- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android szakmai topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Hívószám-hamisítás
- November 19-én elindul Kínából a Vivo X200 és X200 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
senior tag
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
Annyit fűznék ehhez hozzá, hogy egyrészt sokak szerint a Nyugat 1919 óta folyamatosan épp összeomlik (hasonlóan a jehovisták világvége várásához)...másrészt komcsi rendszerek/diktatúrák sosem kedveznek az innovációnak.
Érdekes módon a fiatalok kaliforniai startupokról álmodoznak a mai napig, nem arról, hogy Szecsuán-alsón fogják megváltani a világot a BYD gyár fejlesztési részlegén..Kis homok került a gépezetbe, de nem kell még temetni a nyugati (autó)ipart, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
"alá mentek az áraknak"
Tényleg? Nekem annyira nem tűnik úgy hogy annyira remek ajánlatokat tennének. Nem is alakul úgy a kereslet ahogy azt elképzelték.
"Most meg rezeg a gatyó és mutogatnak trüsszelre, hogy csináljon valamit, mert letarolják az eu piacát"
Butaság. Szó sincs ilyesmiről. Azért reklamálnak az EUs gyártók mert a kínaiak cinkelt lapokkal játszanak.
"Mit is csináltak az eu gyártók? Röhögtek a Teslan"
Hmm, én konkrétan arra emlékszem hogy Musk röhögött 2013ban a BMW i3-on.
"Tettek bármit azért, hogy ne függjenek a kínai ipartól"
Igen, természetesen.
"Mi lesz, ha a gyártók azt mondják: oké, miénk a vár, tiétek a lekvár"
Akkor majd lesznek más gyártók.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
A függéssel maximálisan egyetértek. De az nem direkt az EU hibája, hanem a komplett nyugati világé, akik teljesen ráfüggtek a kommunista diktatúra kínára, aztán csodálkoznak, hogy cinkelt kártyákkal játszanak.
De az nem valid, hogy ellustultak az európai gyártók, rengeteg új modell érkezik. Ezek sokkal modernebbek és jobbak mint a kínai autók. A 3 nagy német prémium sorra jön ki az új modellekkel és rendszerekkel. C/E/S-Class, EQS, EQE, XM, iX, i4/i5/i7, ID7, jön a Neue Classe, ott az E-Tron GT és az Audi is egyre vadabb dolgokat mutat be és lehetne sorolni. Élőben döbbenetes volt az EQS Mercedes, főleg belülről és főleg az a technológia, ami bele van téve. Ehhez képest a kínaiak nagyon messze le vannak maradva. De nem csak ehhez képest, már egy 3er BMW, egy i4/iX vagy egy C/E-Class-hoz képest is mérföldekkel.A kínai első ránézésre jónak tűnik, másodikra kiderül, hogy az összes vezetéstámogató rendszerük ócska, van aki még a biztosítékait is kiszedte, hogy tutira ne működjenek, mert életveszélyesnek tartotta ahogy bírkóznia kellett a rosszul működő assist-okkal. Nem bíznám az életemet a légzsákjukra sem, és az autó építési minőségére sem. Megtévesztő a relatív szép beltér, a tetszető külső design és a nagy EV hatótáv, az autóépítés nem csak ennyi. Az árazás más tészta, de a prémiumokat nem fenyegeti az államilag teletolt kínai dömping. A kommersz gyártókat már jobban, de ott is csak addig amíg ki nem derül, mennyit is érnek a kínai autók valójában. Biztos lesz olyan szegmens, ahol teret tudnak nyerni, de az nem reális, hogy legyalulják a kontinens gyártóit.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest