Keresés

Aktív témák

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz Grafman #249 üzenetére

    hát, most ahogy olvaslak, te tuti nem. :DD

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz Bandit21 #233 üzenetére

    hozzáállását köszönjük, méltányoljuk. :)

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz FreeM #225 üzenetére

    kicsit se vagy eltévedve, áh.. :?

    ha ennyire nem értesz egy hozzászólást, esetleg kérdezd meg vki kezelőorvosát, gyógyszerészét, ha nincs saját, hátha felír vmi tutit.

    nem megfelelő súllyal estetsz latba dolgokat. (értsd, mert biztosan nem érted: az AF még nem minden. egy rendszer része, amit a szakirodalom IQ-nak becéz. tudod, image quality..)

    tudod, ha nem egy elfogult flémbuster lennél, hanem bírnál némi józansággal a témában, akkor lett volna arcod pl. megcáfolni egyik fórumtársad duplán is bejegyzett rettenetét, h a ph! mennyire elfogult, meg inkorrekt.. helyette nyomattad a hülyeséget, h ''mekkora csalás má' az ati, mer' 8 helyett csak 5 bittel számol'', amikor normál felhasználáskor, az általad pedzegetett parák messze nem teszik élvezhetetlenné a játékot.

    az AA dolgai kapcsán pedig a napközistanárnénidet laikusozd le, ha kérhetem, ő talán elnézi neked. én sem azt írtam, h egy nagyarcú, kellőképp felszínes észkombájn vagy, aki itt veri a nyálát hülyeségekre, hanem finoman próbáltam érzékeltetni, h a dolgokat a maguk súlyán tessék, ha már egyáltalán, mert ettől, amiket az ati szemére hánysz, még nem nézhető el az nv AA parája, ami ugye mellesleg egy 3 éves élő technológia, így lett volna honnét puskázni. jamegugye3dfx..

    én pusztán azért szedtem elő az AA-t, mert sokszor relevánsabb, mint az AF, főleg akkor, ha az AF-fel ''csak ennyi'' a gond(od).

    és legkevésbé sem azért, h ilyen pőre és ostoba válaszokat csikarjak ki belőled, hidd el. a komplex megközelítés forszírozása volt a szempont, hiszen a kettő, bár technológiai szinten nyilván más, de mint IQ-setup kellékek, szorosan egymás mellé tartozó történetek.

    írd le, h az ati hol sumákol, hívd fel rá a figyelmet, de ne így:
    ''Lám lám. Az ATI csúnya csalásai előbb utóbb mindenki számára nyilvánvalóvá válnak. Itt bizony nagyon keményen feláldozták a minőséget a sebesség érdekében.''

    mert ebből az NEM derül ki, h az nv milyen botrányos és használhatatlan AA-t produkál. ez egy elfogult és rossz mondat. a ph-ra még protekcióval se kerülhetne ki. ''csúnya csalás'', ''nagyon keményen feláldozták'' - teljesen elhibázott hangsúlyok. szíved joga rosszul fogalmazni, de miért csodálkozol, ha ezen x másik ember kiakad. ellenben, ha nem ilyen sértett/kárörvendő/kisiskolás dumával adnád elő mindezt, megemlítve, h so-so, mondjuk így is még az a nagy harci helyzet, hogy az ati ennyi, az nv annyi, nos, akkor komolyan lehetne venni téged.

    így nagyon nehéz.

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz Goose-T #19 üzenetére

    mindeddig nem érkezett érdemi cáfolat a ''felvetésedre'' elfogultság-ügyben.

    tudod, az a legnagyszerűbb, h úgy fest, full komolyan is gondolod, amit leírsz.

    hitelrontani el lehet menni a kínaipiacra zenélő madzsongot, vagy műanyag legyezőt reklamálni.. ott kajabálhatsz a stand előtt, h mi a szar, meg bóvli, aszt max. nyolc napon túl gyógyulsz. de persze ez egy egészen más történet.

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz faster #202 üzenetére

    a para egyébként nem az, h az ati itt-ott nincs rendesen supportálva, hanem az, h az nv-be nem tettek elviselhető teljesítményeséssel operáló minőségi AA-setupot.. nézzétek meg a 4, 4s, 6s, 8 beállításokat d3d alatt! komolytalan. ogl alatt is egyedül a 8xAA néz ki vhogy..

    érdemes megnézni, a játékok hány %-a ogl-es.. na. tehát elemi szempont, h d3d alatt is fel tudok mutatni vmi épkézlábat, és nem csak ''i want to own every pixel on the planet..''

    igen, az xbitesek mióta mutogatják már az ati-t fektető (rálátási..) szögeket, anizo-ügyben, de ha az ember nem forszírozza, megkockáztatom, h észre se veszi. de legyen ez negatívum az ati felé. jó. viszont az AA-defekt x-szer ekkora mínusz az nv-nek..

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz Versus #193 üzenetére

    ''Konzolba ''firstcoloredmip 1'' parancs és előkerülnek a textúra egybemosások''

    na, ez az, aminek így semmi értelme.. :)

    a firstcoloredmip utáni szám egyébként arról szól, h a megadott számig az összes létező mip-level-t beszínezi neked, de mivel az első 2-3 asszem a fény/füst, az így kapott képpel semmit sem lehet kezdeni. egy olyan animnak lenne értelme (én anno csináltam ilyet a 9800-as revihez..), ahol egymás után kapcsolja be 10-től lefelé a mip-level-eket (szigorúan csak 4-ig..), ott lenne mit nézni.

    egyébként elég lúzer dolog szerintem magasztalni az nv-t az aniso implemetációjáért, mert az hiába ''jobb'' (ha abból indulunk ki, h az ati csak azért szar, mert extrém szögekkel nem kezd semmit..), ha mellé a kártya egyszerűen nem ismeri a minőségi AA-setupot. ez imho sokkal fontosabb kérdés. nem véletlenül szólt erről a 9800-as revink, úgy ahogy.. (..kevés más oldalé)

    freem kollega reméljük tisztában van vele, h egy olyan platformot istenít, amelyik képtelen igényes 4xAA-t kitolni d3d alatt. valamint elbaszottul alacsony fps-ekkel szúrja ki a szemeket ogl @ 8xAA-nál.. (ami az egyetlen normális, mindkét irányba működő AA-setupja..)

    ha tisztában van, akkor ő egy igazi fanatikus, ha nem, akkor viszont egy igazi laikus. tessék választani. :C

Aktív témák

Hirdetés