Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz ffodi #21324 üzenetére

    "Ha van kellően nagy felbontásod, akkor a mai játékok teljes részletesség mellett kb 50-60 FPS-sel fognak menni, ami ilyesformán talán nem fog limitálni."

    Ez is egy felfogás, tagadhatatlan. Ugyanakkor nekem 50-60FPS pl. egy BF4 jellegű multihoz egyszerűen kevés. Egyjátékosban oké, ott elbohóckodok ennyivel is, de multiban lassú, én pedig nem szeretek prédát játszani. :C Nekem 70-100FPS között van, amivel jól érzem magam, és jól is tudok játszani, természetesen monitor 72hz-en, mivel sajnos nem tud többet szegénykém. Ezen az FPS-en nem azt érzem folyamatosan, hogy azért haltam, mert lassú volt alattam a technika. Le is kellett DX alatt BF4-ben vennem a grafikát High+4X-es MSAA-ra, különben nem volt elég FPS, hogy folyamatosan 70 felett maradjon, főleg a CPU miatt. És itt domborított nálam a Mantle hatalmasat, fel tudtam vígan húzni maxra+4MSAA, oké, -10FPS lett átlagosan, de még így is a legalább 70 szinte végig megvolt, és ami fontos, direktebb lett annyival az egész, hogy nem hiányzott az a -10FPS, sőt, végre úgy éreztem, ki tudom hozni magamból a maximumot, amit DX alatt korábban sosem éreztem. Ezért írtam, hogy nálam a Mantle maximálisan bizonyított. :K Mondom ezt több, mint 10 év aktív FPS-es múlttal....

    Ami a kocsikat illeti, azt kell mondjam, amit az amcsi izomautó-fanatikusok szoktak: "Theres no replacement for displacement". Praktikus mindennapi használatban a jelenlegi kisköbcentis mindenféle módon feltöltött autók élvezeti értéke meg sem közelítik egy nagyköbcentis, kevésbé "modern" motoros autóét. Ezenkívül az agyonhegyezett, agyonelektronikázott, agyontöltött autók meghibásodási hajlamáról és arról, mennyivel drágább utána helyrerakni, nem is beszélve. Hiába tud(na) +10LE-t 7500-as fordulatszámon, úgysem úgy fogod használni, a mindennapokban pedig 5X erősebbnek fog hatni egy nagyobb köbcentis, nagyobb nyomatékú gép, és vezetni is sokkal élvezetesebb egy olyat.

    (#21325) deadwing: Pontosan ugyanezt éreztem én is, hozzáírhatsz a listához. :K Halkan megjegyzem, nálad is ott figyel a gyors 144hz-es monitor is, amiről magyarázok már egy ideje, hogy lassú 60hz-en ez nem biztos, hogy olyan markánsan megmutatkozik. Nálam is egy átlagosnál jóval gyorsabb IPS és 72hz volt. :K
    Ja, igen, a V-sync ON userek alapból felejtősek ilyen szempontból, odébbrakom az egeret és kettőt ásítok, mire történik is valami. :C Pedig én is utálom a képtöréseket, de BF4-ben együtt kellett éljek velük.

    (#21327) deadwing: Tényleg változó. Főleg régebbi játékoknál volt jópár, ami nagyon "direkt" volt, de a maiak tipikusan nem. :N Pl. ha betöltök egy jó öreg Quake3-at, az ma is olyan, mint régen, nagyon direkt, pörgős, na azt az érzést adja vissza a Mantle, csak egymilliószor jobb grafikával. Persze, a Q3 OpenGL, nem Dx, tudom...

Új hozzászólás Aktív témák