- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #68499 üzenetére
"teslának van konstans 2-3 év előnye"
Egyre csökkenő előnye van, sok helyen meg már be is érték.
"hogy pl model 3-ból már mennyiség van az utakon, töltőjük, esélyük is csak a kínaiaknak van, mert egyszerűen másnak nincs elég aksija-kábele-vezérlője."
Azt nem is a BMW fogja behozni, a BMW nem tömeggyártó, nem is akar az lenni. Egyébként meg az sem igaz hogy nincs akksi. Úgy nőnek ki az akksigyárak a földből mint a gomba.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68500 üzenetére
Több aksigyár is épül nálunk, de se nyersanyag, se energiánk, se munkaerő-már 2x emeltek náluk fizut, anélkül, hogy 1 percet is dolgoztak volna- nincs, mókás lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68501 üzenetére
2-3-nál szerintem alulbecsültem, de nem látok annyira bele. Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál. Pont azért mert széles rétegeknek kiengedik a tesztet, folyatosan fejlesztenek. Az egy hatalmas előrelépés, hogy a monolit rendszerek helyett már ők CI/CD szemlélettel vannak az autógyártásban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68503 üzenetére
Erősen limitált a víz és a fémek is. [link]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #68504 üzenetére
"Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál."
Őszintén szólva ez teljesen hidegen hagy, én semmi hasznát nem látom. Én hülyeségnek tartom a játékok futtatását az autóban, szerintem konkrétan senkinek nincs rá szüksége.
Nem tudom pontosan mit értesz CI/CD szemlélet alatt, nem vagyok informatikus, de szerintem a Tesla semmit nem csinál másképp mint a többiek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz brumi1024 #68491 üzenetére
Kakukcsringes Laptiming: auto buzi leven sok csatornat kovetek de pont oket nem. Eleve ott a flegma, akit szivlapattal vagnak pofan instant. Kivancsi vagyok ki kire gondol itt Ez szemelyes de nem birom a kepet. Illetve laptiming a nev, mikozben ket nulla a komolyan vehetosege az ott mert idoknek. Hasznalt autok, x allapotban, x gumi markakon amik hol ujak hol hasznaltak es stb. Hol nyaron 35 fokban mernek idot, hol 5 fokban. Arrol nem beszelve az egy gokart palya. Ott a kicsi, konnyu autok tudnak jo idot menni. Szoval nem messzemeno kovetkezteteseket, hanem konkretan semmit nem lehet le vonni az ott szereplo autokrol es azoknak a teljesitmenyerol. Megjartam en is, jo moka volt de nem a palya hanem a kozeg (sok regi TC-os arc) de 1x eleg volt. Az autotesztek amit csinalnak meg kritikan aluliak. Lasd pl. a mostani 512TR. Egy ilyen iconrol ez nagyon keves szerintem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68506 üzenetére
De, csinál.
Amúgy a procik és ilyesmik nem csak azért kellenek, hogy játszani lehessen unalmas időben, és sajnos míg töltesz jó dolog lesz ilyennel elütni az időt.
Én pl. kezdem optimalizálni a holtidőmet, pl. egy tabletről dolgozok, stb.Mindazonáltal úgy gondolom, még van pár jó évünk, míg a Tesla féle autókat nem tartjuk sokra, aztán ha már önvezető lesz minden, már nem fog számítani. Én pl. megőrülök már egy audiban is, amilyen csupasz, egy Teslát hagyjuk, de nem én vagyok a célcsoport.
Chess01:
Szerintem felesleges pörögnöd, a Tesla neked készült és nem nekünk. Mi örülünk egy i4-nek, egy iX-nek, vagy bármi ilyesminek.
Valakinek az új 7-es jön be, valakinek az XM.Vagy pl. mikor az X6 megjelent nekem nem tetszett, most kifejezetten bejön az első X6 formája...
A jövő igazolja majd azt, hogy melyik lett a nyerő, de el kell fogadni, hogy ki ebben, ki abban jó.
Pl. ott volt a Nokiának vagy 15 jó éve, aztán jött az iPhone és nullázta az egész márkát. Itt is előfordulhat bármi is.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68506 üzenetére
Röviden azt, hogy folyamatosan változtatnak, amire igény van, vagy elérhetővé válik. Az összes autógyárnál vagy van 1 facelift és aztán új modell. Egy 10 éves BMW-n látod, hogy milyen öreg, teslánál nem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #68511 üzenetére
Nem erre gondolt. Sokkal inkább az olyanra, mint a Track mód, az sem volt benne alapból, egy frissítéssel jött....
Vagyis amit szoftverből meg lehet oldani, azt megkapja mindenki.
Ebbe az irányba ment el a BMW is, hogy beletesz mindent, de megspékeli azzal, hogy havidíjas előfizuval lehet előhozni.
Nehéz téma ez egy ilyen iparban.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68511 üzenetére
Igen van 20-30 féle modell, de már rájöttek, hogy ez nem pálya... Tényleg nem a teslát akarom isteníteni a többit meg savazni, új üzleti modell van ennyi. Nekem a sportos modellek hiányoznak, mindegyik nagy, nehéz, nem ezért szerették meg sokan, de most így váltják pénzre...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #68512 üzenetére
Igen, valóban, ez a legfőbb vonzerő.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #68515 üzenetére
Igen, ebből a szempontból ez a két autó, valahol a 90-es évek végi dizájnon ragadtak le.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #68510 üzenetére
meg egy tuning golf is ugyanilyet kb. amibol nem az kovetkezik, hogy az jobb auto. de ha vmi hulye gyerek ranez az idokre onnantol kezdve hoz verdiktet markakra es annak tipusaira. egesz egyszeruen a laptiming koncepcioja ugy ahogy van szar.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
Szerintem nem. Ha nézed az adásokat sokszor elhangzik, hogy nem odavaló, ha olyan állapotú, azt is elmondják, esetleg ha nem olyan gumi van. Azt is elmondják, ha szarul mentek, stb.
Ez csak annak jön le, aki nem nézi az adásokat, csak az időket....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Fr3eWar
őstag
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #68518 üzenetére
de ez nem erv. laptiming a nev. erted? raadasul ez az onmosdatas csak utobbi 1-2 evben megy. mikozben mar sokszor, tobben, ahogy en is, elmondtam, hogy nevetseges a sorrend allitas mert ez a palya egy liba kergeto, illetve ha mar koridok akkor azt csak is a szeria es csak is uj autok nyoman kene elkonyvelni. vagy kategoriak alapjan stb. ne en tervezzem mar meg...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #68513 üzenetére
De nem jöttek rá semmire. Minden hiányosságuk úgy van eladva mintha valami erény lenne.
Azért van a Teslának kevés modellje mert olcsón akar gyártani. Valójában az egész modell ez, hogy az vezérli minél olcsóbban toljunk ki minél több autót. Pont mint egy Suzukit. Valójában a Tesla a villany Suzuki, egy erős technológiával megspékelve. Ez egyáltalán nem új modell, már réges-rég van ilyen. Olcsó autók sajátja. -
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68519 üzenetére
323ti, 325i és 159 1750tbi
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68522 üzenetére
Nagyon jó a Suzuki is valóban, csak a négykerekűi rossz helyen hajtanak.
Felőlem Dacia is lehete, vagy Niro, csak azt tudja, amit én szeretnék. Nyilván egy 911 a szívem csücske, csak az nagyon-nagyon drága játékszer...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ADAM1337
nagyúr
Mi volt az utolsó bmw téma ?
Nem érdekelnek más márkák se a laptiming. -
ADAM1337
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #68531 üzenetére
De én ezzel tisztában vagyok, nem sok bmw életérzés szorult ebbe.
Múltkor láttam az 545e-t el is gondolkodtam rajta mig nem láttam az árát.
Érdekes, hogy 3-masból nincs már 6 henger m3-mon kivül, de mondjuk hosszútávon már mindegy, mert valószínű full elektromosra váltok majd ha odajutok.
Eddig első helyen az i4 van ha az ára normalizálódik, meg nem akarok ilyen fos kék betéteket bele. -
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #68530 üzenetére
Mihez viszonyítod. Pont most írtam e-autós csoportba, 21e km-t mentem vele idén, 3,7Mwh-t töltöttem bele, fizetős töltő 49e Ft, többi napelemmel itthon. (igen azt is ki kellet fizetni) Munkába ezzel megyek, 3e km-t biztos elszámoltam a munkadíjamon felül, 110 Ft-os áron.
Idén egy hajtómű olajcserém volt az autón más semmi.
Sok dolgot szeretek benne, bőven elég gyorsulás, jól pakolható, kiválóan lehet parkolni, kis ív, kis méret.
Nem tökéletes… de amúgy se létezik ilyen. Anyagi oldalról nekem eddig a matek nagyon jó. Na és nem egy 2x M-ós auto amortizáció van a nyakamon… -
-
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #68538 üzenetére
Viszonyítási alap tényleg, nem kell, hogy mindenkinek bejöjjön. Az egyéni preferenciát meg kell fizetni keményen, van akinek megéri van akinek nem, vagy egyszerűen nem engedheti meg magának, vagy nem akar erre ennyit költeni. Nem nyomkodom a kocsi belsejét, nem nézek benne netflixet, közlekedek vele.
Kellene egy jobb futómű alá, meg normálisabb fék, nekem inkább ez ami érne pénzt, de ezt gyári extra dolgokkal nem kapom meg… hiába BMW. -
ADAM1337
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #68541 üzenetére
Hát arra is valszeg egyből lekéne csapni megjelenéskor.
Amúgy a méret osztály itt hogy van ?
Ha mondjuk az én csöpp F30-am hoz viszonyítok az i4 nagyobb beltérre ?
Az i5 meg majd az 5-s bmw helyét veszi át ? -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #68544 üzenetére
Ahogy mondod, villany G60.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68531 üzenetére
Google-t használd kispajtás, ha már ennyire egyszerű vagy...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...