Hirdetés

Keresés

Hirdetés

  • Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát

    ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.

  • HMD Skyline - jó szerelés

    ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max

    lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #9111 üzenetére

    Ráduplázni DX12-ben nem fog, hiszen a D3D bájtkód nem változott meg. A DX12 elsődlegesen azon változtatott, hogy közelebb vitte a működést a GCN típusú hardverekhez, hogy ne kelljen emulálniuk a bekötést, stb. Most persze a többi hardver emulál, kivéve a Skylake.

    Az Oxide-nak nem számít, hogy dokumentálják-e az architektúrát. Dan Baker mögött komoly szaktudás van, hiszen elmondhatja magáról, hogy nem csak elsőként, hanem konkrétan egyedüliként rakott össze működő deferred context motort, illetve egyedüliként implementált Reyes-féle leképzőt valós időben, ami még több száz shadow casting fényforrást is kezel. Neki egy hardver visszafejtése nem téma, csak időbe kerül. A dokumentáció hiánya leginkább a kisebb tudással rendelkező programozókat fogja negatívan érinteni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák