- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cesc444
újonc
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani miért lehetnek pixelesek a renderelt képeim? Hiába állítom át a felbontást mindig ugyanaz az eredmény...
(Vray-t használok)
-
Cesc444
újonc
Az adaptive image sampler max subdiv értékének növelése nem hozott változást, viszont rájöttem hogy azért volt rossz a vonalélesség mert be volt jelölve az "Get resolution from MAX" rublika. Ha ezt kikapcsolom és beállítom a felbontást 1024*768ra akkor javul a vonalélesség viszont nő a zajszint, homályosabb lesz a kép. Szóval van még ezen mit dolgozni...
Mindenesetre köszönöm az eddig kapott tippeket!
-
Cesc444
újonc
Lecopyztam a beállításaidat de sajnos így se lett jobb az összkép. Megmondom őszintén az írásod bevilágítással kapcsolatos részét nem is nagyon értettem mivel nagyon kezdő vagyok a világítás és renderelés terén. Úgy látom újból neki kell hogy essek a tutorialoknak hogy legalább az alapfogalmakkal tisztában legyek...
De azért köszönöm a segítséget! -
Cesc444
újonc
Még egyszer köszi az ötleteket!
Próbáltam mindent úgy csinálni ahogyan leírtad már amennyit értettem belőle. A Lámpa és légbeömlő közötti dudort már kijavítottam, az csak modellezési hiba volt. Az Adaptive subdivision használata nem jött be, 1-2 helyen elmosódtak tőle a részletek. A szélvédőn látható erős tükröződést 2 darab VRayLight okozza. A fénybeállításokat egy youtube videó alapján csináltam, egyébként összesen 4db VRayLight van a scene-en. A Light cache subdivs értékénél először azt hittem elírás volt az 500, mert a standard érték 10szeresét adtad meg. Kipróbáltam de egy idő után meg is állt a renderelés, jó 20 percig semmit nem csinált(ilyen korábban még sosem fordult elő). Másodszor már nem próbáltam meg mert nem akartam még 1 órát várni.
A tükröző anyagos résznél nem értettem mire gondolsz, VRayLightMtl-t meg nem is használtam eddig. Textúráknál mindenre a sima VRayMtl-t használom, nagyon az alapoknál vagyok még. Úgy döntöttem amíg csak kísérletezek addig lecserélem a kocsi környezetét és egy sima fehér fal előtt fogok variálni a beállításokkal.[ Szerkesztve ]
-
Cesc444
újonc
Rendben akkor maradok a mostani háttérnél és elvégzem az általad javasolt modosításokat. Vray kamerát nem használtam még, általában simán nézetablakot renderelek.
U.i.: Nagyon frankó a renderelésed. Megkérdezhetem hogy az autó szélvédőjénél milyen materialt használtál? Esetleg egy képet tudsz küldeni a beállításairól?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...