- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
peestike #3931 üzenetére
Minek kérdezné meg? Érdeklődöm a küldeményem holléte felől, a telefonos ügyfélszolgálatot nem érdekli az értékhatár. Egyébként meg, nem emlékszem a válasz.
Tőlem sosem kérdezték vagy 50-60 hívás során.
A vámon bejegyzés minden küldeménynél előfordulhat -a külföldi nyomkövetők írják ezt- mert értéktől függetlenül ez igaz, a vám bocsájtja szabadforgalomba az EU-n kivülről érkező küldeményeket. -
válasz
J.Dancsi #3925 üzenetére
A vámon szöveg még nem biztos, hogy vámeljárás.
26.05.2017 09:42 Vámon Hubuda után lenne adatbekérés és egyéb szövegek.Javaslom, hogy a Posta telefonos ügyfélszolgálatánál kérdezz rá, hogy ők mit látnak. A belső nyomkövetés elméletileg pontosabb, mit az amit mi látunk.
Csak akkor küldj bármit, ha ténylegesen vámeljárás alá vonják. -
válasz
Balázs1621 #3903 üzenetére
Nem
-
-
-
Mostanában kapott valaki szülinapi ajándékot? VIP1-es 20$, VIP2 30$, VIP3 40$
-
válasz
grimm2015 #3848 üzenetére
1. Ha a Banngood számla nem 130 $-ról szól, akkor felejtsd el, egyébként is a vételi tranzakció oldala kell, ahol rajta van hogy te vetted és mit. Másrészt az a számla formátum nem elfogadott, mert nem felel meg az előírásoknak.
2. pay pay nincs, PayPal-n keresztül fizetsz, arról ki lehet nyomtatni az adott tételt, a banki tranzakcó igazolás az pedig a hivatalosan fizettet összeg igazolása.
De nem muszáj intenet bank, mert ha nincs, akkor havonta köteles a bankod postai úton kiküldeni a havi elszámolást és azon ott az adott tétel.Ez így működik, nem macera.
3.Elméletben a ha a Wish list-re teszed, ott küld értesítést, ha jelölöld a Receive E-mail when the price of the item drops.
A 130.00 $ = 35781.23 Forint kb.
-
válasz
promagus00 #3845 üzenetére
Gratula, de a postás vagy a másik szállító trehány munkavégzésére nem célszerű hagyatkozni.
-
válasz
Bornie127 #3701 üzenetére
A priotity=elsőbbségi 2 kg-ig és 5-10 napos kézbesítés, az EMS (Express Mail Service) gyorsposta 30 kg-ig és 5-11 nap kézbesítési idő. Az esetleges vámeljárás az ad hozzá még napokat
addig tudjuk, hogy a postain átjöhet.
1. Ezt, mivel nem biztos, ugye nem vesszük figyelembe.
2. A trehány munkavégzés miatt nem jogszerűen az országba beléptetett küldeményekre vonatkozó információkat sem vesszük figyelembe.
Így 27% Áfa és a vámeljárási költséget hozzászámoljuk a vételárhoz és annak figyelembevételével számoljuk ki azt, hogy megéri-e megvenni. -
válasz
Bornie127 #3699 üzenetére
Expedited az a futár szállítás, a másik kettő postai. Nálunk általában a DHL hozza ki a futáros dolgokat.
Ezekből a futáron kívül, melyik automatikusan áfázós/vámolós?
Ha nem EU-ból jön és az értéke(vételár+száll.kltsg) meghaladja a pl. mai nap a 24,63 $-t (22 €) mind az, nem a szállítás módja a meghatározó. -
válasz
albinolynx #3664 üzenetére
Max 6 hónapig. Akkor úgy 1 hét volt a döntéshozatal ideje.
-
válasz
albinolynx #3596 üzenetére
3 napot írt ss önként vállalta. A PayPal sem vacakol 30 napig, az egy elméleti határ, 1-3 nap szokott lenni.
-
válasz
albinolynx #3594 üzenetére
Ha az összeg stimmel amit írnak, akkor igen.
De hozzáteszem az hogy nem érkezett meg és azért dispute, vagy megérkezett, de hiányos azért dispute az eladónál nem befolyásol semmit az értékelésében a PayPal részéről.
Azért nem értem egyébként, ha nem érkezett meg és visszaadja a teljes pénzt, a PayPal visszaadja a jutalékot az eladónak, mert nem jött létre az adás-vétel. A másik esetben meg nem. -
válasz
albinolynx #3572 üzenetére
Lényeg az hogy te nem kaptad meg a csomagot, nem került kézbesítésre, nem neked kell szaladgálni utána. Mivel a kézbesítésig a feladó tulajdona a nemzetközi postai szabályok, vagy a futár szabályzatok szerint is a feladó jogosult kerestetni, nem a címzett.
A PayPal dispute-nál se menj bele olyanba, hogy neked kellene megkeresni.
Te kifizetted és ők nem adták át neked. A pénz visszajár.
Ez egyébként a Hermes International-hoz tartozik, de címzettként nem találtam lehetőséget náluk sem az értelmes kapcsolat felvételere. Próbáltam segíteni, de semmit nem találtam. -
válasz
albinolynx #3524 üzenetére
Várjál pár napot.
Mi az irányítószám? -
válasz
albinolynx #3522 üzenetére
pár nap (few days) ez nálunk nem több 5 napnál. De amíg nem kapják meg a visszaküldött terméket, nem fognak pénzt visszaadni. Addig szoktunk várni.
-
válasz
albinolynx #3514 üzenetére
Nekem 5 nap alatt szállítottak ezzel a La Poste Colissimo-os csomagot, de nem a posta hozta ki, hanem a GLS.
-
válasz
promagus00 #3479 üzenetére
-
válasz
promagus00 #3475 üzenetére
Hány gramm a becsomagolt súlya? Akkor pontosan meg tudom mondani.
De előtte jelezned kell nekik, hogy ezt a 3 napos dolgot akarod igénybe venni. -
Szerintem ha már az átvételtől eltelt 3 nap, akkor nincs miről beszélni, ez már a meggondoltam maga és nem kell kategória (nem kényelmes), arra pedig ez vonatkozik:
Return Unsatisfactory Products
If you are not happy for any reason with your purchase, then just return it within 3 days of receipt for an exchange or full refund minus the shipping charges incurred by us. If the return is not a result of our error, customers will be required to cover shipping cost both ways.
Please make sure the item you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same condition as when you received it. -
Ha gondold kitöröltetem a az utolsó két mondatot a (#3400)-as hszm-ből, ha nagyon zavar, igazad van nem kapcsolódik a válaszhoz, nem kellene attól függetlenül kiakadni és személyeskedni.
De nem egészen értem a problémádat.
Meg lehet szerezni terminálról az adatokat vagy nem?
Itt is azt írják hogy lehetséges,
és itt is ilyesmi van írva
Itt azt írták hogy ez lemásolta a boltba az adatokat ezek meg banki terminálon keresztül loptak.
Szerintem lényegtelen belemélyedni jobban, mert a mondanivalóm lényege az volt ahogy az Internet bankolás sem kevésbé biztonságos. -
EU jogszabályok mindkét országba érvényesek, a pénzügyi törvényeinketat nem igazán akarom összehasonlítgatni, de ahol az adózási morál nagyobb, szigorúbb az adóhatóság úgy gondolom a pénzügyi intézményekre is szigorúbb szabályok vonatkoznak és pénzügyi kultúrában is előbb járnak a svédek.
Most komolyan a lemásolás az miért nem lenne lopás, ha még azután pénzt is szereznek róla?
A lényeg ugyan az, csak nevén neveztem a dolgot. Te meg a technológiát írod. Attól még lopás maradt. -
Ha a bankod átadta a belépési klienst és hozzáférést a banki rendszerhez egy svéd banknak, mert a Trustly az, akkor mi lenne a gond? Előtte egy szlovák bank kezelte ugyanúgy és nem volt vele probléma.
Szerintem a svéd bankoknak még szigorúbb követelményeknek kell megfelelni mint a magyaroknak.
Amikor fizetsz nem lehet eltárolni az adatokat, így nincs kockázata a használatának, vagy csak annyi mint amikor böngészőben a banki felületre belépsz, mivel egyezik a kettő rendszer.
Azon elgondolkoztál már, hogy amikor egy üzletben fizetsz akkor miként és hogyan használják, tárolják a fizetési adatokat? A terminálokat nem a bankok adják, azt egy külön cég telepíti, az is csak egy fizikai "kliens" a banki rendszer eléréséhez és bizony le lehet lopni az adatokat, míg azért a megfelelően titkosított netes rendszerről azért nehezebb.Felhasználó kérésére moderálva.
[ Módosította: philoxenia ]
-
válasz
sambenez #3392 üzenetére
Nagyon hasznos volt amikor a bank elvesztette az új kártyámat, 21 nap volt mire megkaptam az újragyártottat. Valahogy muszáj volt fizetnem. A banki hétvégi karbantartásokról meg nem is beszélve.
Egyébként meg pont ezért, mert van ez a lehetőség nem kell kártyát hozzáadni és úgy is lehet fizetni. Van aki nem szereti a bankkártyát megosztani senkivel, vagy nincs neki. -
válasz
maestro87 #3341 üzenetére
De ugye az egyértelmű, hogy ha a feladási hely Hollandia és az van feltüntetve a csomagoláson, nincs utalás EU-n kívüli eredetre, akkor nem számít, hogy melyik raktárból fizetted ki.
EU-s feladás, EU-s szabályok.
A fekete nylon zacskó csomagolás alapján nem állítható vámeljárás elé. Az hogy átcsomagolják, abba meg nem igazán szeretnék belemélyedni, szívta már meg ezért kínai webshop egyébként.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kikristályosodik a Razr 60
- Linux felhasználók OFF topikja
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Titan Quest II
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anime filmek és sorozatok
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Brutál ERŐMŰ! Lenovo P710 / 2x Xeon E5 (44 mag!) / 384GB DDR4 / 2x 512 SSD / 8TB HDD, ASUS 1660 6GB
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Lenovo Legion Go 512GB.SSD. MAKULÁTLAN/KARCMENTES,GARANCIÁS. CSERE IS,OLVASS.
- HP, Dell és Lenovo BIOS jelszó eltávolítás, 1 hét próba garival
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest