- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Yettel topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz HELLAFLUSH #68739 üzenetére
Nekem egy srác megoldotta 50 ezerből. Plusz anyag. Csak a kis lánckereket cserélte pluszba és a feszítő patront.. Nem cserélte a kis láncot. 50 ezret már kibírt. Mindezt 4,5 éve.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
malacka87
senior tag
Üdv! Több hónap után ismét volt egy 10-voltra leeső akksi problémám. Kesztyűtartóban mi csipog meg kattog ilyenkor? Test kábel lehet a probléma vagy az alsó részen lévő pozitív kábel?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
kardkovacsi
senior tag
No, a Tesla bedobta az árbombát. Árat csökkentett, nem is keveset. Remélhetőleg ezzel vége annak az állapotnak, hogy a gyártók ész nélkül emelgetik az áraikat, közben meg a profitjaik az egekben.
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #68755 üzenetére
No majd meglátjuk, mondta a vak Sün
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68755 üzenetére
Kiváncsi leszek én is… főleg az elő rendelt autókkal mi lesz… akiket jól lesarcoltak. Kínában már megy a zsőrtölődés emiatt.
I4 25,3M
Tesla M3 18,9M
6,4M különbség illetve a Tesla ingyen tölthető továbbra is, ez annak aki nem rúd otthon tölteni… totál más dimenzióba teszi az autót…[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #68755 üzenetére
Óriásit estek a Tesla-részvények, vmit lépni kellett. Nem kérdés amúgy, hogy a Model3-at vinném az i4 helyett.
-
kardkovacsi
senior tag
Elvileg árcsökkenés esetén az új árat kapják a megrendelők. Mondjuk érthető valami 85e forintot kell befizetni, fognák és dobnák a rendelést majd leadnának egy újat.
Amúgy a Model 3 LR az ami az i4-el van egy ligában, akkumulátor meg hatótáv szempontjából. Az alap az csak 55 kWh-s aksival rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68760 üzenetére
Jogos, akkor 22,5, úgy már nem biztos, hogy azt választanám. - persze megint kérdés a töltés illetve annak költsége.
Ehhez képest vicc, az I3-ba egy 42,2kwh (120aH)-s akku 4,2M
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #68762 üzenetére
i4 továbbra is legalább egy év. Annyira nem látom a kényszert az árcsökkentésre.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
Meg van még pár dolog amit hmmm nehezek szoknék meg. Most dobálták ki az ultrahangos szenzorokat, de új még nincs helyette azaz nincs PDC-d se. Aztán ott van az adaptív lámpa hiánya, meg most néztem kurva drágán kapsz vonóhorgot, kézzel leszerelhetőt. WTF? 515e forintba nem fér bele egy automatika.
Viszont az asszonynak tetszik, a lányom tuti oda lenne a hatalmas kijelzőért, nekem meg bejön az, hogy nagyon jól kilátni belőle. -
FIREBLADE78
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68767 üzenetére
Az. Meg ilyen csodás megoldásokat hoznak.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #68767 üzenetére
Igen vannak dolgok amit azért szokni kéne.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #68770 üzenetére
VW ID3 alatt van. Azért ne feledjünk egy dolgot, hogy a villanyautóknak van motorjuk amit "szembe" tud állítani. Azért 200-300 lóerő ellenkező irányba komoly fékerőt tud kifejteni, valójában vészfékezésen kívül mindenre elég. Emiatt hátul simán elmehet egy dobfék is. Nyilván azzal nem jársz versenypályára.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #68771 üzenetére
B módban is azt használják,nem? Imádtam tesztvezetés alatt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Laca1212
őstag
Köszi
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68775 üzenetére
Mégha Gizike-Győzike írná... Nem tudsz bekötni egy parkszenzort és kötelező használni az Autopilotot? Azt sem értem, mikor valaki beírja, hogy ez-meg az az extra kell. A soron is úgy szerelik be, úgy tudom...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68776 üzenetére
Tök jó gondolat a 25+ milliós autó esetén az utólagosan beszerelt parkszenzor és az utastérbe valahova elrakott csipogó. Aztán majd a tolatólámpára lesz kötve az egész, vagy szofisztikáltabbak használhatnak OBD olvasót + saját scriptet. Megfordítom a kérdést: miért választanád ezt, ha máshol ezeket jobban megoldva megkapod?
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68777 üzenetére
Az 520 pacis performace is 25 alá ment, amúgy azért, mert kisebb a kocsi súlya, szeretek szerelni, olcsóbb, jobban megy, könnyebb tuningolni, meg ilyenek...
Az i3s-ért kérnek használtan 13-14 milliót, az úgy M3 szalonból, úgy hogy van is, nem csak papíron 19, vagy az Y 20.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68779 üzenetére
A performance van meg viszonylag hamar 25-ért. Minden másra várni kell, elég sok csúszásról lehetett ősszel hallani. Az egy dolog, hogy nem lehet bele kérni parkszenzort, de eddig volt, most kivették spórolási céllal, és “majd lesz” valami kamera alapú megoldás. Meg suttyomban lecserélik az amúgy is alulméretezett féket, amit megpróbálnak egy festett fémlemezzel eltakarni. Elismerem, hogy sok mindent jól csinál, de vitatnám, hogy 25+ millióért jó vétel lenne, pl ilyenek miatt:
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #68775 üzenetére
Nincsen benne alapból szenzor és tolatókamera?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68783 üzenetére
Kamera van, a szenzort kivették, mert mindent a kamerával akarnak megoldani, csak még nincs kész hozzá a szoftver. Majd elvileg lesz hasonló funkcionalitás.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68780 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy egyik sem tetszik gyárilag mindenestől és inkább befejezném magamnak. Pályázni pl. kerámián innen egyik gyári fék sem alkalmas szinte, a futómű sem elég kemény, az üléseknél is sokszor van jobb... Nem tesla vs a világ, hanem úgy általában mondom. Az ülésnél mondjuk pont a bmw-nél lennék úgy, hogy az már jó, de a teslát meg még nem láttam olyat, aki szerette volna...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #68783 üzenetére
Kamera van hátul. Elöl az sincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68783 üzenetére
Felülnézetből kirajzolja a kocsit, meg a környezetét, magától be is parkol, de radaros közelségérzékelő nincs benne. Műszerfal se, de rendelsz egy téglalap, vagy hullámost és beleépíteted, ha nem tudsz/akarsz megfogni egy csavarhúzót...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #68789 üzenetére
Parkolás
#FIREBLADE78 Nagyobb Teslákban a rendes kormányt is lespórolták egy időben, de azon is lehet segíteni...
De egy I4 tényleg fényévekkel autószerűbb, minőségibb, kinek ki a preferencia...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
steven84
tag
Sziasztok!
Az mennyire normális, hogy az eredeti BMW termosztát 1-1,5 évet bír, aztán cserés?
Mindkettő egyszerre cserélve.
E90 318d M47N2[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #68797 üzenetére
Nem a nagy lesz a rossz. Ez tipikusan az EGR termosztátra utal. Ha leveszed szájjal meg kell fújni ha átfújsz rajta kényelmesen szar ha csak nagyon nehezen akkor jó. Ha szar lenne a nagy abszolút nem melegedne be. ha az EGR rossz teljesen általában 70-75C-ig bemelegszik. 84C-nál azt mondanám,hogy még nem full szar az EGR termosztát de már nem működik megfelelően
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Politika
- További aktív témák...