Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ablack

    senior tag

    válasz confuser #30 üzenetére

    Nekem a lemondás se volt egyszerűbb.
    Bementem egy bankfiókba, felvittek mindent a rendszerbe az igényt, aztán "lefagyott a rendszer".
    Vissza kellett mennem másnap.
    Akkor rögzítették ismét az igényt, azt mondták hívni fog a központ, de fogalmuk sincs mikor, és hány nap a felmondás.
    5 nap után hívtam a központot hogy mi újság, ott azt mondták hogy kb. 2 héten belül hívnak mindenképp, semmi gond, várjak.
    Utána mivel nem hívtak ismét felhívtam őket 2 hét után. Ekkor derült ki hogy az az eljárás hogy 5 napon belül 5x hívnak és ha nem veszem fel akkor 2 héten belül megtörténik a felmondás. A gond az volt hogy az ügyintéző azt se látta a rendszerben hogy a felmondási folyamat el lett indítva.
    Mikor kérdeztem hogy mi legyen az mondta hogy amúgy ha szeretném azonnal meg tudja szüntetni, semmit se kell várni.

    Most ott tartok hogy a KHR-ből kiszedtek, de van netbank hozzáférésem, látom hogy néhány ezer Ft többlet van a hitelkártya számlám, de mivel nem kértek számlaszámot ahova elutalnák a különbséget így valószínűleg mehetek be újra.

    Amúgy igénylésnél úgy emlékszek nekem nem csináltak netbankot, meg se kérdezték hogy szeretném-e. Utólag kellet bemennem kérni. Ha belépsz akkor ott már minden látszani fog.
    Ja és akkor úgy volt hogy leadtam az igénylést és a bankszámlakivonatot valamint az egyéb dokumentumokat. Mondta az ügyintéző hogy most itt megáll az igénylés, szerezzek be munkáltatói igazolást. Miután beszereztem és bementem egy hét múlva azzal fogadott hogy a bank jóváhagyta az igénylést, semmi dokumentum nem kell már. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák