Keresés

Hirdetés

  • Újrázhat a Pixel Tablet

    ma Csak ezúttal dokkoló nélkül. A kiegészítő természetesen külön megvásárolható marad és elvileg érkezik az érintőceruza és a billentyűzetes tok is.

  • Lenovo Essential Wireless Combo

    lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)

Új hozzászólás Aktív témák

  • socketbind

    csendes tag

    válasz Yany #36 üzenetére

    Sajnos nem sok tapasztalatom van a témában, de gondoltam megemlítem neked a Unity-t:
    http://unity3d.com/

    Április nyolcadikáig tudsz magadnak ingyenes, teljes értékű licenszet szerezni az Androidos változathoz:
    https://store.unity3d.com/index.html
    (Csak az alap verzió, nem a Pro)

    Engem nagyon meggyőzött a példaprojekt amit mellékeltek hozzá. (Kipróbáltuk egy tableten, nagyon szépen futott.)

    Magát a játéklogikát C#, Javascript és Boo nyelven írhatod, amikor feltelepíted a programot tulajdonképpen egy szerkesztőprogramot kapsz (Unreal Editorra hasonlít egy nagyon kicsit), a játéklogikához tartozó kódot pedig pl. MonoDeveloppal lehet fejleszteni. (telepítéskor feltehető mint kiegészítő)

    Feltételezem hogy egy picit másra gondoltál, pl. Java-ban szeretnél inkább játékot fejleszteni valamilyen fejlesztőkörnyezetben (Eclipse, IntelliJ), viszont a lehetőségeit elnézve szerintem kifejezetten jó a feladatra. :)

  • socketbind

    csendes tag

    válasz SektorFlop #35 üzenetére

    Csak hobbiprojektre de használtam már egyszer. :)

    Tulajdonképpen arra ad lehetőséget hogy HTML5+CSS+Javascript alapú alkalmazásokat lehessen fejleszteni. Ez a gyakorlatban úgy valósul meg, hogy az alkalmazásod a felhasználó számára egy "teljes képernyős keret nélküli böngészőben" (WebView van mögötte) jelenik meg, a PhoneGap keretrendszer pedig olyan Javascriptből elérhető objektumokat regisztrál a WebViewen keresztül (addJavascriptInterface() hívás) amivel te elérheted például a kamerát, a kontaktusokat, a fájlrendszert.

    Szerintem kifejezetten könnyű vele fejleszteni, a jQuery Mobileal együtt használva már nagyon szép alkalmazásokat lehet készíteni. Viszont ami egy picit lehangoló volt az én esetemben az a teljesítmény volt. Legalábbis nem volt annyira fürge a válaszidő mint a natív alkalmazásoknál.

    Tippek:
    - Ha főleg Honeycomb és azutáni Androidon futna az alkalmazásod és hosszas optimalizálás után is teljesítménygondjaid lennének akkor mindenképpen érdemes bekapcsolni a hardvergyorsítást. (android:hardwareAccelerated="true" a manifestben, nálam érezhetően javított a helyzeten)
    - Ahogy említve volt a jQuery Mobile nagyon jól passzol hozzá.
    - Kattintás érzeklésére ne a "click" eseményt használd hanem a "touchstart"-ot.
    - Fenejó dolog a PhoneGap Build szolgáltatás ha több platformra is ki szeretnéd adni az alkalmazásodat. :)

    [ Szerkesztve ]

  • socketbind

    csendes tag

    Találkozott már valaki olyannal hogy az emulator virtualization valami bűn lassú windowson? A munkahelyi gépemen rendben van (nagyon nagyon gyors), de a notebookomon katasztrofális. Linuxon kipróbálva ugyanezt nincs probléma. (Mindkettőben i5 processzor van.)

  • socketbind

    csendes tag

    Windowson végülis Intel HAXM-et használ, ami kinyírja a Virtualboxomat + még gondolom mást is, Linuxon pedig KVM-et ami a kernel része és nagyon jól működik. Valami brutálisan gyorsan települ minden, azonnal indulnak a programok, a tesztfuttatás pedig csak úgy hasad :-) Azért örültem volna ha otthon is működik. Nomindegy.

Új hozzászólás Aktív témák