Hirdetés
- Apple iPhone 17 - alap
- Kompatibilis lett az Android Quick Share és az Apple AirDrop
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Erőpróbán a Samsung Galaxy A57, és úgy tűnik, visszatér az A70-es sorozat
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Arany-fekete színben is elérhető a profi dínó
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtamate2
veterán
válasz
daveoff
#10336
üzenetére
Ugyan ezt érzem, tetszenek nekem is a marketing szövegeik, de már nem tudok nekik hinni sajnos. Ha kezükben is a technológia valahogy soha nem sikerült még előnyt kovácsolni belőle..
A VRnál pedig valóban mindketten Nv-t használnak, 970 ill. 760 SLI formájában. Én próbáltam már anno amikor csak egy 760 volt a gépükben és valami hihetetlen élmény. Gondolom nemhiába maradtak ők sem a jól beváltnál.
(#10335) HSM : Oké, de hány mantles játék is volt? Ahhoz képest hogy be volt harangozva.. A BF4-re is emlékszem szép kis csúszással érkezett, pedig az amd megígérte hogy már több hónappal előtte kint lesz és "up to 70%" marketingszöveggel gyönyörűen promózták. Aztán kijött bugosan, (villódzások és egyéb textúra vagy effekt anomáliákkal), persze az erős prociknál valahogy nem is volt olyan hatalmas a teljesítménykülönbség. A Thiefet jobban összerakták azt hiszem, de akkor
De a lényeg hogy nem volt valami "hatalmas" játékdömping.
(#10337) -Solt-: Az a baj hogy mi mint felhasználók jelenleg ennyit érzünk belőle. Így aki akkor emiatt vett direkt amd-t kicsit becsapva érezheti magát, mert itt még a csapból is a mantle világmegváltása ömlött.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff
#10336
üzenetére
Promózni meg beszélni lehet róla. Amiről itt szó van az a technikai megvalósítás. Ebben a LiquidVR a mezőny előtt jár, elsődlegesen azért, mert nem korlátozzák a szabványos grafikus API-k a lehetőségeket. Az E3-on nem véletlenül futott minden játékbemutató LiquidVR-en. Például hiába partnere az NV az EVE: Valkyrie című játéknak, akkor sem olyan jó a GameWorks VR csomag, hogy azon mutassák be a játékot. Persze nem írták ki, hogy amin futott az a LiquidVR, mert gondolom a partnerszerződés megtiltotta, de muszáj volt azt használni.
-
-Solt-
veterán
válasz
daveoff
#10336
üzenetére
Nem tudok erre mit mondani, én csak egyszer tudtam kipróbálni, azt sem játékkal, hanem valami demóval, így igazából gyakorlati tapasztalatom az OR-l nincs.
Van viszont a TrackIr-l, aminél ugye szintén fontos a pontos fejkövetés, és bizony még a fix 60 FPS ellenére is vannak gondok vele, rengeteg múlik azon, hogy a V-sync miképpen viselkedik az adott programban. Engem annyira zavart ez az akadozása, hogy garanciában visszaküldtem, de ők meg semmit nem vettek észre belőle, és ez egy általános jelenség. Van aki minden apró akadást észrevesz, van akit az sem zavar, ha 60 alá megy az FPS. Na most itt még nincs akkora gond, mert van a szemednek más fókuszpontja is a monitoron kívül, OR alatt pedig ugyebár nincs, tehát máris megvan a magyarázat arra, hogy sok youtube videóban miért panaszkodnak rosszullétre, hányásra.
Na most 90Hz esetén ez még érdekesebb lesz, de ez csak akkor fog érdemben kiderülni, amikor elterjed az OR, mert most a tesztek java része valamilyen demóval fut, vagy játék esetében is alig 10 perceket játszanak vele, ráadásul annyi még a nyűgje, hogy ezeket érdemeben észre sem veszik, csak a rosszullét jön elő azoknál aki erre érzékeny, és ezt betudják magának az OR-nek, pedig a gondot az akadozás, vagy a késő fejkövetés idézi elő.
Egy biztos, anno rengeteget teszteltem az ideális beállításokat a TrackIr-hez, és amikor nem tudtam az ALSÓ értékeket, vagy ahhoz közeli eredményeket prezentálni, akkor bizony nekem nagyon zavaró volt az akadozás. ( Az alsó érték vsync nélkül van
)Abból messzemenő következtetéseket szerintem nem lehet levonni, hogy a youtube videókon a többség NV-vel használja, mert nyilván mindenki erős hardverrel próbálkozik, az NV pedig a 9xx szériával szépen elhúzott, nem meglepő, hogy javában 980/Ti van a bemutatókban. Ráadásul az elérhető játékoknál nincs is még LiquidVR támogatás, ergo összehasonlítási alap sincs.
Egyébként még egy ház bemutatásánál is állandóan NV kártya vigyorog vissza a képekről, az NV ezekben a promóciós dolgokban kiváló, a népszerűbb csatornák esetében nem lepne meg, ha csomagban kapnák a hardvert a bemutatókhoz.
A lényeg az, hogy a szar a víztől majd akkor válik el, amikor lesz összehasonlítási alap, de a TrackIr-ből kiindulva a vázolt 10 ms-s határ fontosságát bizony valós problémának érzékelem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3925, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3310, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
)



