- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emericus Max
tag
válasz
<Adamsky> #10 üzenetére
Az irány rossz, nem is kéne ezzel jobban foglalkozni.
Soha nem is lesz biztonságos szerintem.
Az emberek hibázhatnak, de ez véleményem szerint nem azt jelenti, hogy ki kell adnunk az irányítást a kezünkből és pusztán algoritmusokra hagyni a döntéseket. Egy algoritmus az teszi amire programozták, de olyan algoritmusokat írni, amik minden körülmények között mindent észlelnek és mindig a legjobb döntéseket hozzák lehetetlen. Már csak azért is mert emberek programozzák őket. Nagyon jó példa erre az életveszélyes sávtartó-asszisztensek működése.
Az elektromos autózás az akkumulátor technológia drasztikus fejlődéséig vakvágány. De az elektromos üzem még oké, csak ezeket az autókat is telenyomják olyan 'vezetéstámogató' rendszerekkel, amik vagy nettó életveszélyesek, vagy feleslegesek és kikapcsolod őket minden indulásnál ha lehet...
Városokon gondolom a nagyvárosokat érted, magyar viszonylatban meg Budapestet, mert a többi hazai városban egyrészt nem nyűg az autózás másrészt a vidéki városok tömegközlekedése egyáltalán nem elég fejlett ahhoz, hogy kiváltsa az autózást. -
Emericus Max
tag
Az általad felsorolt járművekben mind ül egy vagy több ember, aki az adott járműtípus vezetéséért és az utasok biztonságáért felel. Ezek az emberek általában képzett profik amennyiben hivatásszerűen végzik az utasszállítást vagy sok év vezetési tapasztalattal rendelkeznek amennyiben magánemberek. Az emberek is hibázhatnak, de akkor is van egy vagy több ember akinek van ráhatása a jármű működésére. Még a legtöbb helyen a kötött-pályás járművekben (villamos, metró stb.) ül egy ember, akkor is ha a szerelvény amúgy automata üzemmódban van. Az utasszállító repülőgépeknél is ez a helyzet.
A pusztán robot üzemmód aggályos és egyáltalán nem biztonságos... -
Emericus Max
tag
Rossz ez az irány. Több szempontból is.
1. Az önvezető technológia még nagyon messze van a biztonságostól, ha egyáltalán valaha is eléri majd a biztonságos szintet.
2. Balesetveszélyes és riasztó egy haladó járműben ülni, ahol nincs ráhatásod a működésre, még egy vészfékrendszer formájában sem.
3. Lásd. a minapi fórum megjegyzéseket a sávtartó-asszisztensről, ami konkrétan meg akar ölni (a BYD autó tesztjében volt erről szó és a fórumban is).
4. A jövőbeni terrorizmus melegágya lehet meghekkelni ezeket az önvezető járműveket és merényleteket/gyilkosságokat elkövetni ezáltal.
5. Egy újabb terület, ami munkahelyeket vesz el emberektől és ezáltal a megélhetésüket is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Revolut
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autós topik
- Zenless Zone Zero (ZZZ)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- AKCIÓ! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest