- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #19863 üzenetére
Nem. Írtunk már róla, hogy a 3DMark nem úgy használja az aszinkron compute-ot, ahogy a játékok. Ezt a FutureMark is elismerte. Az Async nem egy univerzális technika, számos felhasználási módja van, ami befolyásolhatja a teljesítményt. Ez leginkább fejlesztői döntés kérdése. A játékfejlesztők ma leginkább a grafikai futószalagokat futtatják párhuzamosan a compute futószalagokkal. A 3DMark leginkább compute-ot lapol át compute-tal. Ez egy tesztprogram esetében kedvezőbb, mert nem alkalmazhatnak gyártóspecifikus kódokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest