Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Abu85 #23543 üzenetére

    Akármeddig gondolkodom, egyre inkább úgy tűnik, hogy ez nagy mértékben növeli a stutter névvel jellemzett problémát. Ha van egy kis rés a számítási kapacitásban, akkor nyomunk egy presentet, és elkezdjük számolni a következő képkockát (tehát már most rögzíjtük az állapotokat). Számoljuk a képkockát bőszen, de mivel nem áll rendelkezésre a teljes számítási kapacitás (hiszen még az előzőn is molyolunk egy ideig) az újonnan érkező képkocka számítási ideje is teljen véletlenszerű lesz. Aztán megint lesz egy kis rés, ahogy a képkocka vége felé közelítünk, amire átlapol egy újabb képkocka. Mivel a presentek nem képkockahatáron vannak, hanem szinte dobókockázunk egyet, hogy mikor érkezzenek, nekem ez mindenképpen megnövekedett stuttert (rángatást) jelez, de talán késleltetést is megnöveli (habár a késleltetést kompenzálhatja a több kirakott képkocka).

    Eddig azt képzeltem, hogy csak képkockahatárok között multiengine-eznek. Ennek így nem sok értelmét látom. Az fps növekszik, az élvezeti faktor csökken.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Abu85 #23543 üzenetére

    Hitmanben pár FPS-nyi (jelentéktelen) eltérés van CPU és GPU FPS-nél.

    Amúgy computerbase meg más site is már lemérte az érkező 16.10.2-vel és a multi-GPU azzal is csak DX11-ben működik, dx11/12 között is minimális különbségek vannak, sőt leginkább pont a DX11-es mód gyorsult kicsit az FX-en.

Új hozzászólás Aktív témák