Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz VágniValó #3 üzenetére

    :R

    Natívban nem próbáltam, mert 4K-nál az kb. mindenben framerate gyilkos. :D Viszont – és most itt ismét arra hivatkoznék, amit Nicktől hallottam –a játék elvileg... khm... össze..arja magát natív felbontásban, és elveszi az fps 33-50%-át DLSS Quality-hoz képest. Elvileg ennek a képernyőtükröződésekhez és a volumetrikus cuccokhoz van köze, amikre valószínűleg kihatással van a felskálázás.

    Amúgy a DLSS minősége abszolút játékfüggő. Pl. az eredeti Modern Warfare Warzone-ban még a DLSS Balanced is hulladék kategória volt, míg más játékokban az Ultra Performance (ami 720p-ből skáláz 4K-ra!!!) is korrekt képet tud nyújtani, elég csak a RoboCop: Rogue City-re gondolni (a betonon lévő tócsák tükröződését leszámítva).

    Nálam mindig az a szabály, hogy elsőnek próbáljam megcélozni a 120 fps-t a megfelelő képbeli simaság jegyében, illetve hogy legyen olyan reszponzív a játék irányítása, hogy az már ne szabjon érezhető gátat a játékbeli tudásomnak. Meg általában 3840x1600-ban (21:9 ultrawide-ban) szoktam játszani a TV-n is, amivel lehet nyerni még egy csomó extra képkockát.

    Szerk.: amúgy az egyszerűsített aranyszabály kb. így néz ki az esetek többségében:

    1080p - Ne használj skálázást, hanem natív/DLAA, vagy rosszabb esetben is DLSS Quality.
    1440p/1440p ultrawide - Itt már mehet DLSS Balanced.
    1600p ultrawide / 2160p (4K) - DLSS Performance is okés, szélsőséges esetekben pedig Ultra Performance is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák