Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Shadowguard #352 üzenetére

    A szövegelés kivevő csak a tutorial részből veszi ki a felesleges extra bemutató diskurzusokat. A feladatokban ugyanúgy benne marad Central magyarázata, hogy nézd má' az ott egy tréler rajta egy rádióval, meg nini, ott egy új idegen ez vajon mi lehet? :)
    Ezeket nem úszod meg. A legtöbb amit modtól eddig láttam, hogy a feladatok közben Central hangja lenémításra kerül, de ha a mérnök leányzó vagy a doki akar valamit kommentálni, azok ugyanúgy nyomják a rizsát tovább.

    Flanking a critical miatt fontos, mert azon dob sokat, míg aim-en nem sokat segít (nem kapja meg az amúgy is alacsony cover bónuszt a célpont). Ha biztosabban akarsz találni, szerelj távcsöveket (ne lézerest, az crit esélyt növel nem a pontosságot) a stukkerekre vagy adj aim bónuszos PCS-t a katonáknak. Esetleg puskatust dobj fel a fegyverekre, mert ha mellé is lősz, az garantál neked valamennyi sebzést ebben az esetben is (1-2-3 attól függően melyik fokozatú van fenn a fegyveren).

    Modból van már save scum jellegű opció egy ideje. Ha gondolod akkor töltsd le (megtalálod a steam workshop-on, volt már belőle kettő is, de az egyiket aztán törölte a készítője).

    CPT.Pirk:
    Legközelebb a végjátékban, az utolsó feladatban fogsz megint találkozni olyan ellenféllel. Azok nem lesznek olyan hű de kemények addigra már. Ez az első ez amolyan meglepi volt, direkt legyengítve (erősen sebesülten). Gyengéjük nincs, le kell lőni/verni azt akkor vége lesz. Koncentrált tűzerőt nem bírja, teleportálni messzire meg nem szokott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák