Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spirit

    őstag

    válasz deatom #2727 üzenetére

    Igen, az egyjátékos mód az egyetlen, ami még hiányzott. Kész a játék.

  • Spirit

    őstag

    válasz kócos87 #2722 üzenetére

    200 órát toltam bele, nem 20 perc után szapulom. Early access, ez tény, de ez ebben a tempóban a Stalker fejlesztési ütemére hasonlít. Jah nem, mert ott 3-4-szer cseréltek motort, mert elavult, mire kiadásközelbe kerültek volna. A tartalom jó, a 0.57 lootolásban is elfogadható. A baj azzal van, hogy alapvető játékmechanikai bug-ok vannak még mindig. Hagyják már a loot-ot, az új tárgyakat, fegyvereket.
    Inkább:
    -spawnoljanak újra az állatok, mert 3 hónapja nem láttam állatot SEHOL.(vadászat miatt)
    -a zombik ne lagoljanak szerveroldal miatt, egy rohadt axe-al 6x kell fejbeb*szni, mert melléüt.
    -ne jöjjenek át a zárt ajtón
    -ne törjöm el a lábam seprűre lépéskor
    -FPS-t de rögtön, ha kell, új rendererrel, ha kell teljesen új motorral. Van pár olcsó, vagy ingyenes, fejlett motor mint az Unreal engine 4, Unity, CryEngine.
    -audio rendszer újraírása. Pálya másik végén nyílódó ajtót hallani, de ha egy méterrel mögöttem rohan a zombi azt nem ..de, hallani..jah, mégsem..patch-ről patch-re változik.

    Hagy ne folytassam.

    Hallottál már az Ark: Survival Evolved játékról? Szintén nyílt világú survival játék. Tavaly ősszel kezdték fejleszteni, júniusban már early access volt, naponta 2-3 patch jön hozzá. Tartalmilag már DayZ szint felett van. Technikailag rettenetesen van megírva, pedig Unreal engine 4. Június 2-án az első verzióval nagyjából 15fps-t tudtam. Miután néhány shader-t újraírtak(miközben tartalmat is fejlesztettek) 25fps-em lett 10-e környékére. A particle rendszer újraírása után 35-40fps-em lett előző héten. Mostanra ígérik a memóriaigény csökkentését 1-2GB-al, és a lombozatot és növényzetet renderelő rész újraírását(+20%) és már most van belső Dx12-es verziójuk, ami nekik még plusz 30-40%-al gyorsabb. A játékot tönkretevő bugok az elején voltak(elveszett fejlődési pontok, stb), ezt 2 hét alatt eliminálták.

    Tehát: kb 40-50 patch, +300%-os gyorsulás, tartalmilag megduplázódás 3 hét alatt.kb kétharmad annyi emberrel dolgoznak, mint a DayZ-nél.

    80 fejlesztő annyira képes 3 hónap alatt, hogy egy járműmodellt, 5 új ruhát meg a kaja loot-ot rendbetegye?komolyan?

  • Spirit

    őstag

    válasz #65537792 #2707 üzenetére

    hehe :DDD

    Találtam egy szervert, ahol nem használt az evés/ivás, de nem is volt rá szükség. Amikor átmentem másik szeróra, úgy indított, hogy piros "stuffed" és behányt. (de legalább a karakter megmaradt) :DDD

    mégiscsak van zombi a játékban, csak nem spawn-olnak, szóval ugyanúgy fogynak, mint a loot. Amerre találtam véletlenül érintetlen kisebb falvat, ott zombi is volt.

  • Spirit

    őstag

    Na kijött a 0.57-es patch, kettőt ugrottunk. Csodálatos lett, lassan elindulhat lefelé a számozás ismét.

    -lag nem javult, hiába alacsony a ping
    -új renderer sehol, lehet a májust 2016-ra értik. Amennyiben ez már az új renderer, úgy gratulálok nekik. :D
    -eltűntek a zombik, ahhoz képest,hogy papíron növelték a számukat. Mondjuk még mindig jobb, mit 0.55-ben az 50-el futó dögök, amiket kitéréssel nem lehet lecsapni, csak ha belemész egy mozdulatlan verekedésbe, amikoris ruinedre vág mindent és 1 zombi/1 kötszer.
    -még mindig nem látok állatokat. Egyetlen szerencsétlen párát sem.
    -kaja ismét sehol, pedig kevesebb mint 24 órája mennek a szerverek.
    -persistance bekapcsolva maradt,de nem érvényes a tárgyakra és a sátrakra, a járművekre igen.wtf?
    -ahány szerverre csatlakoztam, annyiszor kezdett nekem új karaktert. Slussz poén, hogy a már látogatottra visszacsatlakozva vagy visszakapod az ottani karidat, vagy nem. Így lesz a DayZ-ből HourZ.
    -tóból ittam kb 25 alkalommal, még mindig thirsty volt a karim.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés