Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #68041 üzenetére

    Legalább még időben rájöttek, hogy játék nélkül semmit nem érnek az FSR4-el és ha launchkor nincs amin megmutatni, akkor el is bukták ezt az FSR generációt is. Legalább annyi eszük van, hogy ráébredtek, hogy játék is kell hozzá, mert ahogy mondtad is az NVIDIA 75 játékot hoz DLSS4-el 01.30-án és ez csak nőni fog. Ehhez képest az AMD max 1 játékot tudott volna prezentálni ha ők is januárban indítják el az RDNA4-et. (Black Ops 6-nál később jön az FSR 4 patch, így legfeljebb a Ratchet & Clank lehetett volna az egyetlen, amivel demózni tudták volna, de 1 játék meg viccnek is rossz lenne.)
    Ezen felül nagy kérdés, hogy az FSR 4-et mennyire lesz könnyű/nehéz implementálni, mert ahogy írtad is helyesen, az FSR 3.1-et a kutya nem érdekelte, senki nem foglalkozott vele, nagyon lassan, keservesen nő azon játékok száma, melyek támogatják.
    Ha az FSR 4-nél nem lesz lényegesen könnyebb/egyszerűbb az implementáció, akkor az FSR 4 ugyanerre a sorsra fog jutni: senkit nem fog érdekelni. Márpedig az AMD szerint pont 3.1-ről lehet könnyebben/egyszerűbben FSR 4-re fejleszteni. Nagy kérdés, hogy korábbi verziókról mennyi idő és pénz átállni, tehát hogy megéri-e.
    AMD szponzorált címekben értelemszerűen lesz FSR4, de mi lesz a nem szponzorált címekben, ahol az AMD nem fizeti a feature beépítését, nagy kérdés.
    Ettől függetlenül az AMD már rég elvesztette a felskálázó "versenyt" (ha lehet versenynek mondani egyáltalán), főleg ha figyelembe vesszük, hogy a DLSS4-et driverből lehet alkalmazni több száz játékban, míg az FSR 4-et mindenképp a játék készítőjének kell implementálni.

  • hajbel

    addikt

    válasz PuMbA #68041 üzenetére

    Elvileg minden FSR 3.1-es játékkal működni fog ha készen lesz, de még bétában sincs. Ahogy azt már előre megmondtam. Mindenesetre nem ezért késik, hanem mert túl jó lett a kártya ;]

Új hozzászólás Aktív témák