- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
gp Sajnos megszokott dolog már, hogy a sorozat egyes részei egy idő után megvásárolhatatlanok lesznek.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
válasz
Head88 #111230 üzenetére
Ne érts félre, tisztában vagyok vele, hogy ilyen elméletileg előfordulhat és elő is fordul. Azzal is, hogy milyenek a hazai fogyasztói viszonyok, és sokan nincsenek tisztában a jogaikkal.
Értem, hogy te csak a szomorú magyar valóságot akarod bemutatni, és szerintem ne vedd úgy, hogy neked ugrottunk, de ha ilyen esetekben csak minden 3. vásárló borítaná csak az asztalt az ügyfélszolgálatra ahelyett, hogy ebbe így beletörődnénk, talán nem itt tartanánk.
Az amit leírsz, az alapján az Apple magyar ügyfélszolgálata A-t mond, és a szlovákiai szerviz (amihez nekem vásárlóként semmi közöm) B-t. Rendezze le az Apple saját ügyfélszolgálata az Apple saját szervizével cégen belül. Ennyi erővel a MediaMarkt is leszarhatna mindent, és mindenkit elhajthatna.
Ha nekem a jótállás alatt lévő terméken elromlik, és az eladó nem hajlandó helytállni, akkor közjegyzőnél fizetési meghagyást lehet hagyni, amit vagy kifizet, vagy vitat, akkor meg békéltető testülethez vagy bíróságra megyünk. Az se érdekel ha 2 évig tart, a végén a vesztes fél fizet minden költséget az üggyel kapcsolatban. Nekem csak egy ügyvédet kell megbízni a 100%-ban nyerhető ügy intézésével. Nyilván egy lávalámpánál nem fáradnék ezzel, de egy 1 milliós laptopnál azért nemár.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Head88 #111230 üzenetére
Az Apple-t annyira nem érdklik a magyar törvények, hogy a hivatalos weboldalukon írják le, hogy betartják őket és fogyasztónak (értsd: magánszemély) 1 és 3 év közötti jótállást adnak a vételártól függően.
Az EU-ban kétféle jótállás létezik:
1.) Kötelező jótállás (ez az amit a törvény előír és a kereskedőnek kell vállalnia)
2.) Önkéntes jótállás (jellemzően ez a "gyártói garancia" a köznyelvben, de a fizetős extra garancia kiterjesztések is ide tartoznak)Ez két külön dolog és az Apple Care többlet szolgáltatás (pl: elsőbbségi ügyintézés, stb).
Új hozzászólás Aktív témák
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- MacBook Pro 15 2018
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, garancia, ezüst (77)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke