- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #68900 üzenetére
Öregem 270 dízel 5 hengeres mercijén a tuningbox olyan csodákat hozott hogy el sem hittük. Erősebb és nyomatékosabb lett de közben kevesebbet is fogyasztott. És benne volt 10 évig, motornak soha semmi baja nem volt. 300k km körül adtuk el.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Shadowbull #68898 üzenetére
Igen tudom. Respect érte!
Amit már leírtam, engem meggyőz saját tapasztalatom, ami szintén több mint 20 év. Minden eladott autóm tudom kinél van, és mi történt velük. Szerencse lenne, hogy nincs bajuk? Nem hinném.
Ha erősebbet veszek, azt is optimalizáltatom.
Abban egyetértek, hogy az tud lenni, nem mindegy ki csinálja, és az sem mindegy szerintem milyen autó.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #68901 üzenetére
A tuningboxal nem az a baj, hogy minden autóra ráhúzza ugyan azt profilt, viszont azt feltételezi, hogy minden motor új állapotú és tiszta? Egyébként én is agyalok ilyesmin, csak 2 közül tudnék választani, hogy a 163 (25d) ló maradjon, de a fogyasztás kisebb legyen, vagy a nyomatékot húzzák fentebb, de a fogyasztás maradjon. Ez jelenleg 8.2 autopályán, átlag 140-150-el haladva.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Shadowbull #68906 üzenetére
Ofkorz
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Shadowbull #68906 üzenetére
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #68906 üzenetére
Én meg látom tapasztalom,hogy amit te mondasz az nem így van.... Egyrészt édesapám aki szintén mérnök több ideje ír programokat mint amióta te mérnökösködsz másrészt annál meg mégrégebb óta szerel csak BMW-ket úgy ~31 év. Neki és nekem sem ez a tapsztalatom / tapasztalatunk én is aktívan ~15 éve foglalkozok ezzel. Érdekes módon ez idő alatt 1 az-az 1 autó nem hullott NÁLUNK hangsúlyozom NÁLUNK szét program miatt. Viszont itt emlegetett egyik tuner ( nem akarom megnevezni ) jópár 35D-t olvasztott le a csdálatos programjával valamelyik tesztkörön leolvadt és kigyulladt már valamelyik kibírt pár napot. Nagyon nem mind1,hogy ki és mit csinál de az,hogy ilyeneket írsz,hogy a szerencse nevetséges..... legjobb példa ott az én 35D-m ami gyárilag 286Le hibrid turbóval meg a sallangokkal ~430Le és rengetegszer mentem GPS nem km óra hanem GPS ( dragy) szerint 290 felett. Vagy ott a régi autóm a D1-es 22 éves E39 30D-m ami gyárilag 193Le nálam volt olyan ~270-80 mai napig hibátlanul üzemel az új tulajnál ismerem személyesen szoktam vele beszélni. De elég nekem a másik ott vannak az ügyfelek akiknek megvannak írva az autói és mennek a mai napig... De amúgy gyárilag is lehet venni performance tuningot amibe mondjuk legyen egy 20D amiről beszélünk beraknak egy nagyobb ( 30-35D ) cooler meg nagyobb teljesítményű hűtőventit ( ami szintén egy 30-35D be van ) Az is mind szerencse. Én mindig elmondom a gyári hugy intercooler valóban alkalmatlan sokszor még gyári állapotában is visszahűteni a töltőlevegőt én szoktam javasolni annak a cseréjét de sokan még azt sem cserélik. Nekem elég az amit SAJÁT magam tapasztalok és az ügyfelek. És nem új autókról beszélek hanem hanem használtakról. De apámnak is beszélhetünk a saját autóinkról 1M ~390-400Le F01 760 ~610Le ( a 760 másnál van már de még mindig hibátlan pedig van már 250E Km benne ) F10 M550D ~460Le és ami a mai napig megvan E32 750i full gyári motor csak nitro ~500Le !! és nem olvadt le a motor ( tudom ez is nálad szerencse ) Még jó,hogy a szoftverben vannak limitek üzemanyagra hőmérsékletre stb azért vannak benn a szondák hőmérséklet szenzor stb ha melege lenne elvegye igen is egy hozzé értő meg tudja úgy programozni az autót,hogy megvédje magát. Amitről tönkre tud menni egy motor 1. idióta írja meg 2. idóta a felhasználó hidegen parketta. ( Mint pl mikor E34 M5 motorja frissen lett generálozva elmondtad bejáratós minden mondja na figyeld beült 1 trepni tiltáson ment ki a kapun ) 3. ha hibás az alkatrész pl egy befecskendező. De ha sokat mennek gyáriba is ugyan úgy leolvad nem kell hozzá tuning.... 4. ha eleve egy lom rom szar van tuningolva... Ha jó állapotban van az autó és megfelelően elő van készítve igen is meg lehet őket tuningolni ez egy konkrét tény te szerencsének hívod,hogy nem hullottak szét én meg nem Én meg a megszámlálhatatlan benzin dízel M3 M5 30D 35D 50 30i 35i stb stb autó nem a VÉLETELEN miatt működnek
Itt meg a gyári autók !!! Itt ezekből meg többel beszéltem a tulajjal és GYÁRI autók
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
vedini
őstag
válasz H.Ezredes #68909 üzenetére
+1 valamelyik videóban láttam, hogy a vezérlést úgy írják meg a gyári bmw-be hogy szélsőséges körülmények között is, sivatag, tundra avagy magas páratartalmú helyeken is üzembiztos legyen, az optimalizálásnál/tuning meg hazai körülményeket vesznek figyelembe
workworkwork...
-
rayoliviero
veterán
Bmw G30 520D Xdrive-ban akarok motorolajat és fékolajat cseréltetni. Milyet érdemes vennem? A szerelőnek elvileg csak Aral van, mindegyikbe azt tesz.
-
tasiadam
veterán
válasz rayoliviero #68913 üzenetére
BMW-be nem a gyari es a Castrol mint marka ajanlott?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
windlord
őstag
válasz ArthurShelby #68911 üzenetére
Pl. Számla. Onnan referencia.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz rayoliviero #68913 üzenetére
Fékfolyadékből gyári ajánlott
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #68909 üzenetére
Igazán nem akarom újrakezdeni ezt az egészet, annyit mondanék csak, minden tiszteletem mellett, hogy fogalmatok sincs mit csináltok. Nem tudjátok hol vannak az alkatrészek terhelési határai, nem tudjátok mik azok a szituációk, amikre le vannak biztosítva a motorok, a váltók és a hajtáslánc egyéb elemei, fogalmatok sincs az emisszióról (nem, a zöldkártya az nem valódi emissziómérés, az egy hülyeség) .
Amit műveltek az konkrétan vakon lövöldözés sötétben. De ez nem újdonság, minden csiptuner ezt csinálja.
Az az égvilágon semmit sem bizonyít vagy támaszt alá, hogy van olyan csippelt motor, amelyik nem hullik szét. Persze hogy van, a vakszerencse és a csillagok együttállása eredményez ilyet is. Az is lehetséges hogy becsukott szemmel átszaladok egy forgalmas hatsávos úton keresztben, és nem vasalnak ki. De ettől még ez nem lesz sem biztonságos, sem tetszőleges számban megismételhető, sem ésszerű.
Ettől függetlenül tőlem mindenki azt csinál amit akar.
Egy dolgot kérnék: ha megcsippeltétek a járgányt és széthullik, akkor ne gyertek ártatlan arccal a garanciát lobogtatva, tuningboxot előtte gondosan kiszerelve a szakszervízbe, hogy hát ez szétment, és cseréljük ki ingyen.
Köszi.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #68917 üzenetére
Es ki az a retard, aki az uj autora ratesz 1 boxot es visszaviszi h csa, szar, csereld? Valszeg az a motor a box nelkul amugy is tonkremenne olyan hasznalatnal, ahogy valszeg gyilkoltak oket a chip miatt.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #68917 üzenetére
Te valami teljesen más dimenzióban mozogsz Teljesen úgy állítasz be mindent,hogy mindenki hülye senki nem ért semmihez csak a gyár. A gyárinál jobb megoldás nem létezik. A gyárinál jobb semmi se lehet. Pedig nem így van. Nyugodj meg senki nem fog sírni főleg neked nem garancia miatt az amúgy is 5-10-15-20 éves autókra..... Te neked nincs fogalmad. Tudod normálisan megírt programot szoktak logolni nézik az emapot egt-t teljesítményt nyomatékot töltőnyomást hőfokokat stb stb. Te neked nincs fingod akkor,hogy is működik egy jól megírt program. A másik minden autóra egyedi program kerül mert hiába ugyan az papíron minden autó más és más.... Nincs tuningbox meg a többi szarság. Egyedileg írt szoftver van. És hagyjál ezekkel a hülyeségekkel a mi mire van tervezre szövegeddel mert ha mi nem cserélnénk / szólnánk a tulajoknak,hogy hahó vezérlést kell cserélni csapágyat kell cserélni váltó olaj kell cserélni takarítani kell a hűtőkazettát szívósort hengerfejet stb a Márkaszervizek szarnak rá mert ti a GYÁR nem írjátok elő ezeket tőletek ott foshatja össze magát az autó ahol van. És a legszomorúbb tömegével mondják a tulajok,hogy a márkaszervizben elhajtják őket,hogy olajat akarnak cserélni nem kell majd jelzi az autó meg váltó olajat se kell stb. Most már a márkaszerviz nem meri azt mondani,hogy nem kell vezérlést cserélni de még mindig azt mondják gyárilag nem előírás és nincs csereperiódus. Tudod a sok motor miattatok hullik szét nem kell módosított program. előírja a gyár a 30 ezres olajcserét meg a 2 olajcserénként levegőszűrő és az mennyire jó. Rohadtul nem jó levegőt se kap szerencsétlen motor tönkremennek a turbók idő előtt meg a fos olajcserékkel.... Milyen érdekes ha normálisan vannak az olajcserék levegőszűrő cserék 10 ezrenként nem véres a torka a motornak.... Te teljesen másik világban vagy komolyan Azt aláírom,hogy vannak tuningbox-ok főleg régen amik konkrétan becsapták a szenzorokat és csak még több üzemanyagot nyomtak be meg még nagyobb nyomáson azok egy hitvány szarok és láttam miatta tönkrement motort sőt ha valami félkegyelmű írja a szoftvert az is tönkre tudja tenni. De igen is vannak olyan emberek akik értenek hozzá és nem a véletlen műve. És fogd fel agyilag kérlek amit mondok nem garanciális autókról beszélek és sok esetben nem is 100E Km-es autókról hanem 2-3-400E Km-es autóknál is működik ez vagy akár még magasabb futásteljesítmény mellett... De mondok egy tök egyszerű példát a gyári ti kitaláltátok okosan ügyesen egy adott intercooler jó lesz az adott autóhoz a valóságban nézed élő adatban és látod,hogy fos a töltőlevegő pedig GYÁRI autóról beszélünk felraksz egy normális cooler-t és egyből hűvös lesz erősebb stb. Máris a tömeg gyári megoldásnál van jobb. vitathatatlanul jobb. Ez csak egy rohadt példa. Amúgy ennyi véletlen amennyi tuning van nincs ilyen alapon mindnek szarnak kellene lennie. Nem megy több motor tönkre chip miatt mint chip nélkül. Rengeteg motor szétment mindenféle tuning nélkül is arra azt mondod ilyen a tömegtermelés ha szétmegy egy motor és tuning szoftver van rajta az a tuning miatt volt. Ez egy retardált gondolkodásmód. Mondom nekem és rengeteg más embernek bőven elég garancia,hogy a mai napig mennek az autóik amikkel már többen mentek a tuning óta 100-150-200E Km-t is és még egyszer egyik sem új autó ennyi véletlen vak szerencse nincs. Az nem vakszerencse,hogy a 35D-mmel megyek GPS 300 körüli tempókat és nem olvad le. Ez nem vakszerencse. Nevetséges amiket mondasz. Egy komplett iparág épült a tuningra amúgy és bőven olyan lehetőség amikkel biztonságos határokon belül lehet mozogni. Ezek nem vakszerencse dolgok. A másik meg igen látom én magam,hogy sok esetben milyen szoftveres butitások vannak és UGYAN az fizikailag minden a motoron nem 1-2 ilyen dolog van hanem sok. persze van olyan is,hogy más a turbó más a befecskendező ( gyengébb ) de attól még azokat kicserélve bőven van tartalék és van amikor kizárólag szoftveres butítás van. És én igen látom mert szoktam ezeket az alkatrészeket a kezembe fogni cserélni eladni berakni stb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Puma K
veterán
Apropó, hol írnak normális programot?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #68917 üzenetére
Másik meg neked a munkahelyed BMW amit mindig megvéded és sztárolsz és amúgy egy Toyota RAV4-el járkálsz ( saját bevallásod szerint ) Szerintem teljesen hiteltelen amit te mondasz. Én ebbe nőttem fel kisgyerek korom óta. Nekem ez nem csak munka BMW-ről BMW-be ülve beszélek ezzel foglalkozik az egész család több mint 30éve csak BMW. Építettünk dragra BMW-t drift-re utcára tuning sima szerviz stb. Nem Toyotával járok elég sok dolgot megcsináltunk ami szerinted csak vakszerencse meg minden ami nem gyári szar és sufni. De még mindig hitelesebbnek érzem magunkat 30 évnyi BMW-zés után BMW-be ülve mint egy mérnök aki Toyotával közlekedik de amúgy a BMW mennyire jó isten király gyártó mindent is jól csinálnak semmiben nem hibáznak nem hibásak a Toyota is milyen szar stb miért nem BMW-d van amúgy egy jó kis EGR hibás szériából ami kigyulladt és mondhattad volna jaj ez a tömeggyártás ( persze ha chippes akkor azért gyulladt ki ) ?!?? Én nem szeretnék veled úgy többet kommunikálni nekem inkább vagy bohóc mint olyan komoly ember akinek adjak a szavára. De te úgy látod a dolgaid én meg máshogy. Fejlesztgessél mi meg nem fogunk tuning után sírva menni a gyárhoz,hogy jaj szar de azért mikor gyáriba összefossák garanciaidőn belül az autók azt se a tömeggyártásra kend. Mind1 felesleges körök ezek. De nagyon örülök,hogy sok sok éve már,hogy ilyen szerencsések vagyunk meg a tulajok is tuning után azt hiszem lottózni fogok ennyi szerencsével tuti nyernem kell. Ennyi véletlen vakszerencsét
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shadowbull
addikt
válasz tasiadam #68918 üzenetére
Az M2/M3/M4 motorcserék túlnyomó része tuning miatt van. Szóval rengeteg ilyen retardált van. El sem hinném én se, ha nem látnám havonta róla a részletes jelentéseket.
És nem mennek tönkre tuning nélkül. Annyira nem, hogy minimális változtatásokkal versenyautókban mennek.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
rayoliviero
veterán
válasz FIREBLADE78 #68916 üzenetére
Köszi. Motorolajból is? Szűrőkből?
Gyárit csak szakszervizben tudok rendelni? -
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #68920 üzenetére
"mindenki hülye senki nem ért semmihez csak a gyár. A gyárinál jobb megoldás nem létezik. A gyárinál jobb semmi se lehet."
Ilyet nem mondtam. Csiptunerekről beszélek. Természetesen lehet gyárinál jobb megoldásokat csinálni, csak az nem a faluvégi csiptuner színvonal.
"nézik az emapot egt-t teljesítményt nyomatékot töltőnyomást hőfokokat"
Aham. És konkrétan mit néznek rajta? Honnan tudod hogy mennyit bír például a konkrét alkatrész? Nem tudod, tippeled. 1040 fok Sanyikám, nem lesz az sok? Á, dehogy, bírja.
Na ez normálisan úgy megy, hogy minden egyes alkatrészre, annak minden egyes pontjára megvan a termikus határérték, amit nem lehet károsodás nélkül túllépni. Ezt az információt a tunerek NEM TUDJÁK. Pont. Ráadásul mérni sem tudják, mert a beépített gyári szenzorok ilyen tekintetben lófaszt sem mutatnak. A gyári fejlesztő olyan motorral dolgozik, ami kompletten fel van szenzorozva. Speciális hengerfejek égéstér nyomás indikátorokkal, hőmérséklet érzékelők, belefúrva a hengerfejbe egy 2-3mmes furat, ami megáll pár milliméterre a kipufogó/szívócsatorna stégtől, égéstér tetőtōl... (Hogy hova kell fúrni és mit kell mérni azt a termikus szimulációk mutatják meg), aztán felszenzorozott turbók (nyomás és hőmérsékletmérés), felszenzorozott katalizátorok, és így tovább, egy komolyabb autóban, amit ilyesmire használnak a mérnökök, két-háromszáz! szenzor van pluszban, a csomagtartó tele van az ehhez tartozó elektronikával, az autó ára kompletten meg 7 jegyű, euróban.Persze, vak tyúk is talál szemet alapon néha sikerül olyat is csinálni ami bírja (bár ez is relatív, de legyen) de ez nem több mint orosz rulett. Ott sem hal meg mindenki.
Szóval, minden tiszteletem mellett mégiscsak azt kell mondanom, hogy lövésed sincs arról amiről vitázol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #68922 üzenetére
"mindig megvéded és sztárolsz"
Nem teszek ilyet, ne hazudozz.
"BMW mennyire jó isten király gyártó mindent is jól csinálnak semmiben nem hibáznak nem hibásak"
Ilyet sem mondtam soha. Oké, hogy nem vagy túl okos, de azért próbáld meg a világot nem egy biten ábrázolni.
Hogy mire költöm a pénzem, és mire nem, ahhoz meg tényleg semmi közöd az égvilágon.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Almos
aktív tag
Köszönöm az ötleteket, megerősítés, végül én is ezt a megoldást választottam: 3M kétoldalú ragasztóval felraktam közvetlenül a lökhárítóra a rendszámtáblát. Így most már tényleg nem zavar bele egyáltalán a PDC érzékelőbe.
Biztos ami biztos alapon, nehogy elhagyjam, megküldtem néhány csavarral is - bár nem a legszebb, legigényesebb megoldás, de a célnak megfelel...[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Shadowbull #68926 üzenetére
Ebben teljesen igazat kell adnom ezredesnek, hogy "megvéded és sztárolsz"
Ne haragudj meg, de nagyon nehéz olvasni az írásaid.
Soha egyetlen topicban sem láttam még ilyen szinten magas lovon ülő, és elfogult embert valamivel kapcsolatban mint te.
Folyamatosan úgy állítod be, hogy a BMW mérnökei a császrok, és te vagy a koronázatlan király, hogy "motorfejlesztésen dolgozol".
BMW témában nálad okosabb embert nem találni kishazánkban. -
Shadowbull
addikt
válasz Fr3eWar #68929 üzenetére
"Folyamatosan úgy állítod be, hogy a BMW mérnökei a császrok, és te vagy a koronázatlan király, hogy "motorfejlesztésen dolgozol""
Nem állítom be így. De ahogy gondolod.
"BMW témában nálad okosabb embert nem találni kishazánkban."
Hmm, használt autókhoz nem értek, autószereléshez sem értek, ezekben a témákban nem is szoktam mondani semmit.
Amihez értek, abban viszont szoktam, és fogok is. És őszintén szólva leszarom hogy ki mit gondol erről. Akit érdekel meghallgatja, akit meg nem érdekel az ignorálja. Aztán ennyi.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #68918 üzenetére
Óóó pont Maszi írta pár éve, hogy egy új 5-öst valaki megpiszkálta, felrakott rá egy ilyen "boxot". Csak aztán beszart a motor. Boxot kivették és mentek vele vissza, hogy helló elbaszódott a motor, garanciális. Csak a motor meg logol mindent és abból szépen kiolvasható, bent a BMW központban is, hogy bizony hozzá volt nyúlva az autóhoz ezért vissza lett utasítva a garanciális igény.
Ezeket a "boxokat" meg sokszor úgy hirdetik, hogy piggyback azaz kiszeded és nem látszik semmi, ami fizikailag tényleg így is van, mert a ilyen plug and playre vannak megcsinálva csak épp szoftveresen az autó naplózza, hogy milyen értékek vannak és abból kiolvasható.Szerintem az ilyen esetekről beszél shadowbull is. Kurva sok van, az én 330e-mhez is lehet venni, 600 euró volt, valami holland cég árulta. Megrendeled, van pár csatlakozó ami lepattintasz és sorba bekötöd majd mehet is. 252-ből lesz 330 lóerő.
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #68932 üzenetére
Ezek a boxok meg előre megírt szoftverek mind mind azt feltételezik, hogy a te/akárki motorja zsír új és nincs vele semmi gond. Egészen addig oké is, amíg pl abban az autóban nincs 1 szar injektor, akár dízel, akár benzin, és döglik is megfele, mert a rossz dugó kapja is a pislárást a porlasztás helyett. Azért szokás úgy, hogy átnézett, felújított mindennel piszkálni, mert akkor jó is lesz. Sógoromnak van egy 1.9 PD TDI-je, a negyedik chip lett olyan, hogy popcorn és nem halt meg a turbo fél éven belül, a többi mind retek volt. Jelenleg 250 és 300 ló között van, munkás autó, de kb 2m ft-ben van neki a művelet. Én akarok egy hengerfej cserét az e39 525d-n, Felújítottat, becsiszolva, minden sallangal együtt cserélve, erre leugattak, hogy M57 motort nem bontunk meg, max ha felrobbant. Na ugyen ezek tesznek rá scania turbot és adják el marketplacen alig használt címszóval Azért cserélném, mert kéne egy dióhéjazás és amikor megkérdeztem, hogy mennyibe kerülne, mondták, hogy annyiba kb, mint 1 hengerfej, felújítva, és olajfolyásom is van a szelepdekni alól, ami csak injektor kioperálással tud megtörténni. Akkor meg már mindegy, ha cserélek mindent körülötte, ha le kell bontani.
Turbot is cserélnék, vagy egy hybridet rá, hogy hamarabb töltsön, vagy jobb csapágyast, vagy F10 leömlő + f10 turbo ráalakítva. Ezt is leugatták, hogy M57-et nem alakítunk át
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #68932 üzenetére
"Csak a motor meg logol mindent"
Sajna nem mindent, az EUs adatvédelmi irányelvek miatt nagyon korlátozottan lehet rögzíteni az adatokat, és még korlátozottabban felhasználni. Van egy csomó eset amikor tudjuk hogy tuningolva volt, de a jogi szürkezóna miatt inkább cseréljük a motort. A garanciális költségek jelentős részét teszik ki ezek...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #68934 üzenetére
Korábban egy fórumtárs írt egy hozzászólást amiből ezt a részletet kiemelem:
"Kemény, hogy a dízel sor6 teljes felújításának(dugattyúk, csapágyak, vezérlés) az árát megfejeled +30% és annyiért vehet az ember a BMW-től egy gyári új motort! "
Mindezt egy E60 535D-hez vette a videóban látható forma.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #68936 üzenetére
Óóóó fasza..mi, normális vevők, meg fizetjük ezt is.
-
CharlieDrop
veterán
Nagyon nehéz téma, amiről megy a vita.
Nyilván egy fejlesztőmérnök más szemmel nézi azt, amit egy gyakorló szerelő állít.Mindkettejüknek igaza van és egyiküknek sincs.
Valahol a csippelés tényleg egy lutri, mert a gyárban ki van találva, de ha valaki eléggé tapasztalt, az tudja meddig mehet el úgy, hogy még bírja ez az autó. A baj ott van, ha valaki átveri a rendszert és utána a gyár a hibás.
Viszont az is baj, ha a gyárból jön ki úgy valami jó drágán, hogy rossz, mert hol normális a szakadó lánc, a csapágycsere vagy a lehulló turbó?
Vagy a V8-ba középre rakni a turbót nagy ötlet volt megfelelő hűtés nélkül....Persze ezekben benne van az is, hogy sokszor a sokszorosa van benne a kilométereknek, és képbe jön a nem megfelelő karbantartás is, de hányszor van, hogy nem. A kigyulladást nem is mondom, mert az abszolút elfogadhatatlan.
Ősigazság nincs, mert hiába van egy szerelőnek több éves tapasztalata egy típussal, hogy mire az egészre rájönnek, már hárommal előrébb jár a gyár.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #68941 üzenetére
"hol normális a szakadó lánc, a csapágycsere vagy a lehulló turbó?"
Vásárló szempontjából nyilván nem normális, a tömeggyártás felől nézve meg csak adott arányú meghibásodás felett nem normális.
"V8-ba középre rakni a turbót nagy ötlet volt megfelelő hűtés nélkül"
Hmm. Van annak hűtése.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #68942 üzenetére
cries in első genes 4.4 biturbo
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68942 üzenetére
Nem mondtam, hogy nincs, csak nem megfelelő
Nézd, én tökre megértem, tömeggyártás meg minden. Tudom Audinál és a Mercinél is vannak bajok, nincs hibátlan autó. Sok olyan dolog is van, ami az emisszió miatt van és egy csomó ami gazdasági oldalról van bent. Stimmel.
Nem török pálcát egyik felett se, mert amíg megveszik az autót és olyan áron amennyiért adják, addig ki lenne az a hülye aki változtatna?
Csak próbáltam rávilágítani arra, hogy az érem két oldalán álltok, ami sohasem fog találkozni.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #68944 üzenetére
A gond az hogy itt két teljesen független téma lett összemosva. A csiptuning témájának semmi köze nincs a szériagyártás problémáihoz. Mint ahogy annak sem hogy én milyen autóval járok.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68945 üzenetére
Ezt simán értem.
De ugye az tény, hogy sok márka csippelt autói megbízhatóan működnek, erre írtam, hogy akinek van múltbéli tapasztalata, az csinál ilyet jól.
Neked abban van igazad, hogy a motorfejlesztés nem csak erről szól, nem azt csináljátok, hogy egy potit tekergettek azt jóleszazúgy. És nektek úgy kell elkészíteni a motort, hogy minden körülmény között megbízhatóan és jól működjön.Ezután írtam azt, hogy sokszor a legjobb szándék ellenére sem lesz olyan amilyen. Hogy ennek tervezési, gyártási, vagy anyagminőségbeli oka van, arra nem tértem ki.
Mint arra sem, hogy hány olyan kókler van, aki miatt az a jóhiszemű vásárló szív, aki megbízik bennük ilyen-olyan okokból... (és ez legyen szerelő, vagy csiptuner, vagy márkaszervizes, mindegy is)Tény, hogy manapság, a megbízhatóságért mélyen a pénztárcánkba kell nyúlni, vagy ha nem, akkor olyan autóval kell járni, ami nem egy elromló típus. A választás adott.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
herdsman12
őstag
válasz rayoliviero #68924 üzenetére
Bajorbolt-ból is tudsz rendelni, akár gyári, akár utángyártott alkatrészeket.
(Figyelni kell az árakra, mert az online rendelés olcsóbb.) -
windlord
őstag
válasz Shadowbull #68931 üzenetére
Én is ekézve lettem annó a villany miatt...
Ez ilyenA mi kocsink is irva van, kurva jo. Mondjuk nem volt olcso, de garanciat vallaltak a munkara. Eleg sokat molyoltak vele.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
A drága jó bajor barátom vízhűtője elkezdte kipisilni a hűtőfolyadékot...
Holnap nekiugornék a cserének, de hol tudnék szombaton polcról lekapni pl egy Nissens vízhűtőt az E39 520i M54B22-höz...?
Meg a hozzá való G11-es kék hűtőfolyadékot...?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘