Hirdetés
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Yettel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"Azért, mert 1 magon gyengébbek"
Pont erre utaltam, nem úgy van a, hogy tetszőlegesen összeszorzod a magok erejét a magszámmal és megvan a proci "ereje".
"akkor 1 magra 2db program szál megy, például a hang és tárhely kezelés egyszerre."
Amit kiagytál, hogy tipikusan ez az a pont, amikor vadul beindul a mikrolaggolás, mert lkezdik ölni egymást a szálak az erőforrásért, a játék pedig nem futhat tovább, amíg nincs kész minden részfolyamat."de ez azért nem annyira sok erőforrás egy jó architektúra esetén sok cache-sel."
Sajnos ez sem így van.
Gyorsan megnéztem, Cinebench R15 nálam -5%-ot veszít a Ryzen 3600-asomon, ha 12 helyett 24 szálon futtatom, és ez messze a legideálisabb eset, mert a Cinebench jól optimalizált, és egy játékkal ellentétben független szálakat futtat. Ehhez képest egy játékban durván borulhat a tempó, ha nem megfelelő a szálak közötti szinkron, ami pedig csúnyán elromolhat, ha nem annyi szál van a CPU-n, amire a játékot optimalizálták. A te példáddal, ha a hang és tárhely kezelés egy szálra kényszerül, és emiatt nem készül el időre az jelentős lassulás lehet, hiába volt a többi szál gyors, végül a képkocka "lassan" fog elkészülni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- Óra topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Napelem
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
- Hálózati / IP kamera
- Hogy mi van? A TikTok lett az Xbox ellenfele?
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- ROG Strix GeForce RTX 3090 OC Edition 24GB GDDR6X
- MSI RTX 3070 8GB GDDR6 SUPRIM X - Dobozos, Újszerű - Eladó!
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55G2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - 1100 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1
- Bontatlan Lenovo T14S WUXGA Touch Ryzen5 Pro 7540U 16GB 256GB Radeon 740M Win11 Pro 3év Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- Dell Latitude 5530 i7-1255U 16GB 512GB 15.6" FHD TouchScreen Nagyakksis! 1 év teljeskörű garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Gyorsan megnéztem, Cinebench R15 nálam -5%-ot veszít a Ryzen 3600-asomon, ha 12 helyett 24 szálon futtatom, és ez messze a legideálisabb eset, mert a Cinebench jól optimalizált, és egy játékkal ellentétben független szálakat futtat. Ehhez képest egy játékban durván borulhat a tempó, ha nem megfelelő a szálak közötti szinkron, ami pedig csúnyán elromolhat, ha nem annyi szál van a CPU-n, amire a játékot optimalizálták. A te példáddal, ha a hang és tárhely kezelés egy szálra kényszerül, és emiatt nem készül el időre az jelentős lassulás lehet, hiába volt a többi szál gyors, végül a képkocka "lassan" fog elkészülni.

