Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz shirogin21 #38028 üzenetére

    Általában minden szakszerviz/szerviz azon van, hogy "eredeti dobozában/csomagolásban" kerüljön vissza küldésre (az esetleges sérülések elkerülése érdekében) vagy ha az nincs is meg, akkor bombabiztos / azonos (megfelelő) kartondoboz csomagolásban kell vissza küldeni (gondosan csomagolva, a külső hatások általi sérülések elkerülése érdekében. Nos akkor a te hibádból történt ami történt -ezáltal- (törött) , mert ha pl. eredeti csomagolásban küldöd vissza, akkor mondhatnád azt, hogy te az eredeti csomagolásban küldted vissza, így téged semmilyen más kötelezettség nem terhel (ha törik) így az nem a te felelősséged azután.. :K

    Tehát érthető is, ha a bolt ezt nem akarja be vállalni, vagy a gyártó/szerviz. :U

    Én mikor a laptopot 2x felküldtem szakszervizhez és alaplapot is cseréltettem, akkor Futár (GLS) megérkezés után a doboz kicsomagolás/átnézés folyamatát videóra vettem, hogy ha lenne bármilyen külsérelmi nyoma sérülésnek, törésnek... akkor legyen róla bizonyítékom :D /700+ ezres laposnál ez kötelező, de akár 2-300 ezresnél is!/ vagyis mindenképp javasolt videóra venni.

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák