- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch - időtálló
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Milyen okostelefont vegyek?
- Homokféreggel is pózolhatna a OnePlus 15
Új hozzászólás Aktív témák
-
pityaa23
senior tag
válasz
mgoogyi #1910 üzenetére
Köszi!
Holnap tudok nekiállni. Eléggé amatőr vagyok. Későn kezdtem el foglalkozni vele. Programozás 1 tantárgyon túl vagyok, ami a struktúrákig tartott. Komolyabb dolgokat nem csináltunk. Most a programozás 2 eléggé nehezen megy, jó nagy különbség van nehézség terén a 2 tárgy között. Levelezőn tanulok, 3 hete volt az első óra, szóval nagyon idő se volt gyakorolgatni. Most yútúb videókat nézve kell tanulnom, mert az oktatás az kb annyi, hogy órán legépelünk egy programot, gondolkozni vagy önerő az nulla. Ezen a hétvégén vettük az osztályokat, de a fele anyagot le sem adták. Szuper. 15.-én Zh, addig szerintem minden időmet bele kell ölnöm, hogy összehozzak egy kettest. Házi egyébként a 2006 májusi emelt szintű programozás érettségi egyik feladata, csak ott ugye más nyelven írták.
Esetleg ha van ötletetek, hogyan tudnék gyorsan megtanulni programozni ne tartsátok magatokban!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Fotók, videók mobillal
- Autós topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Háztartási gépek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 mini Kompakt erőgép, megbízható teljesítmény 256 GB
- Honor Magic V5 Ultravékony hajlítható, 120 Hz LTPO kijelzők 16/512 GB Garancia 2028. 08. 25-ig