- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Megjelent a Nubia Z70S Ultra Európában
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz
Ciccuka #1022 üzenetére
Nagyon úgy fest, megpróbálták és majdnem össze is jött.
De ugyanígy nem vártuk az lambo leállást a ferrari előtt. Én amit sajnálok ami emiatt az a podium a másik astonmartinnak. Az a 10s bünti pittardnak gyors/olcsó megúszása volt a lambós lefulladásért.
Volt ceremónia legalább lehetett látni az örömöt 2 helyért a ferrarinak, kb mindegy ha 4dikek is de astonnak sokat hozott volna még egy 3dik hely. Sebaj örülök az ajándék első helyért az sem kutya dolog."Nem olyan izgalmas ott a verseny, mint korábban":
Ez így nekem nem tűnt ki, mondjuk nem jártam utána pontosan mit és hogy variáltak, az sokat emlegették hogy új felület van sok helyen, sokat gyorsult is a pálya na ez feltűnt már qualiknál is.
Ami nagyon szemet szúrt most hogy jutott pénz kamerákra is nem csak a pályára, már a névkiíratós "arc/autó"felismerés is bejátszott, látványosan laggolva de ilyen szép képen már jól nézett ki ez is, persze esőben és sötétben még használhatatlan, volt drónos felvétel pár.
Slowmo cam a uccsó sikánnál amit most trófea osztás közben mutogatták leginkább(sajnos).Azt kell mondjam a valaha volt legszebb képű streamet láthatuk(onboardok még mindig nem a legszebbek ezen a téren van hova fejlődni) most, kb minden órában sikerült valamit látnom ami szép volt.
-
Gaben92
őstag
Szvsz ez a Live Timing elég gyász.
A böszme nagy gyártó logók miatt konkrétan 6 autó fér ki 15,6"-re (kivéve az LMP2, ahol nincsenek logók). Ahol a stintek és a pitek vannak, stb. jó lett, annak örülök, de maga a live timing konkrétan használhatatlan P2-n kívül.
A Le Mans TV Live Timingja amiről Enton rakott be képet nagyon baba lett.
-
Enton
addikt
Néztem egy pár videót az elmúlt héten nagyon nyomták a médiát sok interjú városi parádé meg egyebek, de az eddig kimaradt miért nincs AMG vagy merci sehol?
Összevesztek megunták, vagy ez már több éves sztori és csak én felejtettem el?
Ez a livetiming meg nagyon szép alap lenne manapság: -
Enton
addikt
Ne is mond, be is raktam a 2016-os futamot vigasztalódni/nosztalgiázni, mondjuk attól eltekintve hogy rekord rövid futam lett, nem lett volna ez rossz, de az előzőt meg manthey kapta így ajándékba 21-ben.
Meg relatív erős top 10 volt, amit én néztem az jó volt csak pikk pakk elszáll ez 24 óra akár folyamat mennek akár ilyen rövidet mint most sikerült.
Mondjuk belegondolva ha nem szabad hétvégére esett volna és szabit áldoztam volna érte akkor én is szomorúbb lennék, de ez egy ilyen hegyvidék és ezért szeretjük. -
Enton
addikt
Itt pedig az angol kommentár:
https://radiolemans.co/
Klikk a listen live-ra majd a lejátszón a play gomb.twich német live:
https://www.twitch.tv/24stundennuerburgringEz a arena4 mifene meg fulladjon bele a streamjébe.
-
vlevi
nagyúr
Mondjuk ezen még is lepődtem, hogy az Eurosport adja, nem kell streamet vadászni.
Jobban belegondolva, ez nem az IMSA Daytona 24 órás, hanem WEC futam, még szép, hogy adják.
Habár, az Eurosporttol kitelik az is, hogy a két csatornajukon dartsot, vagy kőpapírollót adnak felvételről, és csak a playeren lehetne nézni.
Szerencsere most nem ez a helyzet. -
Ventur@
senior tag
Előre is jelzem, hogy az angolom nem az igazi és a fordítóba beteve, amit olvastam sem biztos hogy jó a fordítás, de valami olyat találtam, hogy szoftveresen manipulálták a guminyomás értékeket. Szerintem ez valami olyasmi lehet, hogy más értékeket közöltek a verseny folyamán a sportfelügyelőség felé, mint amit a valós adatok mutattak. Márpedig ezt az IMSA szabályzata tiltja.
-
Ciccuka
veterán
Daytona 24 órás autóverseny
2023. Január 18-19 -
zolisx4
őstag
Most is nézem a szabad edzést, sok defekt .kitört futómű ,.
Igen nem nézik , nagyon fiatalokat nem érdekli ,az idősebbek mint én is kitartok nekem ez egy hétvégi programalbert8
Reméljük nem fog kihalni teljesen ,vannak meg lesznek új jelentkezők ,
Sajnálom hogy nem tudod nézni, még szerencse hogy azért szokott lenni nagy összefoglaló -
Enton
addikt
Hát ez itt sajnos sosem meglepő, de legalább rendes csata volt mint olyan, kicsit szélesebben jobb lett volna.
De ugye már évekkel ezelőtt meg lettek szólva hogy nem így kéne meg a füvön előzgetni, dehát ez van.
Ktm lángolva a foxholba na az se volt semmi. Legalább annyi esze volt hogy a betonon már nem futott utána, nagyon rossznak néztek ki a füstök ebből a szögből. Porsche-t majdnem el is kapja.
Jó lenne tudni mi volt a tovább gurulás oka?Ferrari-éknak valahogy sosem jönne össze mindig csak ilyen 80% körül sikerül gurulniuk.
Az egyetlen aston gt3 is gondokkal küzd.Sheldon BMW-t is tud falnak csapni nem csak audi-t.
Abszolút favorit a fehér világos festéses Dacia logan. Könnyebb észre-venni mint a tavalyi sötét festéssel.
Nameg a subi 43. éppen.Mondhatni izgalmas a verseny.
-
Enton
addikt
Hosszú évek óta megint értelmesen nézhető az onboard is nem dobálja el 1 percenként. Néha bekockásodnak de ez legyen a legnagyobb bajuk.
Érdemes lehet az estre onboardot nézni, most a leguccsó pozícióból indulnak büntetés és egyeb végett. -
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
Big Eau Rouge - Raddillon crash at Spa
Leszakadt az ég
Ez kb. olyasmi, mint pár éve a Nürburgring-en is volt -
Ciccuka
veterán
-
Male
nagyúr
Cserébe elkezdték felpakolni a WEC futamokat teljes hosszban, most már sokkal közelebbieket, mint eddig: például Lone Star Le Mans a múlt hónapból.
-
Ciccuka
veterán
Rast meglökte egyik Aston-t.
BMW a 2. helyről visszaesett a 12-re (már a 17-re).Total 24 Hours of Spa comes to life as racing resumes in the Ardennes
Youtube 12 másodperccel le van maradva.
-
Enton
addikt
A BMW-re azt mondanám elkezdett fékezni és kanyarodni is, el is kezdte fordítani de a fék már nemigen működött ilyen sülyváltás után és elpattant valahol a fékkör. Motorháztetőt is lelökhette ez a durranás.
Bentley-nek meg egyértelműen eltaposta rossz helyen, nem minden kerékvető szereti a szélárnyékos fizikát esőben.A lemans Aston is tipikus lemans hibázási pont. Pl más beállításokkal simán elment volna, vagy eső nélkül szárazon.
A safety cars és ez az időjárás eszi az autókat, pont erről diskurálnak 16:48:00 esti futam résznél a kommentátorok(angol verzion).
Ferraris driver a rajt előtt ki is jelentette hogy neki még nincs konkrét tapasztalata az autóval esős körülmények közt, de azért ö kezdi a 24h elejét esöben.
Jah van ABS meg TC és traction control alatt van kipörgésgátlö. De differenciálmövel jobban lehet kipörgést gátlani ha jól állítod be a pályához és idöjáráshoz.
-
vlevi
nagyúr
Nagyon furcsa, John watson is megemlíthetett, hogy pont ugyanúgy történt a két baleset. Az autó megindul az egyik oldalra, azt hirtelen átvágódik az ellentétes irányba.
Par eve lemansban halt megy egy aston martinban valaki, nagyon hasonlóan mozgott az auto
[link]
Mi lehet ez? Túlreagálja a kipörgésgátló a helyzetet, és az vágja keresztbe? -
Enton
addikt
A verdák a város föterén kipakolva:
2019 24h of Spa presentation + parade - racecars on public roads (GT2, GT3, GT4)
-
Enton
addikt
-
emre
veterán
Ja, vagy öt perccel vezetnek, de 6 kocsi az egész kategória.
Az összetettben két SP7-es Porsche is előttük van, meg egy SP9-es R8 is elérhető távolságban. Mondjuk most elég szar köröket megy.
Csak az SP8:
Összetett:
Ez a link működik?
A lap alján elvileg ugyan ez van. -
emre
veterán
Ez nem egy kommersz verseny, ezt csak a fanatikusok, autó és motorbuzik követik és nem a médiának szól. Olyan mint a Man tt, North West 200, Macau Gp, vagy mint a GoodWood Festival of Speed
Tehát amíg valamiről nincs "normális" tv közvetítés nem is érdemes reménykedni hogy háttéranyagot fogunk róla találni az írott médiában. -
Feketelaszlo
senior tag
Nem vagyok BMW szurkoló, de azt hiszem eléggé világossá vált már pár óra után, hogy nem ők tehetnek a tempójukról, hanem a BoP ilyen. GT-ben most úgy lehet versenyben lenni, ha utal a gyártó sok pénzt az ACO számlájára (jelzi a Le Mans-al szembeni szakmai elkötelezettségét). Vagy ügyeskedni kell, mint a Ferrari - az egyik interjúban elszólta magát Calado, hogy ők igazából egész héten a versenytempót gyakorolták (értsd: direkt lassan mentek), mert ha csinálnak egy olyan kvalifikációt, mint az Aston, akkor valószínűleg ugyanúgy megbüntetik őket egy szűkítővel vagy súllyal. Volt 2 gyors típus (Porsche, Ford), a többiek (Ferrari, Corvette, a büntetés utáni Aston) hozzájuk képest kicsit lemaradva közepes teljesítménnyel, meg a BMW akit kiközösítettek. De ahogy lehagyták a többiek a verseny elején élről induló Aston Martint az meg visszatámadni sem tudott elég látványos volt. A Ferrari tényleg csak a ravaszságnak meg a csapat kitartásának köszönheti a sikert, mert a szemét is kinyomták annak a kocsinak - erősen tartottak attól, hogy nem-e lesz műszaki hiba.
LMP1 elég papírforma volt, bár már most vannak konspirációs teóriák, hogy mi volt ez a keréknyomás dolog Lópezék autóján, mindenesetre a 3. helyért tényleg volt jó kis küzdelem az éjszaka, az tetszett, még ha végül nem is a pályán dőlt el, hogy az SMP-é a dobogó.
LMP2 volt az egyetlen teljesen tiszta kategória - tudta mindenki, hogy ezek a csapatok a legjobbak és ők is jeleskedtek. A G-Drive lehetett volna még ott, de volt egy hosszabb kiállásuk így lecsúsztak a többiektől.
A GT Am meg megint egy kicsit műdráma volt, hogy kiállítgatták Keatingéket - ha nem cserélik le a végén azt a fakezű csávót, Bergmeister megeszi őt reggelire. Bár azért meg kell jegyezni, hogy itt is volt rajt előtti BoP változtatás ami a végeredményt befolyásolta, de az amatőr Porsche csapat megnyerte a világbajnokságot, szóval azért nem panaszkodhatnak. -
Ciccuka
veterán
-
Zozzer888
addikt
-
rocket
nagyúr
Eurosporton LeMans 18ora, mert 6ora reklam lesz
(sose ertettem, miert huzzak az idot nem fizetett reklamokkal, "giro best moments" , "top5 akarmi" oszefoglalokra miszukseg egy elo adas kozben az rejtely)
Raadasul tortenik valami akkor se toljak el a reklamot, mar most megszakitottak a zaszlos ceremoniat
Lotterer mit akart itt mar az elso kanyarban
-
vlevi
nagyúr
-
Male
nagyúr
Igen, az elég veszélyes pillanat volt.
Gondolom nem volt éppen nyugodt... végülis vezetett, erre a boxkiállása végén jött a FCY, így a többiek az alatt mehettek ki, és kb 40 másodperc hátrányba került a második helyre. Aztán ledolgozta majdnem az egészet, majd megint pont végzett a boxban, mire jött az FCY, ami alatt a többiek kimehettek, és így újra 40 másodperc hátrányba került... aztán ezt is ledolgozta, csak már előzési helyzetbe nem tudott kerülni. -
Male
nagyúr
A 7-es Toyota nagyon megszívta a FCY-kat
Később az eurosport magyar kommentátorok iszonyúan nem voltak képben, hogy mi történt az előző 5 órában az adás előtt, kifejezetten idegesítő volt ( a 2-es Porschenak már nem kell kijönnie, mert most volt ugyan annyiszor, mint a Toyoták... és ezt hosszasan elemezgették, agyaltak rajta... ). Nameg hogy az időmérőn mi is történt, miért nem a 7-es Toyota nyerte....
Új hozzászólás Aktív témák
- Citizen Promaster Aqualand - BJ2169-08E
- DJI MINI 4K Fly More Combo 1 órát repült teljesen új és hibátlan DJI CARE CSEREGARANCIA!
- 130 db regény és képregény (Star Wars, Marvel, DC, stb)
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- iKing.Hu - Honor Magic 6 Pro - White - Használt, karcmentes
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest