- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
Puszta kíváncsiságból kérdem:
Ha szeretnék jobb fékeket amik később fogynak el és válnak nyúlóssá a 2001/01-es E39 520i-n (170le), akkor mik az opcióim? Miből mit kéne venni?
Ezen felül esetleg az egészet megtámogatva másik fékszervóval ami bele megy barkácsolás nélkül javítana a fékhatáson-használhatóságon?
Valamint ha megtörténne a fék fejlesztés, akkor ha szeretném megtartani azt hogy legyen külön téli és nyári kerék szett akkor mekkorának kellene lennie a minimum felni méretnek a fenti fék fejlesztés után?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ylgram1
tag
válasz Puma K #68804 üzenetére
A Youtube-on van egy BMW-vel foglalkozó srác, nagyon ügyes és precíz pedig nem autószerelő.
Ő az E39 M5-jében cserélt főfékhengert, mert kevés volt neki az E39 által nyújtott teljesítmény. Az ő videójából kiderül, hogy mindegyik E39 ugyan azzal a főkékhengerrel van szerelve az 520-tól az M5-ig. Ezt cserélte ő le az E65 főfékhengerére.Minimális átalakítás, itt megtekinthető:
https://youtu.be/R47XW7jFAT4?t=1015Amennyiben a féktárcsa méretét is megváltoztatnád, (nekem az 530d-n 324 mm átmérőjű van) akkor ha jól tudom a minimum felni átmérő a 16".
Illetve a prémium márkák jobb teljesítményt nyújtanak (tárcsa és betét), ennek a pénztárca szab határt.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Puma K
nagyúr
válasz Ylgram1 #68806 üzenetére
Őt ismerem és korábban elég sok videóját megnéztem. Kb ő az E39 védőszentje
Korábban már láttam ezt a videót és emlékeztem rá, hogy ő cserélt ezt-azt a fékkel kapcsolatban, de nem emlékeztem melyik videóban említi és hogy miket mire cseréltetett.
Köszönöm a válaszodat!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68807 üzenetére
Jaja, Pitztal.
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68810 üzenetére
Az is biztos jó lehetett. Ez kimondottan egész napos drift oktatás volt. RWD M4 Competitionök (G82), szöges télikkel (Michelin X-Ice 2), havas/jeges parkoló 1800 méteren. Elején elmélet, aztán ismerkedés az autókkal, szlalom, gyorsulási verseny, kör drift és délután egy nagyobb kialakított pálya.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #68812 üzenetére
BMW volt a szervező, Driving Experience oldalon lehet válogatni a tréningek közt. Nem olcsó, de ahhoz képest hogy odaadják minden további nélkül az autót (biztosítással és nem féltik őket túlzottan) nem rossz az ár, kb 2 drivingcamp tréning ára. Nyilván oda kell jutni, de azt mi egybekötöttük síeléssel.
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz FIREBLADE78 #68818 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68819 üzenetére
M Snow Drift a linkrol.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #68821 üzenetére
Ja es szerintem eleg a sima, fel napnak irjak, valojaban 10-16 ora kozt tart a program, eloszor egy 1 oras elmelet, utana kettesevel autokba ulunk es kb 10-20 percenkent sofor csere. Kellemesen faraszto a vegere, szoval orultunk is a csereknek. Lehet a Plus opciot is valasztani, ott egy ember van autonkent es biztositanak szallast is, de az arban tobb mint duplaennyi (szerintem nem eri meg). Reggeli, ebed es a vegen hideg uzsonnat adnak.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #68823 üzenetére
Valaszthato, 3 angolos auto volt most, nemetek voltak az oktatok, de elmondtak mindent angolul is.
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Akksi csere előtt állunk, az alany egy f11 520d 2011. Ha jól tudom, akkor gyárilag egy 92, vagy 95ah-s akkumulátorral jött, ami agm-es volt. Ha nem start-stop-os az autó, akkor kell bele az agm?
Vagy jó bele egy jobb minőségű sima is?
Regisztráláshoz egyékbként van e-net kábel+Ista is, de kódoláshoz (ncsexpert, vagy bármi más) már K+dcan kellene, ugye?
Köszi
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz GrooveHero #68826 üzenetére
AGM kell bele. Nem csak a start stop miatt. Jobban bírja az AGM a feszültség ingadozást is indításkor és mivel tele van elektronikával az autó kell bele !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
GrooveHero
addikt
Köszi, akkor AGM lesz.
Igen, ez még szerintem nem start-stop-os, habár a gomb már olyan alakú, de nincs rajta alul, hogy off.
Akkor ha jól tudom amennyiben nem lett kódolva a mostani nem agm-esre, akkor csak regisztrálni kell Ista+-szal, oszt csókolom?
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
szabi325
tag
válasz GrooveHero #68829 üzenetére
Jól írtad kódoláshoz kell ncsexpert, ha meg ugyanolyat teszel bele mint ami benne volt (ha jól emlékszem ezt is kiírja az ista+ hogy épp mire van kódolva) akkor csak regisztrálni kell
-
GrooveHero
addikt
válasz szabi325 #68830 üzenetére
Köszi
Ha jól tudom van mód regisztrálni magasabb ah-s akksit is ista-val, de kódolni mindenképp kell. De akkor meg kódolás után újra kell regisztrálni, szóval nem tudom mi értelme van
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
szabi325
tag
válasz GrooveHero #68831 üzenetére
A regisztráció tulajdonképp csak egy "reset" az IBS és a power module-nak hogy tudja hogy új akksit kapott és úgy töltögesse (a háttérben eltárolja hogy hány km nél járunk és hányadik új akksi). Ha végig is nyomod a regisztrációt (rheingoldnál biztosan) kiírja hogy ha más a kapacitása vagy a típusa (AGM v nem) akkor kódolni is kell (de a regisztráció sikeres lesz). A kódolással meg megadod hogy AGM vagy nem és hogy mekkora az akksi kapacitása pl nekem a gyári 90ah AGM volt és 95ah AGM -et vettem bele ezért elég volt egy regisztráció (95 -t ncsexpert nem is engedett volna kódolni csak 100 lett volna a következő de nagyobbra nem szabad állítani mint ami belemegy)
Szóval ha gyárilag 92ah AGM volt benne és most veszel bele egy 95ah AGM -et akkor csak regisztrálod és már kész is vagy -
FIREBLADE78
addikt
válasz dangerzone #68819 üzenetére
Nem beszélni
nac.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
koanla
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68833 üzenetére
írd át a linkben a 'de'-t 'en'-re és meg is érkeztél
-
N_A_S
veterán
Köszi!
Btw jövő hétre be vagyok jelentkezve motor-optimalizálásra. Újvári Szilárdot ismeri itt valaki a topikban?
https://tinyurl.com/phnas
-
N_A_S
veterán
válasz FIREBLADE78 #68840 üzenetére
Chip Tuning, nekem azt mondták elég jó a témában. ECU Remap
Diagprogram telepítésben tud valaki segíteni? Win11-en érdemes próbálkozni, vagy felejtsem el?
https://tinyurl.com/phnas
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68842 üzenetére
Nem kell benne hinni, ez nem hit kérdése.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #68842 üzenetére
Ugy kb mindenhez hozza tudsz szolni csak minek?!
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Újabb touring modellekben nincs oldalrekesz a csomagtartóban vagy legalább egy akasztófül?
Próbálok neten kutatni valami megoldást "fix" tárolóra a csomagtartóba a G31-ünkbe, mert tegnap ismét káreset volt, egy finom házi savanyítottparadicsom üveg esett ki és tört rommá a garázs műgyanta padlón. Pár hete egy üveg gere kopár gurult ki a térkőre a garázskapu előtt.
Van benne egy gyári gumis csomagtértálca, aminek van kb 2-3 centi magas pereme körbe, de ezek az üveges cuccok simán a perem meg az ajtó közé felgördülnek, és mikor nyílik a csomagtérajtó a pillanat tört része alatt véletlenszerű helyen kigördül.
Korábbi autóimban is, meg az ismerettségi kör egyszerűbb német koreai autóiban van fix rekesz a kerékjárati ív mögött ahova pont befér sok törékeny dolog.
Sok csomagtérben van akasztófül, ehhez is hozzá voltam szokva, és egy szatyor fülét fel lehetett rá úgy akasztani, hogy a kanyarokba nem mászott minden jobbra balra és borlut szét a csomagtartóba.
Vajon nem fért bele a "letisztult" dizájnba? Vagy esetleg ez is valami feláras extracsomag része lehet? -
Laca1212
őstag
A kesztyűtartóban ez mi?
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68846 üzenetére
Pohártartó, úgy van kialakítva, hogy áthelyezhető több helyre. Ez az egyik (szerintem az “elpakolt” pozíció, innen lehet kitenni és használatra fogni), másik kettő meg elől van a középső konzol elején a kardánalagút helyére lehet tenni őket.
Sajátomat nem fotózom most le totál kosz az egész.
Sose használtam 2 év alatt, mondjuk kulacsot se hordok, meg poharas üdítőt se iszok az utastérben.
Így néz ki benne a pohár:
Ez meg a másik hely, itt kb 2 vagy 4 pont van, hol kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest