Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szoke12

    őstag

    válasz Froclee #7657 üzenetére

    Szia!
    Köszönöm a választ! A kódomból ennyit érint a dolog:

    if (z == 0)
    {
    new Kerdezo().Show();

    switch (z)
    {
    case 0: break;
    case 1:
    string ment;
    ment = objKabel.attr3;
    objKabel.attr3 = objKabel.attr4;
    objKabel.attr4 = ment;
    break;
    case 3: break;
    case 4:
    objKabels.Clear();
    return objKabels;
    }
    }

    if (z == 2)
    {
    string ment;
    ment = objKabel.attr3;
    objKabel.attr3 = objKabel.attr4;
    objKabel.attr4 = ment;
    }

    Az program elején a deklarálom a z-t 0 értékkel. És egy felugró ablakban (Kerdezo) szeretném eldönteni, mennyi az értéke. Ugyanis az ablakban 4 lehetőségből kell választani, és annak fényében módosul a z. Itt pedig aszerint futna tovább a program hogy mennyi a z. Ha z=1 akkor javít egy bejegyzést, és utána megint lefut ez az egész ciklus és megint megkérdezi, hogy javítsa-e a következőt. Ha z=2, akkor mindet javítja automatikusan, ha 3, akkor azt az egyet kihagyja, de a többit megint megkérdezi, ha 4, akkor pedig kilép a metódusból.
    Talán nem a legszebb megoldást választottam ehhez, de még csak gyakorolgatok.
    És nekem az kéne, hogy a ciklus ne fusson tovább a switch-re, Hanem várja meg, amíg a Kerdezo bezárul.
    De hogy a Kerdezo-ből hogy kapom meg az adatokat, meg hogy az hogyan változtatja a Usercontrol z-jét, még annak utánaolvasok....

Új hozzászólás Aktív témák