Keresés

Aktív témák

  • RapUGround

    tag

    válasz #gab_ #1905 üzenetére

    végig olvastad vagy csak az elejébe lehet belekötni?
    ezzel egyet értek ezt is leírtam. nem?
    de az hogy r600 sp-je 4 vagy 1 shader számolót használ az már biztos.
    mi másér lenne 4+1-es stream processzora.

    [Szerkesztve]

  • RapUGround

    tag

    válasz Drizzt #1892 üzenetére

    De ha lessz DX10-es játék akkor meg R600 jobban fog teljesíteni, mint a G80.
    Talán azért gondolhatok ilyet mert G70-el(24fsz/24ps) szemben az R580(16fsz/48ps) előnyben volt hogy ha meg jelenik egy olyan játék ami több pixel shader-t használ akkor az a R580 hasznára válik, előnyt kovácsol belőle. Ezért mondom DX10-et mert lehet hogy csak ott fognak működni stream processzorok 4-es csoportjai, lehet hogy csak 1 stream processzorban 1 stream processzor megy most.

    van egy játék amely használ pl 25 pixel shadert, 9 vertex shadert.

    G80-ban a 128 sp-ből lejön 25 psre 9 vsre. marad 94 sp
    R600 ban lejön 64 sp-ből 6sp 4-es és 1sp 1-es 25psre és 2sp 4-es és 1sp 1-es a 9vsre. marad 54 sp

    talán valahogy így működik az r600, nincs driver ami ezt ki használná. mármint a 4-es csoportokat. tuti driver gondok vannak ezerrel ha egyáltalán van hozzá.

  • RapUGround

    tag

    Én azért találgatok ilyen hevesen, mert hihetelen hogy 320sp-vel rendelkező kari nem veri a 128-al rendelkezőt. Valami próbléma van és megoldatlan.

    Valaki tudja hogy miért van 64db 4+1-es csoportba rendezett stream processzora az ATInak ??
    Mert akkor olyat is irhatunk hogy az ATI 256/64 stream processzorral rendelkezik.

    Valaki tudja választ? Ez nálam érthetelen. Vagy r580-nal való hasonlóság. 16 futószalagon 48 pixel shader. Vagy mi? :W :O :DDD G70-nél 24 futószalagon 24 pixel shader. Tán az R600-ba is valami hasonlót akartak alkotni.

    R580 1fázis alatt 3 pixel shader művelet végrehajtására képes.
    G70 1fázis alatt 1 pixel shader művelet végrehajtására képes.
    R600 stream processzora 4 vagy 1 shader művelet végrehajtására képes.
    G80 stream processzora 1 shader művelet végrehajtására képes.

    csak találgatok de ha valaki okosabb az írjon hogy okosabb lehessek.

  • RapUGround

    tag

    válasz Interceptor #1881 üzenetére

    Az is lehet hogy majd akkor 65nm-es lesz. Mert a gpu full jó akkor a fejlesztő következő lépése a csíkszélesség csökkentése.

  • RapUGround

    tag

    Majd ha megérkezik a kártya, akkor vista alatt kéne tesztelni. Hisz mind két kártya, mármint a NV 8800 vs AMD HD 2900 már vista ready kártyák. Pontosabban Vistához vannak fejlesztve. Tesztrendszeren lehet vistának kéne lennie. Az is előfordulhat hogy mind két fejlesztő karija más képp viselkedik a Vistával (ha számít!). Sok olyan ''nem régi'' szofver van ami nem működik vistával, hardwarenél miért nem fordulhat elő. Akkor lesznek majd igazi tesztek a karikkal, ha majd Vistával DX10-es játékkal lesz tesztelve hisz erre vannak fejlesztve. Vagy a AMD/ATI kari csak finnyásan eszi a DX9-et. Vagy xp rendszerrel lehet valami kompatibilitási próbléma. Vagy majd másképp fog működni amikor kijön hozzá xp-re az új driver, meg a DX9d (valahol olvastam fogalmam sincs hogy hol, de majd így hívják az xp-s DX10-et, ami nem DX10, mert csak vistán van.).

    De azt nem értem hogy a 2900-es kari 64 sp-je az miért 4+1 sp-ből áll.
    nv 1sp=1
    ati 1sp=4+1
    ???

    Ti ezt értitek?

Aktív témák

Hirdetés