Hirdetés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A25 5G - az út középen járható
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
távcsőves
senior tag
válasz Crytek #26962 üzenetére
Nagyon röviden: szó sincs arról, hogy a dx12 milyen hatásal van a játékok grafikájára pl. Arról van szó a videóban, hogy az amd és nv gpu-k és driverek mekkora terhelést rónak a cpu magokra/szálakra és miért és főleg hogyan teszik ezt az új low level apikban és a régebbiekben (pl dx11). Levonja a következtetést a múltra, jelenre és a jövőre is, hisz a VEGA még nem jelent meg, és a RyZEN is nagyon friss. (Ha jól tudom még mindig várható ott optimalizáció OS szinten is. ) És akkor a lényeg, ebben semmi új nincs számomra, nv kitűnően oldotta meg a feladatott, míg az amd befürdött. Eddig, de az új apikban élre állt, és az új hardvereinél , Polaristól kezdve törekszik arra hardveresen is, hogy a régebbi api használata esetén is mérsékelje a cpu overheadet egy szálra. (Vagyis csak ott, mivel az új low level apikban erősen nyerésre áll ebben a kérdésben. Nem az abszolút fps számokról van szó!) De azért csak nézd végig, ha kell megállítod , visszatekered. Főleg a vége érdekes, de az eleje nélkül szerintem nem jó nézni, hisz kell hozzá, hogy megértsd a végét is.
Na jó, végül is ez a VS fórum, szóval khmm, említi, hogy az nv zsozsóval is igyekszik kezelni a helyzetet a játékfejlesztőkön keresztül, izé, nem teljesen az általános érdekeket szem elött tartva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest