- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- Netfone
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67201 üzenetére
41-ert azonnal elvinnek!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67206 üzenetére
Miert? Mert lehet kell varnia 1.5-2 evet?
Addigra pont annyival fog tobbet erni!
Szerinted egy olyan embert erdekel aki ennel tobbet kolt el elso osztalyu repjegyekre egy evben?
Ez a vilagban mindig is mukodott ha valakinek kell valami semmi se draga.
Kb +15 szazalek az nem sok.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67209 üzenetére
3 hónap a Model 3, 4-5 a Model Y. Teslánál már van autó, csak a BMW bénázik azzal, hogy idióta módon alátervezték a kapacitást.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67210 üzenetére
Azt kéne venni,de hogyan vegyek kocsit netről? Még egy rohadt szalonja sincs.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67211 üzenetére
Van szalon a Váci úton. Várakozás témára: Én 1 évet vártam a 4-esre.
kardkovacsi: Annyit ír a szállításra, de jellemzően nem az a tapasztalat a Tesla csoportokban, hogy időben megjön. Főleg a nem performance modellek csúsznak elég sokat. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67211 üzenetére
Van valami basic szalon, talán a Mom Parkban ahová bemehetsz és megnézheted. De egy Model 3 LR kb. egy árban van az i4 eDrive40-el, lassan mindkettő 30M.
4 év alatt majdnem duplázódtak az árak. 2018 tavaszán egy jól felszerelt 330e az 14M volt alku után. Most 24M összekonfigurálva ugyanaz az autó és ha jól tudom nincs alku mert örülj, hogy vehetsz
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67213 üzenetére
Az már nincs, ahelyett van a váci úti.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67213 üzenetére
Most beszéltem wallissal. Örülj,hogy vehetsz. Adnak 5% kedvezményt,de úgyis drágább lesz mire ideér ja és havi kettő i4-et kapnak. Mindenki elektromost akar venni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #67215 üzenetére
"Adnak 5% kedvezményt"
Minek?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #67216 üzenetére
Hogy a lelkem megnyugodjon
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67209 üzenetére
Az 1 ev az fix egy jol felszerelt I4-re
Ebben nincs semmi hulyites. 1 nap alatt tudnam Barmelyik eladni 15-20 szazalek haszonnal.
Mit veszel 10x-es aron?
Ja akkor amugy 3,5 a rendes ara csak a hulyeknek eladjak 35-ert. Ertem
Nyugodj meg szerintem kicsit megint tulporgeted a a dolgotKardkovacsi:nem valtoznak az arak.
Shadowbull: Multkor azt mondta nem adnak.
Szerintem most se, 7-8 szazalekot kapnak max a kiemelt ugyfelek[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67217 üzenetére
Ugyse veszel tehat tokmindegy
-
-
madkiller
őstag
válasz FIREBLADE78 #67220 üzenetére
IX3 mennyi idő alatt jön meg?
-
Shadowbull
addikt
válasz Gsx-rr #67218 üzenetére
"7-8 szazalekot kapnak max a kiemelt ugyfelek"
Ha minden jól megy akkor ez meg lesz szüntetve. A trend az hogy minden gyár megszünteti a jelenlegi kereskedelmi rendszert, és ügynöki rendszer lesz helyette, a vevő pedig minden esetben direkt az autógyárral szerződik, alku pedig nincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #67222 üzenetére
Ha nem lesz alku hisztisebb ügyfelek lesznek, és szomorúbbak.
Egy olyan piacon megszüntetni az alkut, ahol ez kvázi szerves része volt.. Hehehe sok sikert.
Inenntől nem értem minek lesznek kereskedők? Vagy őket direktbe a gyártó fogja fizetni?
Hogy lesz ebből verseny nekik? Miért éri majd meg kereskedőnek lenni?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz madkiller #67221 üzenetére
Év körül,de simán lehet hamarabb. Lásd a fenti ix. Igazából i4 körül van hype. Wallisnak havi kettő jön és legalább 60 ember várakozik. Illetve direkt felnyomta az árát a bmw az i4-nek,hogy ne rendeljenek annyit. Ezt mondták.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67220 üzenetére
Suv csak hatsokerek hajtassal?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #67223 üzenetére
Az alkunak van egy másik nagyon jó hatása. Tudja mozgatni az árat anélkül, hogy az kilátszana. Mert ugye ha valamelyik modell nem megy annyira akkor enged belőle 5-6%-ot de a listaárat úgy hagyja. Bemegy a vevő és mondják neki, figyelj most az új kettősből tudunk adni 15%-ot a másikból meg csak 8-at. Ez nem látszik ki, azaz aki mondjuk megvette pár hónapja nem tud róla, nem lesz ideges mint ahogy mennyien anyáztak anno a Teslára amikor benyomta, hogy 500 meg 1000 dollárral csökkentette egy-egy modell árát.
Nyilván most, ebben az inflációban ez nem érdekes de ez se lesz örökké.A másik meg a differenciálás. Bemegy HENRY és ő fasza májer csávó, nem alkudik, kihozza úgy ahogy van. Ha meg jön a lókupec aki szeret alkudni ő meg kap 10%-ot...rajta is keres a cég csak kicsit kevesebbet de az se rossz.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67225 üzenetére
"Igazából i4 körül van hype. Wallisnak havi kettő jön és legalább 60 ember várakozik. " - ez nem hype, hanem a BMW balféksége, hogy alulméretezték a várható keresletet (nem mintha ránézett volna a Model 3-ra és egyből tudta volna mennyi lesz kb.) mikor mindenki villanyautót akar venni.
https://carsalesbase.com/europe-bmw-i4/
1500 darab egész Európára, augusztusba. WTF? -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67229 üzenetére
A Model 3 eladási számai teljesen irrelevánsak az i4 szempontjából. Másrészt amikor az i4 gyártási darabszámait rögzítették, akkor a Model 3 még csak egy ígéret volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #67231 üzenetére
2013-ban?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #67233 üzenetére
Érted, amit írsz? Nem. Oké.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67235 üzenetére
Már akkor megvoltak, amikor a TM3-at még nem is gyártották szériaban. Az akku az csak egy dolog, abból lehet akár többet is szerezni, nem az az igazi probléma.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #67237 üzenetére
Akkor mi lenne az?
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #67237 üzenetére
Ez már valóságosabbnak tűnik. 2016-ban bemutatták, de szerintem érdemben semmi értelme ezen rugózni egy i4 vásárlónak, eléggé eltérő a két kocsi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67238 üzenetére
A teljes gyártási lánc, az összeszerelő üzem kapacitásától kezdve a beszállítókon keresztül a logisztikáig.
Amikor indítasz egy projektet, akkor az az első hogy meghatározod a darabszámokat, összdarabszámot évekre lebontva, ez mindennek az alapja. Ez alapján végzik a gazdasági számításokat, határozzák meg az elkölthető keretet (fejlesztés, gyártási invesztíciók, stb) ezek alapján illeszted be a jövőbeni terméket a jövőbeni gyártási struktúrába, ez alapján adnak ajánlatot a beszállítók, ők ez alapján tervezik meg a saját gyártástechnológiájukat és lehet sorolni.
Nyilván van egy megkövetelt rugalmasság, de egy adott határon túl egyszerűen nem tudsz menni mert túl sok minden van kőbe vésve.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
madkiller
őstag
válasz Shadowbull #67241 üzenetére
Szerintem meg most az a trend nem csak autóknál, mindennek jól felverni az árát, úgyhogy kevesebb munkával is meg legyen legalább ugyanaz, de inkább több nyereség.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #67242 üzenetére
Az i4 szerintem, a modellciklusában nem lesz akkora darabszámban, mint a 3-as egy év alatt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #67246 üzenetére
Csak mivel nincs villany a másikból és az eladások már a németeknél is 20% körül vannak villanyból ezért oda fordulnának a 3-as vásárlói, csak nem tudnak. Ezért volt ez hatalmas benézés, mert ha most rendelhetnél 3-ast villanyban (ugyanúgy meg lehetett volna csinálni mint a négyest, mert ugyanarra a G platformra épül) akkor érthetőek lennének ezek a számok., így nem.
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67248 üzenetére
Nem drágább, a komparálható felszereltség kb ugyanannyi, az i4-et árban el lehet vinni az LR fölé. Az “önvezető” csomagot nem érdemes belevenni, az egy erősen béta és jelenleg teljesen felesleges extra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!