Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #14743 üzenetére

    Igazából miben villantsanak? Ez majdnem egy évtizedes motor strukturálisan abszolút nem a DX12-höz tervezve. Az még rendben van, hogy láttunk már UE3-ban jó explicit API implementációt a Thiefben, de abban a kódban kb. 5%-nyi eredeti UE3 kód maradt meg. És nem azért, mert annyira szerették átírogatni, hanem mert át kell írni, hogy működjön. A GoW egyedül a VRAM allokációból profitál, de másra nem is koncentráltak. Nincs mit igazán kirakni az ablakba ebből a szempontból, mert csak azt fogja kérdezni a user, hogy mi a fenének kell bika hardver pár picit élesebb textúráért. Itt inkább azt lehetne mutogatni, hogy hogyan ne csináld.

    Ettől függetlenül persze megoldják a problémát, mert már tesztelik a javítást, de a játék alapja ettől még túl régi marad. Így senki sem fogja mutogatni.

Új hozzászólás Aktív témák