Keresés

Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz Reaper #27511 üzenetére

    Kötbérezhető ilyenkor, menj be az ügyfélszolgálatra, és tegyél panaszt, mert a hibát 72 órán belül meg kellet volna kezdeniük elhárítani, ilyen esetben kötbérre vagy jogosult.
    Velem már történt ilyen, mikor a lépcsőházban az egyik berendezésük kiakadt, és nem volt napokig internet.

    Ja és írásban jelezd a kötbér igényedet, mert szóban nem elég.

  • Reaper

    őstag

    válasz Reaper #27455 üzenetére

    Úgy néz ki, a kedves Digi lesz@rja az embert, hiába kéri minden létező formában, hogy ugyan állítsák már helyre a szolgáltatást. Még mindig se net, se tv. Vasárnap óta.
    Mit lehet ilyenkor tenni? Menjek be egy kirendeltségbe verni az asztalt? Keríttessek elő valami vezető beosztású valakit? Esetleg van valami telefonszám az ilyen ügyekre? Én türelmes vagyok általában, de mostmár az ideg szétvet. :(((

  • proradeon

    őstag

    válasz Reaper #14860 üzenetére

    Hát ha nekem hasonló problémám van, akkor úgy kezdem az ügyfélszolgálatossal a beszélgetést, hogy "próbáltam router nélkül, de úgy se jó". És akkor nincs akadékoskodás. (Persze valóban ki szoktam próbálni router nélkül, nehogy a végén tényleg én legyek a hülye.)

    Annak idején UPC-nél volt ilyen. Valami ilyesmit mondtam az ügyfélszolgálatos nőnek: "Próbáltam router nélkül, volt modem restart, de a modem nem tud beszinkronizálni." Aztán már kapcsolt is egy műszakis csávót. :DDD

  • banhammer

    veterán

    válasz Reaper #14857 üzenetére

    Ez ismerős.
    Általában ha elmegy a net és felhívja a szolgáltatót az ember akkor mindig a hívó fél a balfasz.
    Ha routerja van akkor a router a hibás, ha nincs akkor a Windows.
    Mondjuk valamilyen szinten érthető a dolog, mert ha azt nézzük elég sok a hibalehetőség a végpontnál.
    Bejön a tyúkbél a Digi modembe, ez egy.
    Kijön belőle a net a gépbe, ez kettő.
    Eddig ez két kábel ami elmozdulhat.
    Ha van router akkor már háromnál tartunk.
    Ha WLAN is van akkor már négyre emelkedtek a hibalehetőségek.

    Egyszer anyám nem tudom, hogy csinálta, de sikerült neki kirántania a túlfeszültségvédőből a DSL vonalat ami ment volna tovább a DSL modembe.
    Percekig szedtem szét és dugtam össze, ellenőriztem a kábeleket és csak nem akart net lenni.
    Felhívtam a szolgáltatót, hogy nincs net, csináljanak valamit.
    Mindez péntek délután volt.
    Szombat reggel csak úgy rutinból ránéztem a kábelekre, hátha tányleg csak a kábelekkel nem stimmel valami.
    Megnéztem mindent, lerogytam anyám foteljába, véletlenül rápillantottam a túlfeszültségvédő és akkor vettem észre, hogy ki van csúszva a DSL bejövő kábele.
    Visszadugtam a kicsúszott kábelt a helyére és fél perc múlva már volt net.

    Szóval nem csak a szolgáltató a ludas ha nincs net.

Aktív témák

Hirdetés