- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
ostoros
csendes tag
Én előzetesen kb 65-ször vettem fel a kapcsolatot a Bangood-el, és semmi egyenességet nem tapasztaltam részükről, másként mondva totál fogalmatlannak néztek. A 60. nap után is egyből nekik írtam, hogy szeretnék refund-ot, és először azt az ígéretet kaptam, hogy mivel a 60 nap lejárt, jár nekem a refund, és elindítják a folyamatot. majd ugyanazon a napon kaptam egy e-mailt, hogy nem kapok semmilyen refundot, mivel úton van a csomag, és vis maior helyzet van. Ekkor nyitottam a PayPal dispute-öt, és mivel teljesen egyértelmű volt számomra, hogy megint a hárítás fog jönni, rögtön rányomtam a claim gombra, nem megvárva a Banggood "reakcióját". Erre a live chat-en többször is figyelmeztettem őket, úgyhogy azt, hogy először lőttem, aztán kérdeztem, visszautasítom. Egyébként csak egy pillanatra álljunk már meg; még ha úgy is történt volna, hogy előbb lövök, aztán kérdezek, miért ne lehetne meg a jogom erre is? most komolyan egy profitorientált, személytelen vállalatnaknak több joga legyen, mint az egyszeri fogyasztónak, aki kifizette a terméket, és 60 nap után sem kapta meg? itt a "jog" szó talán nem a megfelelőbb kifejezés, de remélem értitek, mire gondolok. kicsit úgy érzem, mintha egy vállalat érdeke fontosabb volna nektek, mint egy fórumtársatoké
-
ostoros
csendes tag
Rendelésem dátuma: május 29, shipped out: június 1. 60 nap után refund kérése Banggood-tól, majd Paypal case nyitás, és azonnal claim-re emelés. Ma kaptam e-mailt a PayPaltől:
Elvégeztük az alábbi reklamációval kapcsolatos adatok vizsgálatát, és elfogadtuk reklamációját.
386,66 USD összegű teljes jóváírást hajtottunk végre PayPal-egyenlegére vagy arra a fizetési módra, melyről a tranzakciót végrehajtotta. A jóváírásnak 5 munkanapon belül kell megjelennie a PayPal-egyenlegén. Ha kártyával fizetett, a pénzt a kártyájára térítjük vissza. A kártyakibocsátó üzletmenetétől függően előfordulhat, hogy a visszatérítés csak 30 nap múlva jelenik meg a kártyakivonaton.
Az esetet ezennel lezárjuk. Sajnáljuk, hogy a tranzakció lebonyolítása közben nehézségekbe ütközött, de bízunk benne, hogy elégedett az eset végkimenetelével. -
ostoros
csendes tag
én is ugyanabban a hajóban evezek, mint az itt siránkozók többsége
május 30-án shippingelt 380 dollárnyi értékű okostelefon kóborol valahol a világban. PayPal dispute-ot nyitottam, és rögtön claim-re emeltem, mivel előzetes chatelés és e-mailezés alapján egyértelművé vált számomra, hogy a Banggood nem lesz hajlandó önszántából refund-ot fizetni. a kérdésem a következő: ha a Paypal döntése előtt megérkezik a telefon, akkor mi a helyzet? mi van akkor, ha nem veszem át? vagy küldjem vissza? időközben ugyanis már beszereztem a telefont, így max eladni tudnám az "újonnan" érkezőt, mindenképpen pénzzé tenném a dolgot. köszönöm
-
ostoros
csendes tag
a 10000post teljesen kamu. konkrétan másodpercre pontosan ugyanazt az infót adják meg neked, mint a többi 20 rendelőnek. forrás: https://www.reddit.com/r/Banggoodfans/comments/c1qxm3/weird_tracking_behavior_eu_priority_line/?utm_source=amp&utm_medium=top_post&utm_content=1 azt szerintem csak azért csinálták, hogy meglegyen a tracking látszata, és tudjanak mit írni a trackinget követelő reklamálóknak. nekem is konkrétan ugyanazt a szöveget mutatta ugyanazzal a másodperccel, mint a reddit-es fórumon közzétett adatok
-
ostoros
csendes tag
sziasztok, mivel ennyi mindenkinek hasonló problémája van, gondoltam én js megosztom az én sztorimat; Xiaomi Mi 9-et rendeltem EU Priority line-al, május 31-én shipped, expected delivery date: június 23. levelet én is kaptam, ezen kívül semmi. nyomkövetői szám gyakorlatilag nem működik, csak a teljesen kamu 10000post- on mutat valamit, a Royalshipment oldalán május 30. óta semmi változás. múlt héten írtam nekik, erre a hétre ígérték. hát, szkeptikus vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel topik
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Szólánc.
- Nyomtató topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Oled - 256 GB SDcard - BigBen tok -Okosított
- Apple watch Series 6 44mm cellular + extrák!
- Újszerű Samsung Galaxy Watch 7 40mm LTE ( esim ) , üzletből, Garancia
- Samsung Galaxy Buds 3 Ezüst! Bontatlanul garanciával!
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel, üzletből, garanciával
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest