vagy CHAdeMO, amihez viszont tényleg kell anyag a fali töltőbe is.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák