- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67949 üzenetére
Nem csak a felnimérettől függ, Minire anno 65 volt a nyári darabja (205/40R18).
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67949 üzenetére
Bocs erre 6db kell es majd hazamegyek erte Magyarorszagra es elhozom borondben
Nem tudom milyen gumi van 70 ert
10 eve vettem Pirellit 75/dbKozben raneztem a Magyar piacra
20-as Jo gumi 120-150.000[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #67948 üzenetére
AKi megteheti, hogy pár évente újat hoz ki!
Vannak olyanok akik megveszik és használják, majd szervizelik. Úgy kalkulálnak, hogy nekik ez kifizetődőbb hosszú távon.
20" gumi lehet hogy van annyiért csak az nem mindegy milyenek a méretek, meg a minőség.255/40 R20 téli---250€-tól.
285/40 R20 téli---300€-tól.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ADAM1337
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #67949 üzenetére
70-et nem nehéz elérni, nekem amit ajánlottak Pirelli is 70 körül mozog téli defektűrőbe.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67955 üzenetére
Attól függ melyik márkát veszed, pl télibe Nokiant kell venni, jobb is összességében mint a többi lehetőség. 1,5 hónapig vártam/vadásztam, de 140 e Ft körül volt a 4 db. Van ahol 63e/db most is… óriási a szórás. Miközben a kopott nyári eco szettet majdnem 50e-ért adtam el… jó lesz az eladó autóra címszóval volt több jelentkező is egyből.
Az ECO felirat miatt megy az extra $$$, közben meg nem nyersz vele sokat, mivel kevés a gyártó aki ezeket a méreteket forgalmazza lehet szivatni az embereket. Fogyasztásban is pl minimálisat jelent az ECO, árban meg tényleg durva. 20”-ban viszont van egy megfelelő váltóméret, az is olcsóbb mint a gyári méretezés, persze itt is megy a harc, hogy az nem a gyári az nem jó… Leginkább amit látok a nagy lehúzás megy ami az I3 körül van… pl kalaptartó 70-80e… hátul ha törik az üveg panel, az egész ajtót ki kell cserélni, lámpástól mindenestől 350-400k, nagy navi 600e beteg az egész.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67948 üzenetére
Az említett autónál ahova írtad az irdatlan nagy butaságot egyszerűen nem igaz. Az-az X3 amiről szó van 10 éves konkrétan. és nem kellett 3 milliót rákölteni se 2-őt se 1-et.... Nem minden embernek megy olyan jól,hogy javítás helyett inkább új autót vegyen. Lehet nálad így van,hogy ha kellene nagyobb összeget költeni inkább eladod és új autót veszel de sokan azért leszervizeltetik. Vagy megveszik az ilyen felfogású emberektől mint te az újkori árukhoz képest jóval olcsóbban beleköltik amit kell és vígan használják hosszú évekig az autókat
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #67959 üzenetére
Pontosan! Azért az újkori árához képest jóval olcsóbb egy ilyen kocsi, még ha azt a szervizköltséget is belészámoljuk. Mindeképpen a vásárló jól jár.
Én is szeretnék egy 2022 S 580L. Van is 4km-el. Ja az ára meg 190.000€
Így a realitásban maradok és a lélektani határ 20-25k között mozog.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67961 üzenetére
Írtam egy X3-ról konkrét esetet. Erre reagáltál te.
"Újabb ok,hogy el kell adni az új kocsit legkésőbb 80k km után,ha nem akarsz millóakat költeni 2-3 évente. Eléggé vicces egy prémiumnak nevezett márkánál."
1. Ebben az autóban 122E Km volt
2. 10 éves
3. Eddig se kellett milliókat költeni rá
4. Akkor mire írod ezeket a kijelentéseket ? Mert igazából alaptalan....Mi az-az ok amiért 2-3 évente 80E Km után el kell adni ???????????????????????????? Mire kell ez idő után milliókat költeni,hogy már 2-3 éves korában legkésőbb 80E Km-es korában eladd ?????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67963 üzenetére
Kár, hogy az ár és a darabszám alapján várhatóan gyűjteménybeli darabok lesznek belőlük.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Shadowbull #67963 üzenetére
Eléggé a90 supra ez a bodykit vonal rajta, valahogy tökre nem illik rá szerintem.
Inkább valami élesebb élekkel operáló illett volna rá. -
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #67962 üzenetére
Mivan? Milyen 2 évesen 80k km? Wtf... Mondom ha veszel új kocsit,akkor kb 100k km után kell rálocsolni valag pénzt. (Ok vannak itt emberek akiknek nem számít a lóvé). Nem hinném,hogy van olyan ember (sok) aki 2-3 év alatt 80 ezret megy. Engedjük el a dolgot. Te úgyis azt erőlteted,hogy jó a leélt fos,mert a szerelésből éltek. Magad alatt nem vágod a fát,ez egyértelmű.
Ui.: Félegyházi bmw szerviz tulaj mondta nekem,hogy adjam el a faszba a kocsit kb 80k km futás után,mert akkor fognak jönni a dolgok,amik nem filléres áron lesznek. Ez nem 1er vagy suzuki.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #67967 üzenetére
Attól, hogy egy autó használt még nem lesz egy leélt fos. A helyett, hogy ráköltenél az autódra és több tízezer kilóméterig megint problémamentesen használhatnád sokkal többért vegyél újat, vagy sokkal fiatalabbat? És mégis, hogy jön ki neked a matek, hogy így jobban megéri?
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67967 üzenetére
Akinek “Szamit a love” szerintem ne vegyen 20-30 millios autot ha mar fenntartani nincs penz.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67967 üzenetére
Nem kell valag pénzt rálocsolni. Rengetegszer leírtam,hogy a nagy ráköltések motorváltozattól függően 4 hengeres dízelnél 150-200E Km N47 esetében mint ami neked is van N57-nél meg 200-250E Km . Azalatt általános karbantartások vannak. Az,hogy a váltóban osztóműben olajat kell cserélni az alap szerviz. Meg ugye egy hűtőkazetta takarítás diózás stb is az. Ezek abszolút általános karbatartások mint ahogy az olajcsere és a fékcsere is. Mi az ami 100E Km körül lehullik róluk ? Mert én aki ezeket szervizelem nem tudok ilyenről.... ( Az EGR egy olyan dolog amit mindenki tud és úgy kell kezelni... ) 80-100E Km -es autó meg nem leélt fos. Persze ha te leéled lefosod a sajátod akkor biztosan az. Sok tulajnak még 2-300E Km után is szép az autója kívül belül.... Lehet te ilyen sztár vagy,hogy szervizelés helyett eldobod 80-100E Km után az autót és újat veszel más nem tudja ezt megtenni / nem akarja. Te az új autó vásárlásánal kifizeted bőven a szervizelések árának a különbözetét. Ez az igazi fogyasztói mentalitás 80-100E Km kocsikat dobáljuk el leélt fosok milliókat kell költeni rá stb dumák... Közben nagyon nem így van. Sok ügyfelünk van akinek F15-je van és sokaknak már 200-250E Km vagy több és nem leélt fosok. Van aki éves szinten megy velük 3-40E Km-t és nem rohadtak le sehol a "leélt" fosokkal. Mondjuk nem is azt mondják jaj karban kell tartani gyorsan veszek újat mert költeni nem fogok rá. Szerinted azt 5-6 éves fos kikeményedett szar gumi jó ki nem dobnád de a 80-100E Km-s autókat el kell adni azok leélt fosok...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #67975 üzenetére
Az ilyen vásárlások céges formában mennek, senki sem “saját” vagyonból erőből fizeti ki újra és újra ennyi pénzt, ha nem tudja leírni, tetemes részét.
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67979 üzenetére
Tartós bérlet szerintem a legtöbb esetben rosszabb. Nekem biztos, mert nem kellenek ilyen szolgáltatások, hogy téli nyári gumi csere, tárolás. Szervizbe hordás stb.
Én amiket néztem kb. az jött ki, hogy a 4 éves bérleti díj annyi mintha kifizeted a 40%-át az autónak és utána lízingeled. Csak az a különbség, hogy a végén a tiéd lesz a verda. Ott meg visszakerül a bérbeadóhoz. Ha meg befigyel egy olyan időszak mint a covid, hogy hirtelen nulla lesz a futásteljesítményed akkor így jártál az a bérbeadó nyeresége. Azt persze nyilván kiköti, hogy mennyit mehetsz vele max per év. A végén meg a megmaradt autó nem azt a 40%-ot fogja érni.Nyilván aki arra megy, hogy leszarja mit művel az autóval és szétüti, hajtja annak lehet jobb a tartós bérlet de az átlag kis céges tulajnak nem biztos.
-
kardkovacsi
senior tag
A nagy része biztos az, bár a haver fogta felhívta kereskedést és pár nap alatt leboltolt egy demó autót, magánszemélyként vette. De itthon az új autó eladások nagy része, talán több mint 55%-a céges. Szerintem a prémium márkáknál lehet van 80% is. Ezért gondolom, hogy a 18%-os kamat mellett most kicsit meg fog csappanni a céges lízingek száma.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #67981 üzenetére
Igen, de ha csak azt a vonalat visszük végig, hogy valaki alkalmazott/kisvállalkozó - aki kb maga dolgozik a cégében - az nem tud/akar - ha van esze - megfizetni 4-6 évente ekkora volumenben értéket vesztő dolgot, ami ráadásul összértékben is nagy falat, bőven akkora, hogy elgondolkozzon, inkább be kellene fektetni “értelmesebb” dologba.
Aki nagyobb éves forgalmú vállalkozást visz, ott meg kézenfekvő a valamilyen kedvezőbb koncepció nem magántőke költése.
Persze jelenlegi piac ebből a szempontból is érdekes, mert nem biztos, hogy nem jó befektetés autót venni majd eladni… -
kardkovacsi
senior tag
Én a tartós bérlet vs lízing kapcsán írtam. Tartós bérletnél is első részlet elég combos jellemzően 15-20%-a az autó értékének. A tartós bérlet valójában annyi, hogy belízingeli a bérbeadó az autót, majd ad hozzá neked szolgáltatást (szerviz, casco, téligumi stb.) sokszor olyat, hogy odaküld egy embert az irodához reggel aki estére visszahozza neked a leszervizelt autót stb. Ezeket szépen beépíti az árba, majd úgy határozza meg a díjat, hogy ő semmikép se járjon rosszul, azaz worse case-re lő. Na most ha te vigyázol az autódra, esetleg kevesebb kilométert mész mint amennyit szoktál (covid, home office stb.) akkor nem igazán jársz jól vele. Pl. nekem ez a gumi tárolás stb. se érték sőt inkább nyűg. A ház alatt van egy 40 m2-es tároló, elfér benne a 4 gumi, az emelő. Az előbb cseréltem a gumikat kb. fél óra alatt
+1. Ha kisvállalkozás vagy akkor a lízing kamatát leírhatod a társasági adóból annak a 70%-ig. Tartós bérletnél ez egyáltalán nem játszik. Tehát konkrétan ha van elég nyereséged akkor kamatmentes hitelt kapsz az államtól. Az meg csak hab a tortán, hogy a végén fogod kijelölöd magad vevőnek és maradványértéken megveszed az autót mint magánszemély.
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #67980 üzenetére
Cégről volt szó. Nem magánszemélyről
“kisvállalkozás vagy akkor a lízing kamatát leírhatod a társasági adóból annak a 70%-ig”
kiszámoltad mekkora ÉCS-je van évente egy ilyen autónak?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67984 üzenetére
Én is cégről írtam, senki nem említett magánszemélyt, kivéve amikor vevőkijelölés van nyílt lízing esetén.
Minden autónak van ÉCS-je, nem értem hogy jön ez ide?
-
Puma K
veterán
Újabb megoldandó helyzet jött elő az E39-en
A jobb hátsó ajtó nem akar rendesen csukódni.
A jelenlegi állapotában nem lehet kinyitni és nem nyílik ki, de mégis van egy pár mm-es mozgása ami miatt az autó be-be jelez, hogy nyitva az ajtó. Csukott állapotában kívülről egy kicsit rányomtam 1x-2x és most úgy áll mint kéne és nem is jelez hogy "nyitva van".Tippek a megoldásra?
Vagy zárcsere?"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CharlieDrop
veterán
-
negro
őstag
válasz Puma K #67986 üzenetére
Az ajtozar fogadon van egy mikro kapcsolo az szokott megkopni, akkor jelezhet, illetve van egy muanyag henger is ott, ami elkophat es deformalodhat, ott akkor az is okozhatja ezt illetve a bovden a zarszerkezett es a kilincs kozott elnyulhat, nyirodhat ido utan. Vagy "elakad" valahol ezert lehet, hogy nem zar rendesen es tudod nyitni. se belulrol se kivulrol nem tudod nyitni?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Puma K
veterán
"A jelenlegi állapotában nem lehet kinyitni és nem nyílik ki, de mégis van egy pár mm-es mozgása ami miatt az autó be-be jelez, hogy nyitva az ajtó."
Azt a részt úgy értettem, hogy ha az ajtót a kilincsnél fogva húzod magad felé, de nem nyitod az ajtót a kilinccsel, akkor nem nyílik ki.
Ha rendesen nyitni akarod akkor ki lehet nyitni kívülről-belülről. Csak utána ha vissza szeretnéd zárni akkor "lötyög". Rá kell nyomni 1x és utána jó. A központi zár az nyitja-zárja azt az ajtót és az elektromos ablak is nyit-zár.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
negro
őstag
válasz Puma K #67989 üzenetére
a kozponti akkor is zarja ha csak "felig' van zarva ugy emlekszem. ha ra kell nyomni akkor szerintem az is lehet amit fent irtam. a zarfogadon levo hengeres resz lehet elkopva v deformalodva. nekem akkor volt ilyen, igaz a vezeto oldalon, hisz ott 10x annyit van hasznalva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67987 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy tartós bérlet vagy lízing. A végén ugyanott leszel anyagilag, sőt a tartós bérlet esetén rosszabb. Még mindig nem értem mit akarsz mondani ezzel.
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #67991 üzenetére
Nem baj. Nem is ez volt a lényege.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67992 üzenetére
Értem már, igen ott nincs ÉCS, van bérlet ami kvázi ugyanaz a végén
-
Puma K
veterán
Köszönöm a tippet!
Megnézem, hogy mi a helyzet vele.
Idő közben az autót ismerő műhellyel is beszéltem. Mondták, hogy valamikor ugorjak be, mert így elmondás alapján lehet tudják pontosan mi a baj és lehetséges, hogy max 5 percig kell vele foglalkozni és utána jó lesz.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #67993 üzenetére
Igen. Plusz nincs a könyvekben se, de ezért írtam
ki kell számolni kinek mi kellNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67995 üzenetére
Ez igaz, bár nem tudom ennek mi az előnye, nem vagyok könyvelő. Az biztos, hogy most a kamat hatalmas egy lízing esetén ami visszajön, tartós bérletnél meg nem.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #67984 üzenetére
Telefonnak nincsen értékvesztés? Vagy laptop stb? Mindennek van. Hazudtam, rolex pepsinek nincsen mert nem kapsz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #67977 üzenetére
Te sem voltál mostanában rendes szervizben. Szar minire adtak 300k-s olajcsere árat. Mivan,ha elromlik valami,ha egy sima kötelező lassan fél milla?! Nem mindenkinek vannak erre arra haverjai akik állításod szerint pár euróért dolgoznak óránként.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #67998 üzenetére
Ne keverd a szezont a fazonnal.
Nem akarok alapközgáz és könyvelésbe belemenni, ha nem érted, kérdezd a könyvelődet.Alapjában, ahonnan elkanyarodtunk:
csak abból kiindulni, hogy egy autóra mennyit kell költeni, vagy ha az sok, akkor el kell adni, hibás.
Mindig vannak enyhítő, vagy súlyosbító tényezők,
pl. honnan a pénz (zsebből, cégből), van-e érzelmi kötődés, vagy úgy is meguntad, stb.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben