- CES 2025: A Garmin Instinct is AMOLED-re váltott
- CES 2025: 6 centiméteres akadályt mászik meg ez a porszívó
- CES 2025: Ötletes és bivalyerős külső akkut hozott az Anker
- CES 2025: Piacra kerül végre a kifejezetten vékony Velia okosgyűrű
- CES 2025: Vagy rúd, vagy morzsa, vagy robot, de mindenképpen porszívó
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- CES 2025: 6 centiméteres akadályt mászik meg ez a porszívó
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
apszi
őstag
válasz yogibear #22354 üzenetére
Köszi az infókat, én is így gondolnám, de nagyon nem egyértelmű. Rühellem én is. Nekem a webes felület is magyar, de akarja a fütykösöm, hogy magyar legyen, csak nem találom, hogy lehet angolra állítani.
amúgy igazad van, semmi ilyen baromságot nem dob fel a webes felület. Na mind1, berendeltem HK-ból böngészőből, hogy legalább ne lássam, hogy miért szívom be. Max ezt is lemondom, ha nem postázzák másfél héten belül. -
apszi
őstag
A rendelés törlése megoldódott, megjött a visszajelzés.
Viszont újabb kérdéseim merültek egy új rendeléssel kapcsolatban, ami nekem most nem tiszta.Ezt szeretném megrendelni az alábbi módon, ahogy a képen is látszik. Látom, hogy HK szállítás, ok:
Miután ezt berakom a kosárba a következő fogad (pirossal keretezett rész):
Ha rákattintok a fenti pirosan keretezett részre ezt dobja fel:
Majd Ha tovább megyek ezt látom:
Akkor ez most mit jelent? Honnét jön (gondolom HK), és milyen szállítási költséggel? Illetve jön egyáltalán HK-ból, vagy megvárják míg lesz CN raktáron? Picit zavaros a kép nekem. Help Me please!
-
apszi
őstag
Sziasztok!
December elején rendeltem egy Tab-ot EU raktárból, és a mai napig nem postázták ki. Élő chat-en lemondtam a megrendelést, és visszakértem a pénzt. Azt írta, hogy továbbította a kérésem a megfelelő csapat felé amit majd ők intéznek de ez 1-2 munkanap. Már korábban kétszer cseverésztem velük, hogy mi a bánat van, de nekem csak ígérgettek, hogy most már tuti jönni fog, de lószar sem történt, mert még csak el sem indult a csomag. Így maradt ez a verzió. Ez így működik majd, mert szeretném megrendelni kínai raktárból, és nem várnék, mivel most van akcióban 3 napig.
Ezt találtam a törölt megrendelések menüpont alatt. Ez azt jelenti, hogy elindult a projekt?
Előre is köszönöm!!!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Külpolitika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen monitort vegyek?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Filmvilág
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest