Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz neduddgi #17 üzenetére

    ''ha eljössz érte megszámítom neked együtt 1600 Ft-ért. Használd egészséggel! ''
    450Ft-ért veszem újonnan, tehát...
    Egyébként pedig a 2. IDE portomon 2db UDMA33-as DVD-drive van, semmi épeszű indoka sincs annak, hogy ne 40 eres kábelt használjak. Tökéletesen működik vele, mint ahogy az elmúlt 7-8évben mindig is működtek az UDMA33-as eszközök a 40 eres kábellel. Ezenkívül 100 szét-össze csatlakoztatásra van méretezve, nem olyan pocsék, sérülékeny konstrukció, mint a 80 eres IDEkábel.
    Sőt, a 1. IDE-portomon a gyári UDMA133-as körkábel szintén 40 eres, és ez tökéletesebb konstrukció, mint a 80eres szalagkábeletek: nem sérülékeny, és a gép belsejének szellőzésére is jó hatással van.
    80 eres szalagkábelt nem is használok egyáltalán, az alaplapomhoz adott is ott van bontatlanul a dobozában.

    ''Próbáld ki a saját gépeden vmi 3D 03 teszt progival saját állításodat, mielőtt kardot rántasz mellette...''
    Nem érdekel, hogy a tesztprogi milyen beállításokkal hozza a legnagyobb pontszámot, én inkább játékokat akarok futtatni. :C
    Teljesen mindegy, hogy az AGP aperture-t 8 és 256MB között mire állítod, ugyanis egy valódi 3D-s játékprogi futása közben az értéke mindig 0MB. Ha nem 0, azaz a textúrák nem férnek bele a kártya RAM-jába, akkor a játék akadozik. Ez néhány MB aperture méretig még elviselhető, de ha ennél is több textúra van a gép RAMjában, akkor a felhasználó már állítja is vissza a felbontást, vagy a textúrák színmélységét, vagy bármit, amivel a VGA RAM igény csökkenthető.
    A tesztprogi pedig azért tesztprogi, hogy olyan helyzeteket is kipróbáljon, amelyek a gyakorlatban ritkán, vagy egyáltalán nem fordulnak elő. Például betölt annyi textúrát, ami biztosan nem fér a kártya memóriájába, és 10-20 ponttal jutalmazza, ha 8x-os AGP-d van 4x-es helyett.

    ''a sokkal gyorsabb 256 MB videoram elé beiktatva megtérül''
    Ez is tévedés, ugyanis nem ''elé'' van beiktatva, hanem inkább a VGA RAM meghosszabbításának lehet tekinteni. És erre a lassú memóriaterületre csak a ritkábban szükséges textúrák kerülnek, ezzel is csökkentve a játék lassulását.

Új hozzászólás Aktív témák