Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FollowTheORI #31243 üzenetére

    Igen, csak ezek már nem kaphatók. De valóban, ezekre lehetett lőni.

    Amúgy szerintem tök sokan félreértik ezt az egészet. Ahogy ez alakult az senkinek sem a hibája. Talán a Khronos felelős egy picit érte, de nekik kellett nagyon gyorsan egy API a D3D12-vel szemben és a Mantle pont jó volt. Talán átírhatták volna más részeit is nem csak a bekötést, de utólag ez már mindegy, viszont kiterjesztésekkel kezelhetők a problémák. Látszik a Wolf 2-n, hogy nagyon is jól, tehát nem reménytelenül GCN-orientált a Vulkan API, csak kell egy alternatív path a GeForce-okhoz. Látható, hogy az id is csinál két külön pathot a gyártókra, és ez nem akkora teher igazából. Ha már írnak 1000 sornyi menedzsmentet, igazán nem kézzsibbasztó meló még 50 sort beírni a dedikált allokációhoz. Nem véletlenül támogatja az id tech 6 (jó ez csak egy későbbi patch-csel) és 6.5 motor, de egyébként az AotS Vulkan módja is ilyen. Eltérő AMD-n és NV-n. Nem nagy meló a különbséget lekezelni programszinten.

    Hosszabb távon pedig úgyis úgy fognak működni a hardverek, ahogy a GCN, és akkor a Khronos lesz a nagy előrelátó, mert ilyen memóriakezeléssel egyszerűbb lesz az élet. Ugyanígy a bekötés is nagyon kellemesen kiegészíthető bindless-re, tehát egyáltalán nem hülyeség, amit a Khronos csinál. Egy réteg járt csak rosszul, méghozzá a 3 GB-os 1060 tulajok, de most őszintén, eleve nagyon ajánlott volt azt a terméket 6 GB VRAM-mal venni.

Új hozzászólás Aktív témák