- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Erről mi a véleményetek?
"BMW-nél meg nincs szervizigényesebb autó, ott az összes motor (kb a 2.0TDI a kivétel) egy szervizigényes sz.r amiket állandóan csapágyazni meg vezérlésezni kell hogy ne legyen gyomorgörcsöd minden út előtt..."Néztem Christ (bimmer experts) és ott tényleg viszonylag sok csapágyazás van, de egy szerelő főleg a problémával találkozik. Vagy tényleg gyakran kell csapázgyani a bmw-ket szerintetek?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
A dizelekrol nem tudok nyilatkozni (nincs munkagepem ), de a benzineseknel felhoznam ellenpeldanak a B48-at/B58-at. Utobbi mar piacon van 6-7 eve es nem igazan vannak szeles korben elterjedt problemak, plane nem kell oket "állandóan csapágyazni meg vezérlésezni". A ket TSI-mmel ~70-70k km alatt joval tobb problemam volt, mint a B48-cal 60k alatt (B58-rol 12k km alapjan nem tudok nyilatkozni), pedig ujkoratol nalam voltak, es figyeltem rajuk. Elsonel lancnyulas kokszosodas kezdodo jelei, illetve ujkoratol ette mindketto az olajat es a vizet.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
Mit gondoltok mennyi lenne a reális ára?
Felszereltségbe nem írta bele de elég extra.
-kilincsvilágítás
-kulcsnélküli
-legnagyobb zene
-f1 váltó
-távolságtartó
-...[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
S kódúakat igen, használattól függően 60-100e kmenként, a többit 200e kmenként nem árt állítólag. Szerintem ez teljesen rendben van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
Amit vettem Márciusban N47D20C- ami a "problémás" 219ekm-rel jött MO-ra és az előttem lévő gazdája nem volt olyan "autó bzi" mint én.
Így Ezredesnél akkor volt átvizsgáláson amikor megvettem (~248 ekm-nél) gyári vezérléssel,gyári EGR-rel.
Persze rizikó volt rendesen,de nem volt fogalmuk róla,hogy ez a "problémás" motor mert átlagos felhasználók voltak.
Nálam megkapta amit kellett.(vezérlés,kuplung,csapágy,diózás,összes olaj+ kellett egy új rezoncső mert kifújt) Polcra lett feltéve 4 gátló,mert "könnyezik",de mérésen 70+%.
Szóval,minden motor lehet jó,és rossz is függően az előéletétől.
-
Puma K
nagyúr
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
A használati módtól és a karbantartások betartásától is függ szerintem.
A BMW-t használók többsége rúgja-tapossa az autónak.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
válasz -secret- #68703 üzenetére
Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni. Ennyiért már nagyobb kocsit is lehet venni, vagy kisebbet, újabbat takarékosat is, de ha valakinek ezt tetszik, akkor ez is lehet reális szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #68700 üzenetére
Köszi, csak kíváncsi voltam, hogy van-e egyáltalán. Egyik ismerősnek az F30 330e-jének már kezd az aksija eléggé lerongyolódni és azon agyalok, hogy az újabb 2019 utáni akkumulátorok bemennek a régiek helyére, csak kell hozzá való akkumulátor modul vezérlő. Egy bontott aksi esetén lehet megérné a móka, elvileg (Maszi szerint, neki valami BMW villamossági szervize van) működik. A gyárival viszont már húzós a dolog mivel egy modul magában ezer euró és kell belőle 5, plusz a modul vezérlőből is 5, meg ugye a beépítés és programozás.
-
KAMELOT
titán
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #68713 üzenetére
Képeken keresztül nem lehet látni milyen állapotban van, de én se vennék traktormotorost, pláne nem négyhengerrel, dehát lehet nem cigizik és kell a füst ...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #68716 üzenetére
Kéne vele menni és megnézni mi van a fedél alatt. Sebváltó rendben stb.
Nekem nem kell dízel és semmiféle bonyolult benzines.
Annyit olvasgattam, hogy végül csak ezek a motorok jöhetnek szóba nálam.
HEMI 5.7 és GM L83 / L86 Fogyasztás 17-20L, de mindegy mert LPG az meg 0,70€V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #68709 üzenetére
Azért veszel te 15 euroért F01 50i motort mert egy akkora trágya fos motort a BMW még nem igen csinált mint abban az első generációs V8 ami köztudottan 100E Km alatt simán széttud hullani akár 2X is. Nem hiába lehet "szarért-hugyért" megvenni. Egy komolyabb E38 750 többe kerül mint az F01 750.......... Speciel ez az E90 képről is látszik,hogy magasan felszerelt ( nekem se érne amúgy ennyit ) de nem egy puruttya fos. Más amikor a 750-re venni kell körbe fékszettet 374X36-os tárcsára akkor majd raksz a 750-re valami csoda UT fost? Mert oda már kell a gyári. Egy szívósor levételhez KI KELL VENNI A MOTORT. érted ezt ? Akarsz csinálni egy közvetlen befecskendezéses motoron egy általános karbantartást ( diózást) ki kell venni hozzá a motort. Sajnos az a 750 amit te így most istenítesz szerelés és tervezés szempontjából is hulladék ipari fos. második / harmadik generációs 50i motorok élettartamba már sokkal jobbak de egy 50i fenntartási költsége igen magas. Csináltam már párat az elmúlt évek alatt én tudom miről beszélek. Legjobb példa itt van az BMW 750I ACTIVE HYBRID anno újként nálunk is volt teszten hajtottuk nem mondom de egy nap után már önthettünk bele 1-1,5L motorolajat mert felzabált / elforralta ( a csoda csöves 5W30 se való bele az is tény ) ( akkor is beszéltük,hogy ez újkorában így zabálja az olajat mi lesz majd 10 évesen... ) 2019-ben ( 9 évesen ) fent volt használtautón motorhibásan ( ki gondolná ) elmentünk megnézni nem volt benne kifejezetten sok km ( sajnos nem emlékszem mennyi volt benne de 200 alatt az biztos ) 2x cseréltek benne motort ha jól emlékszem azokat még garanciába és a harmadik motor után meg eladták. Jó arány..... Végül nem vettük meg árban még motorhibásan is annyit kértek amennyit nekünk már nem ért volna meg.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #68720 üzenetére
Tudom ezt mind csak egy példa volt.
Amiket írsz sajnos úgy van. Egyetértek veled!
Az a legdurvább amit írsz...szívósor szerelés---motor ki, vízpumpa csere---első felfüggesztés komplett levenni stb
Normális talán a 2015 utáni N63B44, de még az sem biztos.
Végigrágtam az összes motort BMW és Merci fronton is.
Build videókat is néztem.
Ezért is engedtem el mind a két kocsit. Probléma nem kell a fejemre.
6.3 AMG szerettem volna.
1db vezérműtengely 1000€ hoppá
Kell 4db.
Mindent kíhuztam. Maradt az egyszerű amcsi V8.
Szerelő egyik jó haverom, 2km lakik. Alkatrész nem drága.chess001: Villany nekem nem kell nem járok annyit sehova. 100km körzetben mozgok. Feleslegesnek érzem, meg nem ad semmi vezetési élményt.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #68723 üzenetére
Nézegettem V8-as vasakat mostanság, először is maga az amcsi autó összerakása olyan. Sok autón látszik, hogy csak motor van benne, még ülésfűtése se, a többit hagyjuk.
Persze vannak rendesen extrázottak is, de azok árai már olyanok is.Tény, magyar piacot néztem, itt meg az amcsi V8 nem túl felkapott...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #68724 üzenetére
Én eddig csak olyat néztem, amiben benne van minden. Ülés fűtés/hűtés, bőr, tolató kamera meg minden. A 90% ilyen a hirdetéseknek.
Amelyikben szövet van az pár ezressel olcsóbb.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Laca1212
őstag
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Debrecenben tudnátok javasolni ajánlott embert a holnapi napon egy 2018-as 94-es i3 állapotfelmérésére?
[ Szerkesztve ]
-
dangerzone
addikt
válasz dangerzone #68411 üzenetére
Akartam még írni a végkifejlet miatt: Teljes motor + turbó csere lett a következmény.
A kocsit ugye céges volt, 70.000 km-rel. Tavaly októberig garanciás. A BMW aztán valamilyen okból átvállalta a teljes költséget.Szóval így nekünk jó, de azért pár kérdést felvet a téma.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
FIREBLADE78
addikt
válasz dangerzone #68728 üzenetére
Állandóan 2-3 km-es távokra használtad,hogy csak ennyit bírt?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dangerzone
addikt
válasz FIREBLADE78 #68731 üzenetére
Nem. Havi 1x 1200 km-es ut. Napi szinten 2x25 km, hetvegente 100-300 km atlagban.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz dangerzone #68728 üzenetére
Érdekes, mert jellemzően fél árat szoktak adni. Ami kb. azt jelenti, hogy anyagáron megkapod.
Mondjuk tényleg fura, hogy mitől makkan meg egy motor 70e km után. -
kardkovacsi
senior tag
válasz dangerzone #68728 üzenetére
Azt tudom még elképzelni, hogy flottás volt tartós bérleti konstrukcióban. A flotta cég meg mondta, hogy ha nem csinálják meg ingyen akkor kiszedik a kínálatból a BMW-t. Mondjuk ez nyomos érv lehet ha esetleg éves szinten százas darabszámot adnak el az ügyfeleknek.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #68733 üzenetére
Bármitől. Anyaghiba, gyártási, összeszerelési hiba, van pár lehetőség.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
dangerzone
addikt
válasz kardkovacsi #68734 üzenetére
Én is valami ilyesmit sejtek a háttérben.
-
FIREBLADE78
addikt
Szarok ezek a g szériák
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az N46B18 motoros járgány. Kb. 0 fok fölött Stabilan beáll a vízhőfok 84 fokra, alatta pedig stabil 105 fok. 105 fokos gyári termosztát. ???
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
E46 N42B18 vezérlés cserének mi lenne az elfogadott ára?
Ahány szervíz annyi féle árajánlatot kapok. -
H.Ezredes
őstag
válasz HELLAFLUSH #68739 üzenetére
Gondolom mindenkinek mas tartozik bele / anyagok is.
Nalunk pl teljes vezerles szett lanc vezetok feszito lackerekek es olajpumpa lancszett is. Szelepfedel tomites karter stb szurok olaj stb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Laca1212
őstag
Most vettem egy 2018-as i3-at. Van benne valami jó illat, de nem tudom mi lehet. Illatosítót nem találtam. Olyan mintha a műszerfalból jönne. Létezik ezeknél esetleg olyan,mint pl. Renault-nál, hogy van beépített illatosító?
-
Laca1212
őstag
Ezt ismerem. Ilyet nem találtam.
Esetleg ez...de ilyet nem tud i3 szerintem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest