- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67350 üzenetére
X3-bol
Az Ix3 meg a regi forma jo par eves. Szerintem nem is nagy slager en elobb vennek egy Skodat -
madkiller
őstag
válasz FIREBLADE78 #67355 üzenetére
Ha azt nézzük mennyiben adnak egy Ioniq5öt vagy Enyaqot nagyon korrekt áron van az ix3.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67355 üzenetére
Akkor meg biztos ezt vennem.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67359 üzenetére
Ja azert en annal a regi modellnel voltam leragadva, akkor csunya volt mikor kijott
-
Gsx-rr
veterán
Atlagos napi hasznalat. Annyi az ossz kilometer az autoban fullra volt toltve. 1-2 ember ,de ne viccelj, hogy sulyt merunk egy csaladi autonal.
Szinte varosi hasznalat! Max M2 kivezeto par kilometer termeszetesen normal tempoval
Ez mindenhogy gyalazatos es meg nincs tel!Ix40
Van meg masik 2 majd azok alapjan komplexebb lesz a kep
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Gsx-rr #67366 üzenetére
Pont 2 napja volt vele egy Alsoors-Veszprem-Bp-Veszprem-Bp tav (305km), M7 megengedett tempoval, 9% maradt. Reggel 7-8 fokrol indult, futeskomfort csomagos, szoval feluletfutes melegitett foleg. Csodat amugy nem szabad elvarni, lehet vele 20 kWh alatt fogyasztani, de megiscsak egy furdoszoba aerodinamikajaval rendelkezik (SUV-ok kozt mondjuk nem veszes), 2.5 tonna es "kis akksis".
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67368 üzenetére
Igen. Kategoriajukban bimmerpostos beszamolok alapjan egyebkent mind ezek, mind az i4-ek kifejezetten jol fogyasztanak.
#67369 Gsx-rr: Elovarosi jaratban nem volt meg vele elhasznalva teljes toltes (plane tobbszor), szoval arrol megbizhatoan nem tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67371 üzenetére
Én ezzel mind tisztában vagyok. Csak azt mondom hogy ilyenkor joggal mondják azt ,hogy ez messze nem a jövő még.
Még jó hogy én csak nyáron fogok járni az az I4-el[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67372 üzenetére
Villanyautó meg a SUV kategória nem barátok
i4 szerintem más lesz, eleve nagyobb akkumulátor, kisebb fogyasztás. Meg ugye a nagyobb aksinak van még egy nagy előnye, gyorsabban lehet tölteni.
De még ez a 250-es autópálya táv se lenne problémás, ha 20-30 kilométerenként lenne egy ultra töltő ahol 120-150 kW-al tudnál tölteni, mert azt jelentené odaérsz 5%-al és kb. fél óra és 80%-on van az autó, mehetsz tovább. -
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67373 üzenetére
Azt tedd hozza ,hogy neked. En hozzaszoktam,hogy ha csak a hatarig megyek oda vissza akkor kajaval is 6 ora alatt van meg a 640 km
Semmi kedvem +2 orat bohockodni foleg telen hoban fagyban.Szenvedes volt most nyaron is mikor fel kellett ugranom Pestre es muszaj voltam megallni tolteni,hogy visszaerjek.
Nem izgulok ha nem jon be marad egy I3 melle meg inkabb egy 63s
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #67374 üzenetére
Én nem vennék SUV-t, soha
Viszont egy i4 esetén meg az, hogy 300-350 kilométerenként megállsz 20 percre teljesen belefér. Az viszont tény, hogy akkor nem lehet tolni neki ezerrel mert akkor elfogy hamar a delej.
Amúgy az ideális villanyautó számomra az egy i4 lenne olyan 120 kWh-s akkumulátorral meg 250-300-as töltéssel. Ez már a 25 perc alatt 500 km kategória lenne.
Majd ha jön a Neue Klasse a 800 voltos rendszerével akkor talán lesznek ilyen konfigurációk is. -
Chrys_
addikt
válasz kardkovacsi #67375 üzenetére
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #67375 üzenetére
Most ezt mondod, de mikor már majd nem hajlik úgy a derekad, hogy beszállj egy alacsonyabb autóba, lehet meggondolod magad.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Chrys_ #67377 üzenetére
Van már pár gyártó akinek 800-as rendszere van, Porsche Taycan vagy a Hyundai Ioniq 5 is az ha jól tudom. A BMW és a Merci is ebbe az irányba megy, de már a Tesla is pedzegette, hogy ők is át akarnak idővel állni a 800 voltra.
Vannak előnyök és vannak hátrányok. Előny ugye, hogy a nagyobb feszültség miatt vékonyabb vezeték kell a kisebb áram okán. Emiatt tölteni is nagyobb teljesítménnyel lehet, mert ugye P = UxI, ha az U (feszültség) kétszerese és az I (áram) ugyanannyi akkor teljesítmény is kétszer akkora. Hátrány viszont sokkal durvább szigetelések kellenek a vezetékekre, mert az átütés vagy áthúzás az feszültség függő. -
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #67375 üzenetére
De i4 nincsen. Csak 100 év múlva. Aki meg állandóan hosszú útra megy,az járjon dízellel.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #67382 üzenetére
Ma láttam egyet a városban, jött velem szembe, ez a mélyzöld szín nekem nagyon adja.
-
Chrys_
addikt
válasz kardkovacsi #67381 üzenetére
Tudom, hogy van már 800V rendszer, csak azt nem tudtam, hogy a Mercedes ebben ennyire le van maradva. Villamosmérnökként tisztában vagyok a többivel
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67383 üzenetére
Az amugy nem rossz ar a mostani helyzetet elnezve.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #67387 üzenetére
Az NCAR már 800 Voltos rendszerrel jön, abból az első autó 2025ben kerül szériába, nem 2027ben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #67388 üzenetére
Nálam az I3 se jó a szülőknek, mert annak meg magasan van a küszöbe és nehezen lépnek be, az ülés meg picit bentebb van, ha nem teszed be a lábad hanem próbálsz “betolatni” akkor meg az a nehézség. Z4-be is beültettek őket, mikor meglett, akkor mondjuk még jobban mozogtak.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #67389 üzenetére
Az melyik lesz, nem tudod? A 3-as szériával megegyező? Elvileg valamikor akkor járna le a 8 év de valahol azt olvastam egész 2027-ig fogják a mostani G20-ast gyártani.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67391 üzenetére
Forint? Az valoszinuleg belefer, 80002 eur is jo ar.
Mas:
Telifelni atveve, mar csak a gumit kell atcserelni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67394 üzenetére
Autoval egyutt lett meg rendelve, kaptam ra egy nagyobb kedvezmenyt, 200 korul volt darabja mindenestul (gumi, tpms, felni).
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67383 üzenetére
Kosz de megvarom azt amit megvettem.
Nekem tokeletes a majus mivel csak 3 honapot elek egy evben Magyarorszagon,[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67399 üzenetére
Hazat nyaralot ,ne adjam el es koltozzek satorba?
Azt aruld el miert luxus ha valakinek megvan az ami kell?
Az a luxus ahogy Valyi mondta!
200.000 ezres fizetessel sorba allni a 400.000 es telefonert.
Aki nyarra cabriot tart az luxus? Csak szeretne jol elni ha megengedheti maganak