Hirdetés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ScomComputer
veterán
válasz
Fr3eWar #4422 üzenetére
"A termék második (vagy többedik) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:
- Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
- Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
- Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.
Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást."
Az "elvileg" szót meg felejtsd el,mert a loserek szótárának 12. szava...elvileg mi...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Unigine Superposition Benchmark
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Formula-1
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest