Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz PuMbA #43238 üzenetére

    Egyébként azt gondolom, az RT-képes konzolok lehetnek ebben (is) az egyik komoly hajtóerő. :K
    Ennek a toldozásnak-foltozásnak sok értelmét nem látom, amit néhány címnél csináltak. Számomra az inkább csalódást keltő, főleg, hogy az FPS-t az oda nem illő, vizuálisan alig észrevehető effekt is szépen tudja enni.

    Én is így látom, 2-3 év alatt ki fog forrni, aztán már lehet majd látni, mik a valós igények és melyik rendszer a legjobb benne.

    #43239 b. : A CP-t nem ismerem, így ehhez nem tudok hozzászólni.

    "A szabvány a piacon van már 3 éve."
    Hát ezaz. A 3 éve piacon lévő megoldásra (Turing) szabták rá a (PC-s) szabványt. Abba pedig ne is menjünk bele inkább, hogy ez igazából nem SZABVÁNY, hanem egy API.
    A konzolokon meg egy másik API van, ami pedig az RDNA2 gombhoz lett szabva.

    #43240 PuMbA : Nekem akad itthon 6800 XT is, és RTX3060 is, de így sem nagyon foglalkozom vele, mert nem igazán releváns szerintem. Nincs nagyon mivel tesztelni, illetve az API helyzet is kissé zavarosnak tűnik, a szoftverek is csak éppen elkezdték bontogatni a szárnyaikat ebben. Sokkal érdekesebb vonal, hogy az egyes címekben mit sikerül belőle kihozni képminőség és tempó tekintetében. A linkelt DF videóban pl. ez igencsak tetszett, ahogy bemutatja mi történik a színfalak mögött, és ez hogyan hat a végeredményre, összehasonlítva az eredeti játékkal.

Új hozzászólás Aktív témák