Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Az eddigieknél részletesebb videón a Samsung harmonikamobilja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#15118
üzenetére
kaptam, de minek. tragédia, ami most itt megy, lehetetlen érdemi segítséget kapni. továbbra is minden teljesen halott, back in time se működik, és már abban sem vagyok biztos, ha kérek egy új kártyát, akkor megoldódik a probléma
Thanks for getting in touch, and I'm sorry to hear that you've had a decline.
I’ve had a look at your account and I can see that your transaction to ALDI for the amount of HUF 6,196.00 that occurred on 4/11/23, was declined by your card ending 3530 with a “Do Not Honour” response sent by your bank.
This indicates that your bank’s risk engine likely kicks in, blocking your transactions. To prevent this from happening in the future, can I kindly suggest contacting your bank and request to allow Curve transactions?
Please note that their first level support may not always see these declines, and it would be best to ask to be put through their Fraud or Risk Team directly; they’ll then be able to help.
I’m sorry for any inconvenience this might have caused. Please let us know if you have any other questions, and we’ll be happy to help.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HyperX Pulsefire Dart (Dongle nincs csak kábel) Bolti ár:40k INGYEN FOXPOST
- ÚJ HyperX Pulsefire FPS Pro RGB Bolti ár:20k INGYEN FOXPOST
- ÚJ Cooler Master MM720 RGB Bolti ár:20k INGYEN FOXPOST
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Glorious Gaming Model O Wired Bolti ár:15k INGYEN FOXPOST
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 16GB 512GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- 3db apró szépséghibás DELL WD19S dokkolók (csak kábel résznél)
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




