- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Határtalan erő - szabadjára engedve
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katharina
csendes tag
Sziasztok! Igen kezdő vagyok...használnám a VirtualDub-ot, de az .avi film megnyitásakor Warning jön. Sajnos olyan béna vagyok,hogy a képet sem tudom ide beilleszteni...
Tudtok segíteni abban,,hogy mit kell el/be állítanom esetleg???VirtualDub 1.7.7 van fent a gépemen.
Íme a gondom:
"Some warnings were issued during the previous operation:
°AVI: A non-zero wBitsPerSample volue was detected in the MP3 audio format structure. Zhis has been corrected in - memory to zero for better compatibility with commonly installed MP3 audio codecs.
°AVI: Variable bitrate (VBR) audio detected. VBR audio in AVI is non-standard and you may encounter sync errors up to 9131 ms when attemting to extract WAW files or processing the audio in Direct Stream Copy mode.Full processing mode is recommended to decompress or recompress the audio (bitrate:123.9 +/- 131.1 kbps)."Hogy kell ide képet beilleszteni???
http://i73.photobucket.com/albums/i205/molnark/gond.jpg
Köszi aki tud segíteni!
Kati
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux Mint
- Villanyszerelés
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i9 10900KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva A-Data 750W